kloten, binennkort maar eens gaan speuren dan.quote:Op zondag 2 maart 2008 16:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
Dat wordt Ebay, Marktplaats, e.d. Nieuw ga je ze niet meer vinden.
Was deze hier al eens gepost?quote:Op donderdag 17 april 2008 01:25 schreef timbob het volgende:
ik ga leren hoe je roygbiv op de piano moet spelen.
Al moet ik noot voor noot luisteren.
het moet!
ja, de kleurtjes zijn leukquote:Op donderdag 17 april 2008 01:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah komop, +1 voor originaliteit.
Hmhm, sowieso zijn de links die je tussen Radiohead en BoC kan leggen wel leuk.quote:Op donderdag 17 april 2008 01:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, de kleurtjes zijn leuk
Radiohead heeft trouwens ook een leuke roygbiv cover
al is het geen cover, maar ok..
Auw, m'n orenquote:Op donderdag 17 april 2008 01:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, de kleurtjes zijn leuk
Radiohead heeft trouwens ook een leuke roygbiv cover
al is het geen cover, maar ok..
Ja vooral de link tussen het feit dat Radiohead een stelletje pretentieuze pseudo-intellectuelen zijn en Boards of Canada naar mijn mening nog enigszins weten waar ze mee bezig zijn is erg sterk...quote:Op donderdag 17 april 2008 01:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Hmhm, sowieso zijn de links die je tussen Radiohead en BoC kan leggen wel leuk.
valt ook over te discusseren natuurlijkquote:Op donderdag 17 april 2008 13:37 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ja vooral de link tussen het feit dat Radiohead een stelletje pretentieuze pseudo-intellectuelen zijn en Boards of Canada naar mijn mening nog enigszins weten waar ze mee bezig zijn is erg sterk...
Wat een slap gelul, zeg.quote:Op donderdag 17 april 2008 13:37 schreef Pie.cr het volgende:
[..]
Ja vooral de link tussen het feit dat Radiohead een stelletje pretentieuze pseudo-intellectuelen zijn en Boards of Canada naar mijn mening nog enigszins weten waar ze mee bezig zijn is erg sterk...
Is toch weer iets om het wachten op een nieuw album te verzachten.quote:Odd Nosdam - Pretty Swell Explode (27th may)
01 Odd Nosdam: "Untitled Three (JBs OG Mix)"
02 Serena Maneesh: "Don't Come Down Here (Blasted Remix)"
03 Thee More Shallows: "Freshman Remix"
04 Boards of Canada: "D C (Bit)"
05 Odd Nosdam: "Hollow Me"
06 Skyrider: "No Good (Nosdam's Dub)"
07 Bracken: "(Growin' Up in the Hood) Four Thousand Style"
08 Odd Nosdam: "Wreck Time"
09 Alias & Tarsier: "Ligaya (Remix)"
10 Odd Nosdam: "Untitled Sketch [ft. Jessica Bailiff]"
11 Black Moth Super Rainbow: "Forever Heavy (Shoegangster/JB Remix) [ft. Jessica Bailiff]"
12 Odd Nosdam: "Upsetter (Don't Play That)" [vinyl only] / Ravi Zupa: "Kill Tone" [video; CD only]
before reaching the nine-minute, four-chambered remix suite, “Dayvan Cowboy,” originally by Boards of Canada. This hard-fought multi-movement reinvention moves between intensity and quiet like seasons or the sea and an unused selection from this remix, “D C (bit)” can be found on P S E 1
Nee. Dat was slechts mijn mening. Slaap gelul versta ik onder:quote:
Al gevonden?quote:
Heb 'm even geupload; klik. Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:41 schreef timbob het volgende:
[..]
Al gevonden?
Trouwens, is Closes vol. 1 al gelekt?
ik heb 'm namelijk ooit eens gevonden op oink geloof ik. en het klinkt redelijk BoC. de geluidjes en samples zijn er allemaal, de tijden kloppen redelijk..
staat een soort vroege versie op van roygbiv die wel erg grappig klinkt..
maarja, zullen we het ooit weten.
Komen de nummers in die link niet van Acid Memories?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Heb 'm even geupload; klik. Beter laat dan nooit.
Ik zou gelukkig kunnen sterven als ik die oude releases eens kon horen.
En d'r zijn inderdaad kwa tijden e.d. kloppende leaks van Closes, maar die schijnen alsnog nep te zijn. Her en der op fora (waar de extreem die-hard fans zitten) zijn er nog vrij goede pogingen gedaan om te achterhalen van welke artiesten de echte nummers zijn. Danwel fans zoals bij de early roygbiv, geloof ik.
Ik heb de hoop op leaks opgegeven in ieder geval, tenzij de heren zelf nog eens iets vrijgeven.
Duffy is van Acid Memories, Circle van Hooper Bay, en Wouldn't you like to be Free van Play By Numbers. Stonden dus ooit op de oude website als achtergrondmuziekjes en iemand heeft ze ooit gebackupt. Das dus 't enige wat luisterbaar is van die oude releases.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef ehqo het volgende:
[..]
Komen de nummers in die link niet van Acid Memories?
Iemand al bekend mee/gehoord ?quote:The Sexual Objects 015
Here Come The Rubber Cops b/w Outta Place Again
Produced by the mighty BOARDS OF CANADA this new outing by FIRE ENGINES and NECTARINE NO.9 alum Davy Henderson is a classic POP tune in the tradition of Outdoor Miner (Wire), Marquee Moon (Televison) and Blue Monday (New Order)
Jep, ligt op de platenspeler.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 23:51 schreef Faxie het volgende:
Even een schopje.
BoC heeft een plaat geproduceerd voor 'The Sexual Objects' blijkbaar. Is 29 Sept gereleased.
http://www.aufgeladenundbereit.com/cms/front_content.php?idcat=4
[..]
Iemand al bekend mee/gehoord ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |