quote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Wees blij, als wij nog de guldens hadden, was alles 2(,20) keer zoveel gestegen!
huh? van 1 naar 1.45,... 45ct is geen 2GULDEN en 22 centquote:Op donderdag 13 september 2007 00:08 schreef Maki-maki. het volgende:
Wees blij, als wij nog de guldens hadden, was alles 2(,20) keer zoveel gestegen!
Daar heb ik dan weer een leraren pasje voorquote:Op donderdag 13 september 2007 00:14 schreef Meddo het volgende:
ik bedaal verdomme 70 cent voor een minibakje koffie
Melk en speculaaskoeken (voor 30 cent).quote:Op donderdag 13 september 2007 00:42 schreef Biancavia het volgende:
Wij hadden dat niet op school hoor, slechts één snoepautomaat stond er in de kantine en je kon melk halen in de pauze.
Dat was het.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:54 schreef tralalala het volgende:
Vorig jaar had je voor 1 euro een broodje kroket of frikandel of een andere snack en nu kost het gewoon 1,45![]()
Voor een broodje kipburger betaal je 1,70![]()
Broodjes gezond zijn met 10 cent gestegen, dus waarschijnlijk willen ze ons aan gezonde dingen helpen, maar om dat op deze manier te doenHet is gewoon een stijging van 45 %
Sonja Bakker![]()
Dikke mensen die het voor andere verpesten![]()
dan gaat hij maar lekker eerder weg uit de lesquote:
Van een broodje kroket wordt je echt niet dik hoorquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Dit (resultaat)
[afbeelding]
is inderdaad veel stoerder
daar heb je het alquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Hier ook duurder geworden, kanker ROC
Zeikerd.quote:
Melk verkopen ze hier gewoonquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:55 schreef Schlumberger het volgende:
Mooi he, economie![]()
Toen ik nog op school zat had je ook alleen maar snoep- en frisdrankautomaten. Het verkopen van melk in de kantine was allang afgeschaft.
Ik vraag me ook af wanneer het begint te dagen bij schoolbesturen dat je met gemak een cateringbedrijf gezonde broodjes kan laten verkopen voor weinig geld (zelfs voor ¤2,- per broodje maken ze nog genoeg winst)
Van elke middag je boterhammetje weggooien en vervangen door een broodje kroket + patat welquote:Op vrijdag 14 september 2007 20:41 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van een broodje kroket wordt je echt niet dik hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |