Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een .org domein gehad maar die heb ik middels een escalatieprocedure via support@domaindiscount24.com en key-systems kunnen overzetten. E-dentify is geen contact mee te krijgen. Ook meerdere emails, telefoontjes en aangetekende brieven gestuurd. Nooit reactie. Enige reactie wat je krijgt zijn nieuwe facturen en aanmaningen.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:21 schreef kree het volgende:
eemtje .org andere .nl
Wil iig die zo snel mogelijk weg hebben en denk nog dat e-dentify dit moet doen?
Maar ok als het niet anders kan dan zelf maar. Dar restje hosting ga ik dan daarna wel pissed over worden
Klopt bij mij is het nog niet verder gegaan als dat ze alleen via de mail steeds weer een herinnering sturen (geautomatiseerd)quote:Op donderdag 30 mei 2019 07:21 schreef t1monl het volgende:
[..]
Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Ik heb ook een .org domein gehad maar die heb ik middels een escalatieprocedure via support@domaindiscount24.com en key-systems kunnen overzetten. E-dentify is geen contact mee te krijgen. Ook meerdere emails, telefoontjes en aangetekende brieven gestuurd. Nooit reactie. Enige reactie wat je krijgt zijn nieuwe facturen en aanmaningen.
Eerdere opzeggingen die ik had gedaan via de mail waren zonder problemen opgezegd. Echter nu niet meer.
Met een beetje Google werk zie je dat E-dentify, Serverfactory en nog wat bv’tjes allemaal op hetzelfde adres/ zelfde persoon geregistreerd staan.
Ik heb inderdaad ook een tijdje geleden zelf contact gezocht met het incassobureau. Zij gaven toen aan dat er niks gaat gebeuren zolang e-dentify geen dossier bij hun afgeeft. En dit was dan ook nog niet het geval.quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:27 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt bij mij is het nog niet verder gegaan als dat ze alleen via de mail steeds weer een herinnering sturen (geautomatiseerd)
Heb nog geen aanmaningen via de post ontvangen en de domeinen staan op suspended.
Nu heb ik dat deurwaarderskantoor gebeld en daar was niks bekend over e-dentify of serverfactory.
Of althans ze zouden dat uitzoeken verder nog en me terugbellen, ook nooit meer wat van gehoord.![]()
Nou het zal allemaal wel. Zolang ik niks via de post aangetekend ontvang van die deurwaarder laat ik het lekker gaan.
Ja ik heb alles wel bewaard.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:18 schreef t1monl het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook een tijdje geleden zelf contact gezocht met het incassobureau. Zij gaven toen aan dat er niks gaat gebeuren zolang e-dentify geen dossier bij hun afgeeft. En dit was dan ook nog niet het geval.
Daarnaast gaven ze aan dat het vooral belangrijk is alle documentatie goed op te slaan. Maar goed ik denk dat ik kan concluderen dat we beiden zelf al een dossier hebben.
wow ben ik al meer dan 12 jaar al lid van fok :$quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:49 schreef Landgraaf het volgende:
[..]
ach ik host mezelf tegenwoordig![]()
![]()
Volgens LinkedIn is de oprichter sinds 2007 niet echt meer betrokken. Afgezien van een enorme berg klachten kan ik verder vrij weinig vinden over het bedrijf verder.quote:Op zaterdag 7 december 2019 15:08 schreef kree het volgende:
Ik heb echt geen flauw idee meer over e-dentify. Denk dat ze alles verziekt hebben. Ik kreeg nog herinneringen voor betalen. Maar ze hebben het zo verziekt dat ik dacht fuck you, geen cent meer>. Nooit wat over gehoord verder.
Dat zegt al genoeg, Jammer want in het begin was het best ok.
Klopt, ik had ook nog gezocht nl eerst. Om het zeg maar op te lossen simpel. Sites werken ook allang niet meer dus ga echt niet meer betalen nu. En inderdaad heel veel klachten. Niet netjes hoe ze dit deden. Van mij krijgen ze geen cent en anders maken ze er maar een rechtszaak vanquote:Op maandag 9 december 2019 09:50 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Volgens LinkedIn is de oprichter sinds 2007 niet echt meer betrokken. Afgezien van een enorme berg klachten kan ik verder vrij weinig vinden over het bedrijf verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |