Ongeveer hetzelfde...quote:Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef Landgraaf het volgende:
Ik zit al 4 maanden op het incasso buro van ze tewachten
![]()
terwijl ik al 2 jaar geleden aangetekend , heb op gezegt , goeie administratie daar![]()
gister nog eens een rekening gehadquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:39 schreef Landgraaf het volgende:
àls je verveeld moet je dat 088 nr us bellen met een klacht over de factuur
krijg je tehoren is dat nr niet voor , maar ondertussen vraagt ie je toch uit ( of je het bewijs nog hebt )
Komt nog een vervolg op ditquote:Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef kree het volgende:
OK,
wellicht even om mijn ervaring met hun te benoemen en omdat deze dus in google komt als ik zoek op klachten.
e-dentify heeft opzich in het begin goed gewerkt voor mij,
Totdat sinds 2 jaar terug ofzo het gewoon allemaal niet meer werkte? Domein namen ineens unavailable etc.
Goed geef je ze het voordeel van de twijfel dan maar?
Not, daarna als je belde kwam je bij een tussen telefoondienst terecht, die alles gaan "doorzetten"Nu ken ik die truck want ze nemen op als het bedrijf, maar is het helemaal niet.
Probleem dus, je komt niet meer met ze in contact.
Alle mailtjes dan naar hun bounced terug.
Hoe krijg je dan contact?
Bellen lukt dus niet, mailen niet. Onderhand krijg ik wel mails met dreigingen van we schakelen een incasso bureau in.
Flanderijn & van den Borg Gerechtsdeurwaarders te Heerenveen
Als enige optie had ik, en dit is gister geweest, dacht laat ik hun eens bellen.
Ok over mijzelf niks bekend nog daar. Anders nog vroeg kennen jullie dan het bedrijf e-dentify of wat ze zich nu noemen serverfactory.nl
Niks bij hun.
Ga ik eens zoeken op internet en onderandere komt dit topic dan al voorbij.
Maar het regende klachten overal.
Nu wacht ik nog op e-mail reactie van dat incasso bureau, maar even nog niks gehoord.
https://www.webhosters.nl(...)dentify-webhosting//
Ben niet de enige iig
het werkte bij mij in eerste instantie wel en ook support.quote:Op zaterdag 6 april 2019 06:58 schreef totalvamp het volgende:
heel lang geleden bij hun een website gehad en alleen maar ellende.
ja ze weigerden te reageren op emails en mijn account te stoppenquote:Op zaterdag 6 april 2019 07:15 schreef kree het volgende:
[..]
het werkte bij mij in eerste instantie wel en ook support.
Maar hard bergafwaarts gegaan daarna.
Enige wat ze nu nog doen (en mijn domeinen incl hosting doen het niet meer al twee jaar)
Het toppunt is nog wel dat ze blijkbaar dan nog wel rekeningen kunnen sturen en incasso dreigementen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |