abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 23:23:27 #1
97796 bpm
Suzuki GSX-R 750 Freak!!!
pi_53134865
Beste mensen.

Ik vraag mij af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het hostingbedrijf E-Dentify. Ik heb sterk het gevoel (lees weet zeker) dat er door hun fraude wordt gepleegt. Op dit punt kan ik nog weinig loslaten over het verhaal, maar ben benieuwd of meerdere mensen hier mee te maken hebben gehad.
http://www.mencom.nl Mencom IT Service
pi_53135957
Ik zit nu ruim 1.5 jaar bij www.keurigonline.nl en heb tot op heden nog nooit problemen gehad. Qua prijzen ligt hij ongeveer gelijk met e-dentify.
Mark Meisner Motografie! MarkMeisner.com
pi_53139396
Ik zou verderzoeken
dit
is
mijn
signature.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:07:23 #6
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_53140954
Voor webhostingbedrijven en/of ervaringen is er al een topic op FOK!:
Het grote betaalde webhosting topic - Deel 6
pi_53141111
Wij hebben 3 websites bij E-dentify. En tot nu toe geen problemen mee gehad? Ben benieuwd wat het probleem dan is?

Toch lees ik idd een hoop problemen, dit hebben wij zelf tot zover nog niet gehad.
pi_53321251
Ik zit al 4 maanden op het incasso buro van ze tewachten

terwijl ik al 2 jaar geleden aangetekend , heb op gezegt , goeie administratie daar
pi_53321418
kut
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:30 schreef Landgraaf het volgende:
Ik zit al 4 maanden op het incasso buro van ze tewachten

terwijl ik al 2 jaar geleden aangetekend , heb op gezegt , goeie administratie daar
Ongeveer hetzelfde...

domein aangevraagd (+hosting), bleek ie niet meer vrij. Per mail domeinnaamwijziging aangevraagd, niets van gehoord, mailtje gekregen met uw domein is klaar etc (incl password), gemaild, reacties als 'wanneer dan?', geen reactie op terug gekregen, facturen gekregen, mailtjes gestuurd, etc etc etc. Uiteindelijk leek het goed, opgezegd etc. Kreeg ik op nieuw een mail van e-dentify (met server-storing ofzo)... arrgghh.
pi_53356846
àls je verveeld moet je dat 088 nr us bellen met een klacht over de factuur

krijg je tehoren is dat nr niet voor , maar ondertussen vraagt ie je toch uit ( of je het bewijs nog hebt )
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:25:14 #11
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_53358037
Ik zou een ander bedrijf zoeken als ik jou was. .
  vrijdag 21 september 2007 @ 15:42:53 #12
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_53358516
Ik moet vaak dagenlang op een domeinaanvraag wachten. Laatst heb ik na twee weken wachten op e-dentify het desbetreffende domein bij een andere hostingsprovider aangevraagt, die het binnen 12 uur geregeld had. Was best lachwekkend.
pi_53375945
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:42 schreef JortK het volgende:
Zeker verder zoeken
ach ik host mezelf tegenwoordig
pi_53410717
Slechte ervaring mee
pi_56334660
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:39 schreef Landgraaf het volgende:
àls je verveeld moet je dat 088 nr us bellen met een klacht over de factuur

krijg je tehoren is dat nr niet voor , maar ondertussen vraagt ie je toch uit ( of je het bewijs nog hebt )
gister nog eens een rekening gehad
pi_58084664
vandaag weer us een rekening gehad van ze

deze keer met een sticker van flanderijn

ze zijn zeker weggejaagd door justia interum
  vrijdag 5 april 2019 @ 20:13:52 #18
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_186054806
Kickje op verzoek :7
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_186054978
OK, :)

wellicht even om mijn ervaring met hun te benoemen en omdat deze dus in google komt als ik zoek op klachten.

e-dentify heeft opzich in het begin goed gewerkt voor mij,
Totdat sinds 2 jaar terug ofzo het gewoon allemaal niet meer werkte? Domein namen ineens unavailable etc.

Goed geef je ze het voordeel van de twijfel dan maar?
Not, daarna als je belde kwam je bij een tussen telefoondienst terecht, die alles gaan "doorzetten" :') Nu ken ik die truck want ze nemen op als het bedrijf, maar is het helemaal niet.

Probleem dus, je komt niet meer met ze in contact.
Alle mailtjes dan naar hun bounced terug.

Hoe krijg je dan contact?

Bellen lukt dus niet, mailen niet. Onderhand krijg ik wel mails met dreigingen van we schakelen een incasso bureau in.

Flanderijn & van den Borg Gerechtsdeurwaarders te Heerenveen

Als enige optie had ik, en dit is gister geweest, dacht laat ik hun eens bellen.

Ok over mijzelf niks bekend nog daar. Anders nog vroeg kennen jullie dan het bedrijf e-dentify of wat ze zich nu noemen serverfactory.nl

Niks bij hun.
Ga ik eens zoeken op internet en onderandere komt dit topic dan al voorbij.
Maar het regende klachten overal.

Nu wacht ik nog op e-mail reactie van dat incasso bureau, maar even nog niks gehoord.

https://www.webhosters.nl(...)dentify-webhosting//

Ben niet de enige iig :')
Do what you love, love what you do!
pi_186055110
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2019 20:24 schreef kree het volgende:
OK, :)

wellicht even om mijn ervaring met hun te benoemen en omdat deze dus in google komt als ik zoek op klachten.

e-dentify heeft opzich in het begin goed gewerkt voor mij,
Totdat sinds 2 jaar terug ofzo het gewoon allemaal niet meer werkte? Domein namen ineens unavailable etc.

Goed geef je ze het voordeel van de twijfel dan maar?
Not, daarna als je belde kwam je bij een tussen telefoondienst terecht, die alles gaan "doorzetten" :') Nu ken ik die truck want ze nemen op als het bedrijf, maar is het helemaal niet.

Probleem dus, je komt niet meer met ze in contact.
Alle mailtjes dan naar hun bounced terug.

Hoe krijg je dan contact?

Bellen lukt dus niet, mailen niet. Onderhand krijg ik wel mails met dreigingen van we schakelen een incasso bureau in.

Flanderijn & van den Borg Gerechtsdeurwaarders te Heerenveen

Als enige optie had ik, en dit is gister geweest, dacht laat ik hun eens bellen.

Ok over mijzelf niks bekend nog daar. Anders nog vroeg kennen jullie dan het bedrijf e-dentify of wat ze zich nu noemen serverfactory.nl

Niks bij hun.
Ga ik eens zoeken op internet en onderandere komt dit topic dan al voorbij.
Maar het regende klachten overal.

Nu wacht ik nog op e-mail reactie van dat incasso bureau, maar even nog niks gehoord.

https://www.webhosters.nl(...)dentify-webhosting//

Ben niet de enige iig :')
Komt nog een vervolg op dit :)
pi_186057306
vergat nog, het nr op de factuur is inmiddels niet meer te bereiken sowieso.

Niet dat ze dat ooit zelf hebben opgenomen de laatste twee jaar. Maar nu zelfs het tussenbedrijf heeft blijkbaar al eieren voor hun geld gekozen.

Hoop dat die hele toko failliet is nu en dat ik van het gezeik af ben. Maar we zullen zien.

Dit kan nog kickje wgr worden later trouwens, want ik weiger om iets te betalen nu :)
pi_186059729
sowieso, en vond dit topic via internet. ( ha allang al ld hier)

Niet niet niet daar mee in zee gaan.

Mag hopen dat dit nog een beetje goed afloopt.

Bv, zou handig zijn als je ze gewoon kunt bereiken?
pi_186062618
heel lang geleden bij hun een website gehad en alleen maar ellende.
pi_186062648
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 06:58 schreef totalvamp het volgende:
heel lang geleden bij hun een website gehad en alleen maar ellende.
het werkte bij mij in eerste instantie wel en ook support.

Maar hard bergafwaarts gegaan daarna.

Enige wat ze nu nog doen (en mijn domeinen incl hosting doen het niet meer al twee jaar)
Het toppunt is nog wel dat ze blijkbaar dan nog wel rekeningen kunnen sturen en incasso dreigementen
pi_186065373
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2019 07:15 schreef kree het volgende:

[..]

het werkte bij mij in eerste instantie wel en ook support.

Maar hard bergafwaarts gegaan daarna.

Enige wat ze nu nog doen (en mijn domeinen incl hosting doen het niet meer al twee jaar)
Het toppunt is nog wel dat ze blijkbaar dan nog wel rekeningen kunnen sturen en incasso dreigementen
ja ze weigerden te reageren op emails en mijn account te stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')