Maar dat is een meisjesnaam.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:01 schreef ymme het volgende:
Harajuke
Ik vind Luna een hele leuke naam. Zo heet onze diva ook
Zo heet mn oom to bequote:
quote:
zo lang? dan is die al teringgroot en niet leuk meerquote:Op donderdag 13 september 2007 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
We hebben nog tot begin november![]()
13 weken, zoals het hoort.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:54 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zo lang? dan is die al teringgroot en niet leuk meer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Roepnaam?quote:Princess Consuela Bananahamic
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
13 weken, zoals het hoort.
En Linkmiegel, dat wordt hem!zoals het hoort, zoals het hoort.. niks mis met 8 weken.. dan zijn ze ook oud genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een rolstoel bekleden met antilopen leer is nooit grappig
Open er een topic overquote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zoals het hoort, zoals het hoort.. niks mis met 8 weken.. dan zijn ze ook oud genoeg.
Yup,quote:Op donderdag 13 september 2007 22:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Roepnaam?.
En ik zou ook voor Jack gaan, want hij ziet er uit alsof hij tot grote dingen in staat is. En mannelijk. Dat vooral.
Err, nee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een typische eh... Lord Lunahan !
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:08 schreef Linkmiegel het volgende:
[..]
zoals het hoort, zoals het hoort.. niks mis met 8 weken.. dan zijn ze ook oud genoeg.
Ik niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:10 schreef zhe-devilll het volgende:
ik vind chiyo wel leuk..
Lees mijn post.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:13 schreef Greys het volgende:
![]()
Maar Hara, bij de koninklijke Princess is een Lord ofzo misschien wel leuk
En dan verzin je er zelf maar een uitgebreide naam achter. Lord Loetje van Birma ofzo
Ace denk ikquote:Op donderdag 13 september 2007 22:15 schreef Greys het volgende:
Ik zag!Klinkt wel stoer en chique
Ben wel benieuwd wat je er dan achter zou gaan zetten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |