lol die heb ik tijdje geleden gepost in breezah topicquote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef DamzkoO het volgende:
Deze zou wel lager mogen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit wel opvallend weinig haar en rondingen op....quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:49 schreef DamzkoO het volgende:
Deze zou wel lager mogen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Doet dat er toe dan?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:32 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Zit wel opvallend weinig haar en rondingen op....
Is ze wel meerderjarig?
elke keer hetzelfde smoesje wanneer ze er weer in getrapt zijnquote:
u bedoelt een albino negerquote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef mcse2007 het volgende:
Ik vind gasten die dat doen van die wanabeel negers.. Echt van die neppers die een schop onder hun hol verdienen en een naald in de arm..![]()
Hangt van je leeftijd af.quote:Op zaterdag 15 september 2007 17:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Doet dat er toe dan?
ja, je knieen niet vanelkaar kunnen houden omdat het bovenste van de broek erom heen zit, vaak ook nog met riem, waardoor je niet/nauwelijk gewoon kunt lopen, zit lekkerder.quote:
waaromquote:Op zondag 16 september 2007 15:18 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Hangt van je leeftijd af.
(Checkt profiel) Getver! Ga je schamen, opa!
Daar kwam ie ook vandaan, heerlijk topic btwquote:Op zaterdag 15 september 2007 13:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
lol die heb ik tijdje geleden gepost in breezah topic![]()
Denk het nietquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:04 schreef Syb-rund. het volgende:
ik begin me af te vragen of er wel andere onderbroeken zijn naast bjorn borg als ik het straatbeeld zo zie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |