quote:"HIJ HEEFT SCHANDE nu gaan SJAAK hem DOODMAKEN!!!! ahahhahaha nu komt EERWRAAK VAN DE "TURKEN AUGURKEN"!!
HIJ HEEFT SCHANDE nu gaan SJAAK hem DOODMAKEN!!!! ahahhahaha nu komt EERWRAAK VAN DE "TURKEN AUGURKEN"!!"
quote:Hoe kom je aan stiekemsnoep dan![]()
dat jochie word gewoon overgehaald manquote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef SpecialK het volgende:
oh het "kijk ons een vroom en medelevend zijn" feest is wedermaal aangebroken. Geweldig filmpje trouwens
Ik vind het mooiste nog dat ze dat kind een moslim noemen. Omdattie een marokaantje is. Het heeft nog niet eens de mentale capaciteit om een simpele som op te lossen. Laat staan ook maar enige optie te hebben om voor zich zelf te kunnen kiezen voor een levensbeschouwelijke stroming. Maargoed. Dat hebben die jongens ook niet echt.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:09 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
dat jochie word gewoon overgehaald man
laat hem zn eigen leven leiden!
fuck it, 1 pot nat op dit moment.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Dit is overigens geen moslim bash topic bitches.
Helaas mag je ook geen pussy eten tijdens ramadan.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:46 schreef EvilMarc het volgende:
ramadan is kut ҉
wordt het vanzelf welquote:Op woensdag 12 september 2007 21:13 schreef Allure_ het volgende:
Dit is overigens geen moslim bash topic bitches.
Niet te hard schreeuwen, ze FOK!ken like bunnies, jew aids.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
T is gewoon een ACHTERLIJK volk![]()
en dat je niet eens mag neuken bevestigd dit helemaal!
Ik wou net zeggenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:06 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Niet te hard schreeuwen, ze FOK!ken like bunnies, jew aids.
Doen ze er een keer niet aan, zijn ze achterlijk..
Heeft Brechtje een allochtoons vriendje bij wie je punten wil scorenquote:
Nee, ikquote:Op donderdag 13 september 2007 00:15 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heeft Brechtje een allochtoons vriendje bij wie je punten wil scoren?
en je ziet ze gewoon roken enzo maar ze doen wel ramadanquote:Op woensdag 12 september 2007 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
T is gewoon een ACHTERLIJK volk![]()
en dat je niet eens mag neuken bevestigd dit helemaal!
Nou. Ik zal aan je denken als ik een broodje kebab naar binnen prop wanneer jij niet mag eten.quote:
Ja, kan ik heus welquote:
Welke onderdrukking? Ik kies er toch echt zelf aan om aan de Ramadan mee te doen?quote:Op donderdag 13 september 2007 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en je ziet ze gewoon roken enzo maar ze doen wel ramadan
Kijk zo kunnen ze op voedsel sparen via dit onderdrukkings systeem.
Mohammed was slim toen hij dit had uitgevonden ( kon hij zelf stiekum snoepen en de baas spelen ) maar dat de mensen dit nog circa 1450 jaar later zou geloven had niemand verwacht
Ook geen water, geen tussendoortje, geen peukje, geen bier, niets.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, kan ik heus wel
Denk ik,
ook niet roken
Als je zolang het licht is mag slapen kan ik het ook welquote:Op donderdag 13 september 2007 00:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, kan ik heus wel
Denk ik,
ook niet roken
Ik weet hetquote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ook geen water, geen tussendoortje, geen peukje, geen bier, niets.
Tussen 5 en 19 oktober ofzo.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:28 schreef Jimbo het volgende:
is het weer zo ver ?
Wees blij dan, als je het helemaal volhoudt, kom je geheid aan...quote:Op donderdag 13 september 2007 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet het
En toch ga ik het een keer proberen
De Zuidsneekse palingveiling?quote:
precies wat ik zeg, achterlijk.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:20 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en je ziet ze gewoon roken enzo maar ze doen wel ramadan
Kijk zo kunnen ze op voedsel sparen via dit onderdrukkings systeem.
Mohammed was slim toen hij dit had uitgevonden ( kon hij zelf stiekum snoepen en de baas spelen ) maar dat de mensen dit nog circa 1450 jaar later zou geloven had niemand verwacht
Volgens de radio vandaag toch?quote:Op donderdag 13 september 2007 07:46 schreef Berenanus het volgende:
Vandaag begint de ramadan toch? Ja? Of gisteren.
niets achterlijks aan.. ook de Christenen hebben hun vaste dagen... is alleen maar goed om je er aan te herinneren hoe goed wij het eigenlijk wel hebben.quote:Op donderdag 13 september 2007 07:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
precies wat ik zeg, achterlijk.
Oh omdat christenen het ook doen is het niet achterlijk. Non sequitur.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:36 schreef werkeend het volgende:
[..]
niets achterlijks aan.. ook de Christenen hebben hun vaste dagen... is alleen maar goed om je er aan te herinneren hoe goed wij het eigenlijk wel hebben.
Zelfs geen sapjes.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:23 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ook geen water, geen tussendoortje, geen peukje, geen bier, niets.
ach dat is vaak het argument hier.. "in onze superieure cultuur doen wij dat niet!" terwijl het net zo hard door christenen gedaan zou moeten wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 09:39 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh omdat christenen het ook doen is het niet achterlijk. Non sequitur.
De nederlandse cultuur is niet een christelijke cultuur maar een seculiere liberale cultuur.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:41 schreef werkeend het volgende:
[..]
ach dat is vaak het argument hier.. "in onze superieure cultuur doen wij dat niet!" terwijl het net zo hard door christenen gedaan zou moeten worden
Turkije is ook seculier,quote:Op donderdag 13 september 2007 10:21 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De nederlandse cultuur is niet een christelijke cultuur maar een seculiere liberale cultuur.
De regering misschien maar het volk totaal niet. Ze hebben daar een compleet leger nodig om de moslim fundamentalisten buiten het parlement te houden. Daarbij is het natuurlijk heul niet een liberaal land.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:01 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Turkije is ook seculier,!,
!,
!.
rakottoquote:Op donderdag 13 september 2007 13:15 schreef rakotto het volgende:
Het is vandaag begonnen O__O Dit worden lange dagen.
Dat kan gewoon in de avond/nacht hoor.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:20 schreef Afwazig het volgende:
[..]
rakotto
Anime, Games, Patat en Paprika
Een Twents accent?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een Marokkaanse leraar voor Wiskunde (A1), hij zei: Jongens, morgen ga ik niet dicht bij jullie in de buurt komen, want dan begint de Ramadan en ga ik stinken uit me mond. (en lees dat hardop met een beetje accent).
quote:
Je bent een dag te laat.quote:
quote:
Tast toe, er is genoeg voor iedereen,quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:38 schreef PrintScreen het volgende:
Ramadan
Lekker eten krijgen in de nachtdiensten
Miss_Honeyquote:Op vrijdag 14 september 2007 08:36 schreef LegerNeger het volgende:
Hoe heette dat ene sugabas wijf waar vorig jaar heul veul painttopics over waren
Lekkerrrrrrquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:42 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[..]
Tast toe, er is genoeg voor iedereen,!
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik houd van je,quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:46 schreef Maisnon het volgende:
Ik weet niet wat het is maar ik krijg er honger van![]()
Hebben wij niet,quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr![]()
Morgen Couscous?![]()
Het enige waar je op moet letten is je suikerspiegel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:50 schreef Qunix het volgende:
Met Suikerfeest doe ik mee.
Damnquote:Op zaterdag 15 september 2007 00:59 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hebben wij niet,.
Hmm, gaan wij wel een bezoekje brengen bij Marokkanen, die hebben het geheid!.
Voor een kooknoob is het te moeilijk, denk ik. Het deeg moet papierdun uitgerold worden. Het zijn een paar lagen op elkander. Je zou het kunnen proberen, maar als het niet lukt, komt het omdat je best ervaring moet hebben met deeg.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:11 schreef Maisnon het volgende:
Hmm, Baklava is typisch zo'n gerecht wat in het rijtje 'Maisnons eerste kookervaringen met aparte toetjes' past. Naast de geweldige Tiramisu, zou Baklava ook wel een ontzettend lekkere zijn.
Ik heb wat recepten afgezocht, denk wel dat ik de gerechten bij elkaar kan sprokkelen, en het schijnt ook redelijk makkelijk te maken te zijn...
Zou het te doen zijn voor een kookn00b?
En what about die schaal die je ook op die foto hebt zG, die zag ik op wel meer plekken terug
Straks krijg ik nog de suikerziektequote:Op zaterdag 15 september 2007 01:00 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Hmmm, dat laatste post kan ik niet editen, maar het correcte post hoort dus:
Het enige waar je op moet letten is je suikerspiegel.
Ik eet wel suikervrije kauwgum.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Straks krijg ik nog de suikerziekte
No worries, no sugar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hmm, nouja, alle begin is moeilijkquote:Op zaterdag 15 september 2007 01:19 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Voor een kooknoob is het te moeilijk, denk ik. Het deeg moet papierdun uitgerold worden. Het zijn een paar lagen op elkander. Je zou het kunnen proberen, maar als het niet lukt, komt het omdat je best ervaring moet hebben met deeg.
Die schaal is gewoon een schaal met een ronde bakvorm. Alleen opletten dat je niet een te kleine neemt...
Ja, het is niet simpel om het te maken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, nouja, alle begin is moeilijkDankje voor de kleine tips. Tsja, dat filodeeg is dus het grootste probleem, dat het scheurt enzo...
dan vast nagenoeg niemand, heb ik me laten vertellenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:07 schreef Dirkh het volgende:
whehehe, ik kan niet wachten tot 2015... rond de langste dag van het jaar de ramadan in.
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:52 schreef DuTank het volgende:
Ik heb een Marokkaanse leraar voor Wiskunde (A1), hij zei: Jongens, morgen ga ik niet dicht bij jullie in de buurt komen, want dan begint de Ramadan en ga ik stinken uit me mond. (en lees dat hardop met een beetje accent).
überhaupt etenquote:Op zaterdag 15 september 2007 02:00 schreef the_legend_killer het volgende:
lekker vlees eten overdag
En sex bij zonlichtquote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 00:42 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
[..]
Tast toe, er is genoeg voor iedereen,!
[afbeelding]
[afbeelding]
Je krijgt geen suikerziekte van een hoge of te lage suikerspiegel.quote:Op zaterdag 15 september 2007 01:26 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij is wel relaxt en een voorbeeld van: Er zijn ook goeie!quote:
In je neus peuteren en al naar believen het ook nog opetenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |