Ghettobijnamen uit Winkel ...quote:Op woensdag 12 september 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
de wattenstaaf.
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghettobijnamen uit Winkel ..."De Wattenstaaf", je wetz. [afbeelding]
Opvreten zullen jullie hem.quote:
Wattenstaafquote:Op woensdag 12 september 2007 20:30 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaa daar werkt een gozer die in mijn straat woont.de wattenstaaf.
'aightquote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghettobijnamen uit Winkel ..."De Wattenstaaf", je wetz.
Dus....Dus....quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Maar eehz, gastenknakkersIk schrijf me per direct uit van de Fok!MC
Rib-i neemt mijn zetel over en Pepijn blijft nog steeds de beheerder financien en marketingman gezien zijn ervaring met dezelfde functie @ photobucket.com
Planning is om binnenkort hierheen te gaan
[afbeelding]
(zie ook bestandsnaam [afbeelding]!)
Bovendien heb ik nog wat andere plannen maar daar licht ik de UG wel over in via de mail wanneer ik daar tijd en zin in hebKomt daarna vanzelf wel bij de AG terecht via loslippige Pepijn [afbeelding]
In ieder geval kan ik alle tijd gebruiken om me voor te bereiden en zowel Fok! als MF hebben daar geen positieve invloed opHet is misschien nogal abrupt, maar ik ben er al een tijdje mee bezig. Heb er alleen nog niet eerder iets over vermeld in de Fok!MC
Overigens staan mijn potentiële motorverkoopplannen van de afgelopen tijd hier los van
Per direct = nu uitloggen, misschien nog ff het topic uitlezen en dan toedeliedokie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier daar bij dat vierkante duplo huisje met mozaiek er omheen(BigMacca of BigMekka ofzo?
![]()
)
Euwja, om alvast op te zaken vooruit te lopen stuur mij dat UG mailtje ook maar want ik ben nieuwsgierig![]()
Dan zal hij wel impotent zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 20:38 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghettobijnamen uit Winkel ..."De Wattenstaaf", je wetz. [afbeelding]
Wij zorgen wel voor de slagroomquote:Op woensdag 12 september 2007 20:29 schreef -XX- het volgende:
Als jullie zaterdag in alkmaar gaan meeten, neem ik een verse slagroom taart mee.![]()
![]()
Wijquote:Op woensdag 12 september 2007 20:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wij zorgen wel voor de slagroom [afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dus....Dus....![]()
![]()
....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel plezier daar bij dat vierkante duplo huisje met mozaiek er omheen(BigMacca of BigMekka ofzo?
![]()
)
Euwja, om alvast op te zaken vooruit te lopen stuur mij dat UG mailtje ook maar want ik ben nieuwsgierig![]()
Rechercheur, ik heb het net doorgestuurd
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dan zal hij wel impotent zijn![]()
Ik verwacht dat -XX- "De natte luier" heet
Rechercheur ziet nog niks verschijnenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]Rechercheur, ik heb het net doorgestuurd
Tru,kijk maar in de bosjes bij -XX- thuisquote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij hebt jouw kruid al stalkende al verschoten?
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Tru,kijk maar in de bosjes bij -XX- thuis![]()
Ik ga nu sparen voor zaterdag![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:50 schreef Rib-i het volgende:
[..]Rechercheur, ik heb het net doorgestuurd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fok vrienden top 50#★#★#Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
Kloptquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Rechercheur ziet nog niks verschijnen
Gooi zaterdag een lasso om zijn nek!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gofferdomme man, aan jou heb ik ook niks![]()
[..]
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Nu snap ik wattenstaaf trouwens"Wat een staaf!"
![]()
Is het een neger![]()
Volgens mij staat in het vorig topic wat hij gaat doen sherlockquote:Op woensdag 12 september 2007 20:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Gofferdomme man, aan jou heb ik ook niks![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef ikookhier het volgende:
[..]
VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
super paper mario
![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef Rib-i het volgende:
![]()
Is het een neger![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:06 schreef -XX- het volgende:
"je lichaam reinigd dan!!!"
Je darmperistaltiek heeft water nodig om het te reinigen. Haha. Zelfs dat mag niet.![]()
Whahahaquote:Op woensdag 12 september 2007 21:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Is het een neger![]()
Dat deden ze vroeger alquote:Op woensdag 12 september 2007 21:01 schreef -XX- het volgende:
[..]
Gooi zaterdag een lasso om zijn nek!
Ze zit nu in de keukenkast met de zachte chocolade van de heer wattenstaafquote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
Die reacties van -XX- ook waarzin ze blijk geeft van haar opleiding.
[..]
Ik weet hetquote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vrijdagsuper paper mario [afbeelding]
Zij is goed hèquote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
Haha, pas maar op.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
[..]
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haha, pas maar op.
Ik douw een agglutinatie albicans spul in je gelaat.![]()
>quote:Op woensdag 12 september 2007 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger al![]()
[afbeelding]
Met de Wiiquote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik weet hetzit nog steeds excite truck te spelen alles op S halen
![]()
Waarom zijn we daar mee opgehouden in hemelsnaam?quote:Op woensdag 12 september 2007 21:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat deden ze vroeger al![]()
[afbeelding]
[..]
Haha, pas maar op.
[..]
Haha, pas maar op.
aha.....quote:albicans veroorzaakt vaginale schimmelinfectie
Ben momenteel onwetend over de "S" gezien ik t nog niet gespeeld hebquote:Op woensdag 12 september 2007 21:19 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik weet hetzit nog steeds excite truck te spelen alles op S halen
![]()
Omdat je er veelsteveel van nodig had om iets te laten doenquote:Op woensdag 12 september 2007 21:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waarom zijn we daar mee opgehouden in hemelsnaam?![]()
![]()
Pardonquote:Op woensdag 12 september 2007 21:26 schreef -XX- het volgende:
Raak mijn vulva eens aan.
Ik vind het goed manquote:
Super statusquote:Op woensdag 12 september 2007 21:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ben momenteel onwetend over de "S" gezien ik t nog niet gespeeld heb
Grappig om te zien hou weinig er nou eigenlijk verandertquote:Op woensdag 12 september 2007 21:29 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Omdat je er veelsteveel van nodig had om iets te laten doen
JAAAAAA draai 't maar omquote:Op woensdag 12 september 2007 21:33 schreef -XX- het volgende:
[..]
IEEEEEELHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ouwe snoepert.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
JAAAAAA draai 't maar om[afbeelding]
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding] Zo kan de mens zich tenslotten uitbreiden tot het pientere volk [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Uhu, ik ben besmet met het lyme virus. Als je dat hebt is de grap er wel van af hoor. Je wilt niet weten hoe ziek ik daar al van geweest ben.quote:Op woensdag 12 september 2007 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Teken heerlijkals de hond weer is door de bosjes etc is wezen rauzen
, kun je paar dagen erna lekker plukken
![]()
Scary!quote:Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Uhu, ik ben besmet met het lyme virus. Als je dat hebt is de grap er wel van af hoor. Je wilt niet weten hoe ziek ik daar al van geweest ben.![]()
Dus ik zou mijzelf dan maar eens in de gaten houden als ik jou was. Want als de hond er onder zit, dan loop je zelf ook risico.
Heel verschillend, morgen heb ik de laatste dag van een kuur, dan moet ik weer testen. En met een beetje geluk is het dan weg, maar sommige mensen komen er nooit meer van af.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Scary!![]()
Hoe lang duurt zo'n genezing wel niet van zo'n infectie?
Hoe lang was je kuur?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Heel verschillend, morgen heb ik de laatste dag van een kuur, dan moet ik weer testen. En met een beetje geluk is het dan weg, maar sommige mensen komen er nooit meer van af.
Het heeft nog het meest te maken met hoe lang je geinfecteerd bent nadat je het ontdekt. Hoe langer dat is, hoe groter de kans dat het niet weer weg gaat.
Dan krijg je van die kringen toch?quote:Op woensdag 12 september 2007 22:02 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Heel verschillend, morgen heb ik de laatste dag van een kuur, dan moet ik weer testen. En met een beetje geluk is het dan weg, maar sommige mensen komen er nooit meer van af.
Het heeft nog het meest te maken met hoe lang je geinfecteerd bent nadat je het ontdekt. Hoe langer dat is, hoe groter de kans dat het niet weer weg gaat.
quote:Op woensdag 12 september 2007 21:40 schreef -XX- het volgende:
[..]Zo kan de mens zich tenslotten uitbreiden tot het pientere volk
Dat WB zich even meld na zijn Zandvoort avontuurquote:Op woensdag 12 september 2007 22:12 schreef Cageon het volgende:
Dus
Waar gaat het heen met dit topic.
quote:
Niemand ?quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:26 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Die site had ik ook gevonden, maar daar staat vast niet op vermeld of er werkszaamheden tussen Kolhorn en Aardswoude bezig zijn, of tussen Slootdorp en Wieringerwaard bijv.
De snelwegen weer ik wel.
Ik dacht meer aan een regionale site of zo![]()
Een van de zovelen symptomen!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan krijg je van die kringen toch?
Nee hoor, is geen garantie om niet besmet te zijn. Je kunt evengoed besmet zijn zonder kringen, alleen met kringen weet je het bijna wel zeker.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:10 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dan krijg je van die kringen toch?
Maar dus meestal door teken? Als je van dat percentage uitgaat wat besmet is geraakt met dat; meestal dus via teken.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:22 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Nee hoor, is geen garantie om niet besmet te zijn. Je kunt evengoed besmet zijn zonder kringen, alleen met kringen weet je het bijna wel zeker.
Je kunt het trouwens ook via muggen, vlooien, mijten, en besmet vlees krijgen.
Heb er geen tijd voor en verstand van. En dat moet ik ook maar zo houden.quote:
quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
OlaWB is weer terug van meer dan 14 uur op Zandvoort. [afbeelding]
Helaas had de motorzaak gisteren met het vervangen van de ketting de achteras op de Rib-i manier gemoneerd. [afbeelding]
[afbeelding]
Dus behalve dat de schokdemper dood was, koste dat nog kostbare negatieve grondspeling.
Zelfs op een recht stuk kwamen bij hobbeltjes in de weg mijn uitlaatbochten aan de grond. [afbeelding]
Technoflex was er ook, maar die konden vrij weinig doen, ik had morgenochtend de motor daar willen parkeren, maar ik bel net mijn naaste collega, en die moet naar de tandarts en komt 2,5 uur later. [afbeelding]
Zaterdag dus ook de MotorXtra dag met een dode schokdemper rijden. [afbeelding]
Oh ja, Lars aka Hollander was er ook, en reed met een R1 in dezelfde groep. [afbeelding]
Hicham succes trouwens. [afbeelding]
Einde bericht. [afbeelding]
In de goede zin van.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
El president is weg en het wordt een pseudo-doktersforum
Dan ben ik er ook weg van
Daar kan ik geen antwoord op geven, ik weet niet of het meer onder teken als muggen voor komt, wel is zeker dat het in bepaalde gebieden meer heerst dan in andere zeg maar.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar dus meestal door teken? Als je van dat percentage uitgaat wat besmet is geraakt met dat; meestal dus via teken.
Volgens mij nestelt die borrelia bacterie zich dan liever in de teken.Aangezien daar veel meer muggen zijn dan teken.
![]()
Daar zal het em aan liggen!quote:Op woensdag 12 september 2007 22:34 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven, ik weet niet of het meer onder teken als muggen voor komt, wel is zeker dat het in bepaalde gebieden meer heerst dan in andere zeg maar.
Blij dat je in ieder geval heel terug bentquote:Op woensdag 12 september 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
Helaas had de motorzaak gisteren met het vervangen van de ketting de achteras op de Rib-i manier gemoneerd. [afbeelding]
[afbeelding]
Dus behalve dat de schokdemper dood was, koste dat nog kostbare negatieve grondspeling.
Zelfs op een recht stuk kwamen bij hobbeltjes in de weg mijn uitlaatbochten aan de grond. [afbeelding]
Technoflex was er ook, maar die konden vrij weinig doen, ik had morgenochtend de motor daar willen parkeren, maar ik bel net mijn naaste collega, en die moet naar de tandarts en komt 2,5 uur later. [afbeelding]
Oh ja, Lars aka Hollander was er ook, en reed met een R1 in dezelfde groep. [afbeelding]
Ohja, die discussiequote:Op woensdag 12 september 2007 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
Helaas had de motorzaak gisteren met het vervangen van de ketting de achteras op de Rib-i manier gemoneerd.
Ondanks de issues wel lekker gereden neem ik aanquote:Dus behalve dat de schokdemper dood was, koste dat nog kostbare negatieve grondspeling.
22:40 mooie tijd, ik zit aan de zoethoutthee.quote:
Niet nodig, nuf zet er overquote:Op woensdag 12 september 2007 22:26 schreef Rib-i het volgende:
El president is weg en het wordt een pseudo-doktersforum
Dan ben ik er ook weg van
Iddquote:
Ik had het graag andersom gezien.quote:
De tweede sessie ging wel aardig, want mijn achterband ging van 1.25 barquote:Ondanks de issues wel lekker gereden neem ik aan
Daar heb ik in het achterhoofd ook op gereden.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:40 schreef Makster het volgende:
Blij dat je in ieder geval heel terug bent
Jammer genoeg verder niet gesproken, zag hem alleen in de eerste twee sessies.quote:En LarsVroeg me dus eergisteren of weet ik veel wanneer af wat er met die gozer verder gebeurd was
Het schept mogelijkheden.quote:En ik heb dilemma's die koper wijkt niet van 4000 euro afHoe graag wil ik er dan vanaf gaan we ons afvragen hee......damn damn damn.....
Zo gheyquote:
Vroeger vrat ik bossen van die zoethout takken helemaal naar binnen.quote:Op woensdag 12 september 2007 22:54 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
22:40 mooie tijd, ik zit aan de zoethoutthee.![]()
Voetbal.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:01 schreef Rib-i het volgende:
FOK wordt belaagd door nieuwe studentjes Informatica ofzo
Nu echt weg, WB is binnen en NL speelt gelijk tegen het altijd moeilijke Albanië
En nog heb je geen bos hout voor de deurquote:Op woensdag 12 september 2007 23:16 schreef -XX- het volgende:
[..]
Vroeger vrat ik bossen van die zoethout takken helemaal naar binnen.
[afbeelding]
Ff serieus, je hebt het erover dat je achterschok naar de hoeren is maar het komt niet in je op om ff je bandenspanning te controlerenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Iddmet een Liga milkbreak en twee grote marsen.
![]()
![]()
[..]
Ik had het graag andersom gezien.![]()
[..]
De tweede sessie ging wel aardig, want mijn achterband ging van 1.25 barnaar 2.9 bar.
Maar nergens echt het gas er op kunnen zetten.![]()
De derde en vierde sessie was helemaal verworden tot toeren.![]()
Maar het baco'en was wel leuk, andere onbekende baco's en baco'innen waren ook wel tof!![]()
[..]
Daar heb ik in het achterhoofd ook op gereden.![]()
De enige die met een ambulance werd afgevoerd was een man die na het rijden lekker in het gras lag,
maar daar een hartaanval kreeg.
[..]
Jammer genoeg verder niet gesproken, zag hem alleen in de eerste twee sessies.
Heb nog wel zijn naam geroepen. Had beide keren zijn helm op, maar dat postuur en die blik herkende ik direct. Hij zei geen dag uit zichzelf. (dag Lars![]()
![]()
)
[..]
Het schept mogelijkheden.![]()
10 punten voor jouquote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En nog heb je geen bos hout voor de deur![]()
![]()
Waarom vat ik die niet krentenkauwer!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Het was ook meer sarcastisch bedoelt heurquote:Op woensdag 12 september 2007 21:47 schreef E.G.J. het volgende:
[..]
Uhu, ik ben besmet met het lyme virus. Als je dat hebt is de grap er wel van af hoor. Je wilt niet weten hoe ziek ik daar al van geweest ben.![]()
Dus ik zou mijzelf dan maar eens in de gaten houden als ik jou was. Want als de hond er onder zit, dan loop je zelf ook risico.
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Voetbal: te veel mensen om een beker mee te delenquote:Op woensdag 12 september 2007 23:01 schreef Rib-i het volgende:
FOK wordt belaagd door nieuwe studentjes Informatica ofzo
Nu echt weg, WB is binnen en NL speelt gelijk tegen het altijd moeilijke Albanië
Sorry, maar dat zal erg teleurstellend zijn.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pas maar op anders maak ik van jou zaakie een bazziekpiemol.
Is die kwalitatief beter dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Pas maar op anders maak ik van jou zaakie een bazziekpiemol.
Inside info?quote:Op woensdag 12 september 2007 23:20 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Whahaha ga eens snel fietsen jij.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:34 schreef Cageon het volgende:
Hoe zou jij het vinden als BazzieK zijn pistool in je gezicht leegt?
Maar geen 100% ckerheidquote:
Wel erg bijtgraag jij hequote:Op woensdag 12 september 2007 23:36 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whahaha ga eens snel fietsen jij.![]()
![]()
Ik bijt zijn loop aan stukken.![]()
![]()
Liebe Menschen! Ich gehe nach bett!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Das tenminste iets natuurlijk...quote:Op woensdag 12 september 2007 23:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar zijn ogen hebben extreem bolle lenzen.![]()
En wat wil je daar mee zeggen jongeman.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:39 schreef Cageon het volgende:
[..]
Das tenminste iets natuurlijk...
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar zijn ogen hebben extreem bolle lenzen.![]()
Niets meer dan dat al uitgesproken isquote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
En wat wil je daar mee zeggen jongeman.![]()
Jaloezie ikzweer!quote:Op woensdag 12 september 2007 23:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
![]()
Moet ik daar nouweer mee geconfronteerd worden![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:41 schreef Cageon het volgende:
[..]
Niets meer dan dat al uitgesproken is
Doe is wat meer moeite om je posts enig sinds inhoudelijk te maken.quote:
quote:Op woensdag 12 september 2007 23:44 schreef Cageon het volgende:
[..]
Doe is wat meer moeite om je posts enig sinds inhoudelijk te maken.
Slapen is zoooo 2000 (o)quote:Op woensdag 12 september 2007 23:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zou allang in me bed moeten liggen.
![]()
![]()
In bed moeten liggen....quote:
Tss jij ook al.quote:
Lees de bovenstaande quote eens, hiermee heb ik dus een poging gedaan te suggeren dat het feit dat je in bed ligt niet direct wil zeggen dat je slaapt. Op het plaats delict zouden eventueel ook geheel andere handelingen kunnen worden verricht, sommige van deze handelingen zijn het daglicht niet waardig...quote:Op woensdag 12 september 2007 23:51 schreef Cageon het volgende:
[..]
Tss jij ook al.
Kudde dier, met je KTM!![]()
Tis maar net waar je van houdquote:Op woensdag 12 september 2007 23:54 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Lees de bovenstaande quote eens, hiermee heb ik dus een poging gedaan te suggeren dat het feit dat je in bed ligt niet direct wil zeggen dat je slaapt. Op het plaats delict zouden eventueel ook geheel andere handelingen kunnen worden verricht, sommige van deze handelingen zijn het daglicht niet waardig...
Voorspelbaar SW, had toch beter verwacht.quote:Op woensdag 12 september 2007 23:55 schreef Snelwagen het volgende:Maar ik ga dr wel vandeur, even met mn piem0l spelen
. Misschien ook nog wel slapen
![]()
Doei kuddedier met je tupperware![]()
Eigenlijk meer 75 euroquote:Op woensdag 12 september 2007 17:14 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Fuck die 25 euro. Gewoon verkopen en nieuwe motor halen.![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 18:45 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
[..]
[..]
Maar eehz, gastenknakkersIk schrijf me per direct uit van de Fok!MC
Rib-i neemt mijn zetel over en Pepijn blijft nog steeds de beheerder financien en marketingman gezien zijn ervaring met dezelfde functie @ photobucket.com
Planning is om binnenkort hierheen te gaan
[afbeelding]
(zie ook bestandsnaam [afbeelding]!)
Bovendien heb ik nog wat andere plannen maar daar licht ik de UG wel over in via de mail wanneer ik daar tijd en zin in hebKomt daarna vanzelf wel bij de AG terecht via loslippige Pepijn [afbeelding]
In ieder geval kan ik alle tijd gebruiken om me voor te bereiden en zowel Fok! als MF hebben daar geen positieve invloed opHet is misschien nogal abrupt, maar ik ben er al een tijdje mee bezig. Heb er alleen nog niet eerder iets over vermeld in de Fok!MC
Overigens staan mijn potentiële motorverkoopplannen van de afgelopen tijd hier los van
Per direct = nu uitloggen, misschien nog ff het topic uitlezen en dan toedeliedokie
Voorbereiden is goedquote:Op woensdag 12 september 2007 19:16 schreef worldpimber het volgende:
Heeft niets met ramadan te maken, maar zoals altijd is koffiekoekje de incognito wijze man.![]()
Hicham gaat volgens mij ergens in november naar die plek op de foto (1 maand), en daar gaat ie zich op voorbereiden ofzo. Aangezien ie d'r wel wat meer kennis voor nodig heeft.![]()
Beetje matig van een aspirant surveillant. Kijken en rapporteren.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:06 schreef Roderick2085 het volgende:
Eigenlijk meer 75 euroen ik weet niet of je op hebt zitten letten... blijkbaar niet
maar die nieuwe motor staat al te wacthen
nicequote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Beetje matig van een aspirant surveillant. Kijken en rapporteren.![]()
Maar ja voor het denkwerk hebben ze natuurlijk rechercheurs bij de politie.
Dus zelf kunnen ze geen conclusies trekken.
Net Hyperpro gebeld, helemaal volgeboekt zoals hij gisteren al zei.
Maar toen ik alleen een veer wilde bestellen gaan ze ineens voor me overwerken vrijdag.
Dus met koopavond brengen, en ze stoppen niet voordat er een nieuwe achterveer op zit.
Zaterdag iets beter knallen@zandvoort.![]()
Wat hebben we aan de zon vandaag als we op kantoor zitten?quote:Op donderdag 13 september 2007 12:17 schreef Den_Haag het volgende:
Mooi werk WB
Redelijk weer trouwens buiten.
Zoek de foutmelding: atal error: Out of memory (allocated 786432) (tried to allocate 393216 bytes) in D:wwwnetmotorfotogalleryinit.php on line 400quote:Op donderdag 13 september 2007 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wat hebben we aan de zon vandaag als we op kantoor zitten?![]()
![]()
Hopelijk is het zaterdag weer de hele dag droog.![]()
En morgenavond als ik de motor moet brengen zou ook fijn zijn.
Als ik zo naar huis moet fietsen ook eventjes droog..
Sterker nog, we moeten klimaatsystemen ontwikkelen dat het alleen regent als we slapen.![]()
www.motorfoto.nl
Zoek de Triumph.![]()
Heb je het meisje met de grote tanden nog ontmoet?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:32 schreef Worldbeater het volgende:
Wat hebben we aan de zon vandaag als we op kantoor zitten?![]()
![]()
Hopelijk is het zaterdag weer de hele dag droog.![]()
En morgenavond als ik de motor moet brengen zou ook fijn zijn.
Als ik zo naar huis moet fietsen ook eventjes droog..
Sterker nog, we moeten klimaatsystemen ontwikkelen dat het alleen regent als we slapen.![]()
www.motorfoto.nl
Zoek de Triumph.![]()
Vanochtend vloog ze nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:47 schreef Cageon het volgende:
Zoek de foutmelding: atal error: Out of memory (allocated 786432) (tried to allocate 393216 bytes) in D:wwwnetmotorfotogalleryinit.php on line 400
![]()
Nee, wel twee andere met grot .. cameralenzen.quote:Op donderdag 13 september 2007 14:48 schreef worldpimber het volgende:
Heb je het meisje met de grote tanden nog ontmoet?
Spontaan ineens.quote:Jammer van die baggersite, moet toch eens veranderen
Wel relaxed dat ze voor je overwerkenquote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar toen ik alleen een veer wilde bestellen gaan ze ineens voor me overwerken vrijdag.
Dus met koopavond brengen, en ze stoppen niet voordat er een nieuwe achterveer op zit.
Uit dat rijtje zou ik graag nog een optie willen toevoegen..quote:Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef Makster het volgende:
Wel relaxed dat ze voor je overwerken![]()
Ok, ik heb keuzes en wil graag meningen horen:
KTM 520 omgebouwd naar 525 EXC model (plastic dus)
Huskie SM 450 R, origineel
Huskie SM 570 R origineel
KTM 525 EXC SM in belgie net gereviseerd door vastloper, staat nog in Belgie....
Ik twijfel nog steeds, en alles onder voorbehoud van een eventuele verkoop as zaterdag....
Spraakwaterval.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:22 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Spraakwatervalquote:Op donderdag 13 september 2007 16:22 schreef Geerd het volgende:
Goeiemiddag.
Wat wil je er allemaal mee doen dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef Makster het volgende:
[..]
KTM 525 EXC SM in belgie net gereviseerd door vastloper, staat nog in Belgie....
Ik twijfel nog steeds, en alles onder voorbehoud van een eventuele verkoop as zaterdag....
Wel of nietquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Geerd het volgende:
Hoevaak kun je trouwens wel niet circuit rijden dan?
De breedte van voarquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Geerd het volgende:
Heel vaak wel, en heel vaak ook weer nietquote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Geerd het volgende:
En wij maar denken dat de schokbreker gaar was en niet de veerquote:Op donderdag 13 september 2007 10:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 13 september 2007 07:50 schreef Geerd het volgende:
Morguhh
quote:Op donderdag 13 september 2007 08:23 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!!!
quote:
quote:
Middagquote:
KKquote:Op donderdag 13 september 2007 17:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Middag
Achterbrug langer makenquote:Op donderdag 13 september 2007 17:42 schreef Geerd het volgende:
Oke binnenkort is mijn achterbrug te kort voor de ketting, als oplossing wou ik de ketting even bij de local dealer laten bewerken.
Maar voordat ik hier aan wou beginnen vroeg ik me af of je je schakelpook er ook af moest halen.
En waar moet ik nog meer opletten?
Wil je een praatsessiequote:Op donderdag 13 september 2007 17:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
KKhoe voel jij je nu hies er niet meer is
![]()
Mwja nog geen 4k gelopen.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Achterbrug langer maken
Volgens mij is een nieuw ketting setje verstandiger
quote:
Meestal is je ketting dan zo'n beetje opquote:Op donderdag 13 september 2007 17:42 schreef Geerd het volgende:
Oke binnenkort is mijn achterbrug te kort voor de ketting, als oplossing wou ik de ketting even bij de local dealer laten bewerken.
Maar voordat ik hier aan wou beginnen vroeg ik me af of je je schakelpook er ook af moest halen.
En waar moet ik nog meer opletten?
Het heeft nog niet echt tot me door kunnen drinken, maar ik denk dat ik één deze dagen in huilen uitbarstquote:Op donderdag 13 september 2007 17:30 schreef ikookhier het volgende:
[..]
KKhoe voel jij je nu hies er niet meer is
![]()
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op donderdag 13 september 2007 18:20 schreef bvvt het volgende:
moguhh
Als het goed is is vandaag e expert bij de dealert weze kijken voor de schade
hopelijk zo snelmogelijk opgelsot
IK denk zo'n dikke zilveren schakelketting voor mannenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef worldpimber het volgende:
Was het zo een ketting waar je je fiets mee op slot doet of zo eentje die vrouwen om hun nek hebben?
Vier sessies van 25 minuten. De meesten trekken de vierde sessie niet eens meer.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:32 schreef Geerd het volgende:
Wist je het verschil wel tussen de kleine en iets dikkere Husky?quote:
Scherp, de dealer zei uitgaande demping.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:18 schreef koffiekoekje het volgende:
En wij maar denken dat de schokbreker gaar was en niet de veer![]()
thnxquote:Op donderdag 13 september 2007 18:22 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag![]()
De trident heeft dus niet echt veel geld kunnen opbrengenquote:Op donderdag 13 september 2007 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vier sessies van 25 minuten. De meesten trekken de vierde sessie niet eens meer.![]()
![]()
[..]
Wist je het verschil wel tussen de kleine en iets dikkere Husky?![]()
![]()
[..]
Scherp, de dealer zei uitgaande demping.![]()
Maar de ingaande demping was al zo soepel als een fietspomp..
..forse duw, en helemaal naar beneden die achterant.![]()
Eenmaal bij het circuit voor de eerste sessie. (iedereen stond al klaar)
Die twee jongens van Hyperpro pakken de motor..
1 seconde later: teveel en te dunne olie in de voorvork.
De veer moet het werk doen, niet te olie, maar ook de veer is te zwak.![]()
5 seconden later: achter veel te veel voorspanning, uitgaande demping defect.
Die jongens zouden ze per seconde moeten betalen.![]()
Anyway, morgenavond slopen ze alles er af, en dan zeggen ze pas dat er een nieuwe shock van ¤895,-- op moet. As predicted by koffiekoekje.![]()
![]()
SPECULAAAASquote:Op donderdag 13 september 2007 19:15 schreef koffiekoekje het volgende:
Jawel, ze liggen alweer in de supermarkt![]()
![]()
Nou zeg, praat jij is normaal.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
NOTEN VAN PEPERKOEK, MAAR DAN IN HET HARD!
Juist... kruidnotenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:17 schreef -XX- het volgende:
NOTEN VAN PEPERKOEK, MAAR DAN IN HET HARD!
Welkom ennuh. Nouja tot posts!quote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Kevjan het volgende:
Hallo!![]()
Ik kom me hier ook even melden. Ik lees al drie dagen mee om het niveau te peilen... En ik denk dat je hier wel kunt lachen.
Noem me maar Kevjan, kom uit Alkmaar en ik moet het met een ZX7R doen.
Ben hier trouwens terecht gekomen door -XX- . Weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.
![]()
Haaaaaaaa die kevjan! wat zie ik!?!?!? jij @ fokquote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Kevjan het volgende:
Hallo!![]()
Ik kom me hier ook even melden. Ik lees al drie dagen mee om het niveau te peilen... En ik denk dat je hier wel kunt lachen.
Ben hier trouwens terecht gekomen door -XX- . Weet nog niet of ik er blij mee moet zijn.
![]()
Na 3 dagen het niveau peilen het hier hoog genoeg vinden en hier door -XX- terecht komen. U start zwaar in de minquote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Kevjan het volgende:
Hallo!![]()
![]()
Met XX of om hier te zijnquote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Kevjan het volgende:
Hallo!![]()
![]()
BazzieK had het mooi verwoord, tevens vind ik via -XX- binnenkomen ook nog een extra minpunt. Nog zwaarder in de min dus.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:31 schreef Kevjan het volgende:
Verdomme, verkeerd begonnen hoor ik al weer
Dus jij bent "wattenstaaf"quote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Kevjan het volgende:
Hallo!![]()
![]()
Meneer wattenstaaf voor jouquote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus jij bent "wattenstaaf"
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Whahaha.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BazzieK had het mooi verwoord, tevens vind ik via -XX- binnenkomen ook nog een extra minpunt. Nog zwaarder in de min dus.![]()
Probeer jij mensen binnen te lozen om jezelf omhoog te schalenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Haaaaaaaa die kevjan! wat zie ik!?!?!? jij @ fok
Welkom.
![]()
Stond ze niet al in de min omdat ze nog niet gemeet heeft?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Probeer jij mensen binnen te lozen om jezelf omhoog te schalen
ook voor jou -1
JUIST.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ook voor jou -1
Achjah, die naam heb ik door m'n motordealer gekregen...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:31 schreef Cageon het volgende:
Maar van waar die nick?
Kevjan klinkt echt .... nouja gewoon niet![]()
Mocht ik willenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:32 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zaterdag is toch de meet. Ich bin dabei. JAWOHL.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Stond ze niet al in de min omdat ze nog niet gemeet heeft?![]()
Ze haalt nu intimi binnen zodat ze zelf enige weerstand kan bieden tegen een gangbang. Helaas, -XX- heeft het echt zwaar verprutst.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
Nu kan ze doen alsof ze gemeet heeftquote:Op donderdag 13 september 2007 19:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hoe kom je in de plus?quote:Op donderdag 13 september 2007 19:34 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
ook voor jou -1
Die wattenstaaf?...hahaha.....dat wil je niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Achjah, die naam heb ik door m'n motordealer gekregen...
Het slaat ook nergens op![]()
[..]
Mocht ik willen![]()
A ... echt mee gelezenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:36 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Achjah, die naam heb ik door m'n motordealer gekregen...
Het slaat ook nergens op![]()
[..]
Mocht ik willen![]()
Je weet welke foto ik op mijn harde schijf heb staan hé.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:37 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ze haalt nu intimi binnen zodat ze zelf enige weerstand kan bieden tegen een gangbang. Helaas, -XX- heeft het echt zwaar verprutst.
Zo, die -5 van XX introductie heeft ie ook snel weggepoetstquote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
A ... echt mee gelezen![]()
+ 0.2 (na afronding + 0)
Ik zit hier al jaren en ben nog niet in de plus geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 19:37 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoe kom je in de plus?
Onmogelijk waarschijnlijk![]()
Ik zit hier al jaren en ben nog niet in de plus geweestquote:Op donderdag 13 september 2007 19:37 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoe kom je in de plus?
Onmogelijk waarschijnlijk![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik zit hier al jaren en ben nog niet in de plus geweest
komt voornamelijk noor mijn minachting voor M.A.R.S.![]()
Dat helpt ook nietquote:Op donderdag 13 september 2007 19:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
komt voornamelijk voor mijn minachting voor M.A.R.S.![]()
-1 -1 -1 -1 -1 + 0 = -5 tochquote:Op donderdag 13 september 2007 19:40 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Zo, die -5 van XX introductie heeft ie ook snel weggepoetst![]()
Met de rugzak vol leerboeken mee naar Amsterdam.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:41 schreef Roderick2085 het volgende:
Dilemma 2, ga ik zaterdag naar Amsterdam om in de kroeg Engeland - Zuid Afrika te kijken ja, rugby jaof blijf ik thuis en ga ik die shit voor school lezen
Wat is het leven soms toch moeilijk
dubbel postquote:Op donderdag 13 september 2007 19:42 schreef bvvt het volgende:
[..]
komt voornamelijk voor mijn minachting voor M.A.R.S.![]()
ik zou tijdens wc bezoekjes ergens anders in duikenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met de rugzak vol leerboeken mee naar Amsterdam.
Tijdens je wc bezoekjes duik je de boeken in.
Makkelijk zat.
![]()
Dat worden een hele boel minpuntjesquote:Op donderdag 13 september 2007 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je weet welke foto ik op mijn harde schijf heb staan hé.![]()
loze bedreigingen. -10quote:Op donderdag 13 september 2007 19:40 schreef -XX- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:40 schreef -XX- het volgende:
Gulle score gevingquote:Op donderdag 13 september 2007 19:39 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
A ... echt mee gelezen![]()
+ 0.2 (na afronding + 0)
1.quote:
2.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat worden een hele boel minpuntjes
3.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:47 schreef worldpimber het volgende:
[..]Tijd voor jouw laatste avondmaal ...
okquote:Op donderdag 13 september 2007 19:44 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
-1 -1 -1 -1 -1 + 0 = -5 toch
tochtoch [afbeelding]
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:44 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met de rugzak vol leerboeken mee naar Amsterdam.
Tijdens je wc bezoekjes duik je de boeken in.
Makkelijk zat.
![]()
HET KAN TELLENquote:Op donderdag 13 september 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
1.
[..]
2.
[..]
3.
TJAKKA.
Na 1 opmerking 3 heuze aangevallen guppies.
aan·val (de ~ (m.))quote:Op donderdag 13 september 2007 19:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
1.
[..]
2.
[..]
3. 2.
TJAKKA.
Na 1 opmerking 3 heuze aangevallen guppies.
Het begrijpend nederlands is idd wat lastiger dan 3 x iets optellen.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:54 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
aan·val (de ~ (m.))
1 poging om iemands positie met geweld te ondermijnen => attaque
2 plotselinge, meestal kortstondige, aandoening => insult
3 [sport] voorhoede
Daar voldoet mijn reactie niet aan![]()
Dat is shift mevrouw.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het kan de caps lock vinden.
Hulde!![]()
![]()
Alleen jammer dat het nog maar te klein is om te mogen houden en teruggegooit moet wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:57 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Je had wel beet [afbeelding]
Hoeft niet hoor, je kan hem ook voor iedere letter gewoon opnieuw indrukkenquote:
Dat is ook maar relatief.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog maar te klein is om te mogen houden en teruggegooit moet worden![]()
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat het nog maar te klein is om te mogen houden en teruggegooit moet worden![]()
Exact.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je kan hem ook voor iedere letter gewoon opnieuw indrukkenEn anders is het alsnog wat anders als caps lock
daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Dat is ook maar relatief.
De vraag is of je het aan wilt raken![]()
Ja dat werkt snel inderdaad.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:59 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, je kan hem ook voor iedere letter gewoon opnieuw indrukkenEn anders is het alsnog wat anders als caps lock
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:02 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in.
Aan de haak laten zitten als aas voor wat groters dan maar [afbeelding]
Voor het snelle werk heb ik iets dat NIET 25kW is.quote:
Zeker weten.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voor het snelle werk heb ik iets dat NIET 25kW is.![]()
De laatste....quote:Op donderdag 13 september 2007 15:06 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 20:05 schreef Cageon het volgende:
[..]
Voor het snelle werk heb ik iets dat NIET 25kW is.![]()
En dan vooral de Daytona's 765.quote:
dat is niet waar, ik noem een Honda FMX.quote:
Achja, kun je nog even sparenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:14 schreef -XX- het volgende:
[..]
En dan vooral de Daytona's 765.![]()
![]()
Hehehe okwe, nu snoer ik mijn mond over die motor.![]()
Dat is idd een suf ding!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:15 schreef Cageon het volgende:
[..]
dat is niet waar, ik noem een Honda FMX.
Beetje jammer van dat NX blok.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:19 schreef -XX- het volgende:
Ja maar dan spreken we ook over honda![]()
Nee ik vind die fmx zeker wel vet zien.
[afbeelding]
Nee nog niet in het echt gezien. Maar op de plaatjes vind ik hem niet lelijk ofzo.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Beetje jammer van dat NX blok.
In het echt gezien? dan valt ie tegen naar mijn idee.
En die afwerking is hilarischquote:Op donderdag 13 september 2007 20:21 schreef Cageon het volgende:
[..]
Beetje jammer van dat NX blok.
In het echt gezien? dan valt ie tegen naar mijn idee.
Maarja zon 520 is ook alweer een oud ding eigenlijk, heeft waarschijnlijk al veel te lijden gehad. Zou toch liever voor een wat nieuwere gaan, niet dat dat altijd beter is maar tochquote:Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef Makster het volgende:
Keuzes, keuzes, keuzes, ga maar gewoon proefrijden op de fietsen en kijk dan wel verder. Prijs en porntechnisch is die 520 ombouw naar 525 echt nice
schaamranden is niets mis mee he! misschien gaat die wel naast zijn fiets liggen en jast die hem dan hard de bocht om!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:27 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En die afwerking is hilarisch, niks aan porno componenten
. Zie die schaamranden op bovenstaande foto
![]()
Volgens mij heb je een glaasje whine teveel opquote:Op donderdag 13 september 2007 20:28 schreef Cageon het volgende:
[..]
schaamranden is niets mis mee he! misschien gaat die wel naast zijn fiets liggen en jast die hem dan hard de bocht om!![]()
ik drink niet, ik spring zo op de motor. Ga nog ff naar de kroeg.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:29 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een glaasje whine teveel op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toedels
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
ALKMAARquote:Op donderdag 13 september 2007 19:24 schreef Kevjan het volgende:
Hallo!![]()
![]()
Sterker nog, dat is hetquote:
Sliden wel een beetje....quote:Op donderdag 13 september 2007 20:26 schreef -XX- het volgende:
[..]
@Snelwagen, al wezen driften met je ktm?
![]()
HIhi nicequote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Sliden wel een beetje....
En gister voor het eerst met iemand achterop gereden, stoppie wordt dan in eens wel heel moeilijk. Kan ik op deze motor sowieso nog niet heel goed, moet het allemaal nog oefenen![]()
Helaas geen mooie deerne die achterop zat, anders was het elk stoplicht vol in de remmen![]()
Die gast stapte helemaal trillend af, had nog nooit achterop een motor gezetenquote:
Prachtig.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die gast stapte helemaal trillend af, had nog nooit achterop een motor gezeten![]()
Hij was sprakeloosquote:Op donderdag 13 september 2007 20:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Prachtig.Achterop zitten. Het moment van besmetting of genezing.
![]()
Met opstapdag ook! Dat men bij barry veneman achterop mocht. Amazing.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:40 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hij was sprakeloos, maar zal wel geen motor kopen
![]()
We hebben al eens gemeetquote:
Te jammer dat soort menschen, chill blijven ten alle tijden. Als je daarvan al gaat brullenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met opstapdag ook! Dat men bij barry veneman achterop mocht. Amazing.
Maar later een man ook bij hem achterop.
Het rondje afgelopen. Hij stapte af...Brullen! Zwaaien met zijn hoofd!WUAAAA
HIj was zo onder de indruk.![]()
Hoop het nietquote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
Zou hicham onderhand gaan missen met het niveau hier
De el presidente was daar om alles op orde te houden.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef BazzieK het volgende:
Zou hicham onderhand gaan missen met het niveau hier
Rib-iquote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
De el presidente was daar om alles op orde te houden.![]()
Wie is de nieuwe!?![]()
Rib-iquote:Op donderdag 13 september 2007 20:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
De el presidente was daar om alles op orde te houden.![]()
Wie is de nieuwe!?![]()
Mwa.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:45 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Te jammer dat soort menschen, chill blijven ten alle tijden. Als je daarvan al gaat brullen, t gaat wel hard enzo.
Maar schreeuwenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:49 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mwa.Hij reedt hem stevig door die bazza.
![]()
Zo ben ikquote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Jah ik weet, ik weet... Toen je nog een ZR7s had.
Maar evengoed bedankt voor je warme welkom!![]()
Kan je altijd nog je moeder in de strijd gooien als je een MCban hebtquote:Op donderdag 13 september 2007 20:50 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dattttttttt vind ik een eerste beste keuze op fok.Jes
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |