quote:Op woensdag 12 september 2007 19:21 schreef Maickel het volgende:
wtf dat het zo in nederland ging wist ik niet
Deze Marokkaan heeft minder oogkleppen op dan sommige autochtone linkse users die altijd Marokkanen verdedigen. Ik vind het op het lachwekkende af dat er nog mensen kunnen denken dat alles koek en ei is. Mij zal je niet horen zeggen dat elke Marokkaan slecht is, sterker nog ik ken zat goede Marokkanen maar ook die kotsen op dit soort jochies (die procentueel gewoon oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteit).quote:Zulke apen die mijn volk zwart maken, gebrek aan opvoeding en gebrek aan intelligentie
Yessin die zn best doet voor ons en die snotapen die het voor hem verpesten echt triest
Heeft iemand een goeie oplossing hiervoor ivp het land uitsturen? want dat kan sowieso niet:)
Sommige?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige mensen er nu nog last van dan![]()
Dat heb je als je buiten nooit je oogkleppen af doet.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:32 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
De linksch intellectuelen niet.
Of in een villawijk woont en andere mensen voor xenofoob uitscheldt (kuch Rosenmöller kuch).quote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef Birra het volgende:
[..]
Dat heb je als je buiten nooit je oogkleppen af doet.
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:38 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Of in een villawijk woont en andere mensen voor xenofoob uitscheldt (kuch Rosenmöller kuch).
Nederland komt nooit in opstand.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:39 schreef unkki het volgende:
Wanneer gaat Nederland nou eens massaal keihard optreden? Gewoon meppen met die knuppels, en goed hard ook. Respect krijg je bij die mensen dieren niet d.m.v. gesprekken, deze jongeren moeten gewoon keihard aangepakt worden. Meppen die handel, hij die niet luisteren wilt moet maar voelen, respect afdwingen. Dat als er een politieagent in de buurt komt dat men staat te trillen op hun beentjes, en niet zoals nu een grote bek geven....
Dit geld overigens niet enkel voor marokkanen, maar voor alle jongeren die zulk gedrag vertonen...
echt jammer dat de agenten in Nederland niet gewoon met een knuppen die kutkneuzen knock out mogen slaan ofzoquote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ux2arjcO6Vc&mode=related&search=
mongolen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |