Zo hoort het ook. Een beetje rekening met elkaar houden kan geen kwaad. Maar je zult merken dat er zat rokende moslims zijn die het ook niet kunnen laten om af en toe een sigaret op te steken.quote:Op donderdag 13 september 2007 09:51 schreef Floripas het volgende:
[..]
Precies, honderd procent mee eens. Een beetje tolerantie in de omgang. Zij geen eisen, ik meer rekening houden.
Ik werkte tegenover een moslima die het niet erg vond, maar ik at dus niet voor haar neus. Koffie en water kon ik niet laten staan.
dan is Harry van Bommel nog goed weggekomenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:19 schreef static het volgende:
Het lokale (Engelse) krantje komt hier elke donderdag uit (dus ook vandaag); een quote:Eating, drinking or smoking in public during fasting hours — one month jail and/or fine up to Dh2,000
En dan de logische:Kissing in public — one month in jail and Dh1,000 fine Indecent acts towards women — six months to one year and up to Dh10,000 fine
is ook weer zoquote:Op donderdag 13 september 2007 12:43 schreef samjustme het volgende:
Je moet toch juist de verleidingen kunnen weerstaan![]()
Ik heb net gelunchtquote:Op donderdag 13 september 2007 12:57 schreef milagro het volgende:
[..]
is ook weer zo
dus KFC en de Mac en en patatje oorlog of nee, doe dat maar niet. raspatat, oh nee, doe dat ook maar niet, hm broodje halfom, nee,dat klinkt te gay, nu ja, vette zooi naar keuze , als de verleiding er maar is, hoe lastiger, hoe groter de beloning indien succesvol, ooit daarboven ergens.
plak jezelf vol met nicotinepleisters, Staticquote:Op donderdag 13 september 2007 17:22 schreef static het volgende:
Heb het volgehouden om niet te eten, had een vroeg ontbijt, maar heb net een stuk chocoladetaart naar binnen gewerkt, dat wil je niet weten.
Tussendoor móet ik gewoon af en toe een slok water en een sigaretje hebben, maar wel een stuk minder gerookt dan normaal.
Doe zoals sommige Marokkanen hier. Hard schreeuwen dat jouw Christelijk geloof boven alles staat en dat niets en niemand jou iets in de weg mag leggenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:07 schreef static het volgende:
Morgen is het hier zover, de Ramadan begint.
Waar moet ik op letten? Heb begrepen dat bijvoorbeeld een slokje water achter je bureau geen probleem is maar al drinkend rondrennen wel. Net zoals roken, niet in het openbaar svp, maar de enige ruimte waar je kunt roken is buiten. Hoe op te lossen? Heb geen zin om iemand te beledigen.
Hier in het hotel worden grote schermen geplaatst om e.e.a. te scheiden, maar aan de andere kant wordt de shisha wel uit de motteballen gehaald.
Tips svp.
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef inietz het volgende:
[..]
Doe zoals sommige Marokkanen hier. Hard schreeuwen dat jouw Christelijk geloof boven alles staat en dat niets en niemand jou iets in de weg mag leggen
Wow. Sommige mensen zijn echt met niks anders bezig dan Marokkanen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef inietz het volgende:
[..]
Doe zoals sommige Marokkanen hier. Hard schreeuwen dat jouw Christelijk geloof boven alles staat en dat niets en niemand jou iets in de weg mag leggen
quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:43 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wow. Sommige mensen zijn echt met niks anders bezig dan Marokkanen.
Tolerantie ad absurdum. Als ik met gehaktballen wil jongleren is dat toch mijn goed recht? Vegetariers kiezen ervoor om vegetarier te zijn, dus ik heb totaal geen behoefte om ook maar íets van mijn vrijheid in te leveren. Dquote:Op woensdag 12 september 2007 19:10 schreef Dagonet het volgende:
net zoals je bij bijvoorbeeld vegetariërs ook niet met vleeswaren gaat lopen jongleren.
inderdaad, zou wat zijn , zeg, dat ik geen vlees op tafel kan zetten op een verjaardag omdat er zich 1 vegetarier in ons midden bevindt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:07 schreef starla het volgende:
[..]
Tolerantie ad absurdum. Als ik met gehaktballen wil jongleren is dat toch mijn goed recht? Vegetariers kiezen ervoor om vegetarier te zijn, dus ik heb totaal geen behoefte om ook maar íets van mijn vrijheid in te leveren. D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |