geld voor mij ook!!quote:
Kijk, als meer mensen nou zo slim warenquote:Op maandag 17 september 2007 10:43 schreef addict het volgende:
Vorrig jaar oktober woog ik 47kg na m'n vakantie (ik lustte daar bijna niets). Ik besloot dat er toen iets moest gebeuren. Na een aantal maanden woog ik 54kg. Ik at toen extra tosti's etc. niet echt goed maarja. Toen bleef ik bij de 54kg hangen, en besloot ik te stoppen met roken. 6 weken later was ik nog steeds 54kg. Via google dutchbodybuilding.com gevonden, heb m'n eigen voedingsschema gemaakt, en train sinds mei 3x per week. Het is eigenlijk gewoon heel simpel, als je niet aankomt moet je meer eten, maar dan geen vette troep enzo
Ik weeg nu 68kg bij 1.72m, en wil richting de 75kg, mischien 80kg
Ik volg het trainings programma van Rippetoe trouwens.
Syntholquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:00 schreef Skazminko het volgende:
Tvp, kan nog wel 40 kilo bij hiero.
Zou je dat schema met ons willen delen misschien?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 20:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Ik ben aangekomen door veel vaker per dag te eten. Eerst at ik alleen maar troep, maar nu vooral gezond en tussendoor vaak iets vettere dingen. Mijn vriend heeft een schema gemaakt en dan om de 2 1/2 uur eten. Krijg je vanzelf honger na een tijdje
Er zijn in vorige topics zoveel suggesties gegeven voor een schema, onderhand moet zelfs een kind een goed eetschema kunnen makenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou je dat schema met ons willen delen misschien?
Ik wil ook graag aankomen, maar vettere dingen kan ik niet (meer) eten.
Jammer genoeg heb ik last van gevoelige darmen.
Sinds mijn nieuwe baan ben ik overigens wel 5kg aangekomen, maar waarom weet ik niet.
Het is niet zo dat ik meer zit of meer eet.
1.64m en 49 kg hier.
Offcoursequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Zou je dat schema met ons willen delen misschien?
Ik wil ook graag aankomen, maar vettere dingen kan ik niet (meer) eten.
Jammer genoeg heb ik last van gevoelige darmen.
Sinds mijn nieuwe baan ben ik overigens wel 5kg aangekomen, maar waarom weet ik niet.
Het is niet zo dat ik meer zit of meer eet.
1.64m en 49 kg hier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |