Schrijf even een klachtenbrief naar de directeur van de knakworstenfabriek, want dat is wel belachelijk ja.quote:
quote:
zoiets zal het zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef Schunckelstar het volgende:
dus normaal eten jullie knakworsten die stinken naar katten schijt ?![]()
hehehehhe neejoh anus, ik rook eerst een wat bitter luchtje, maar een minuut later veranderde dat in een vieze schijtlucht omdat de kat het klepje opendeed van de kattenbak om eruit te vluchten ws. vluchtte hij voor zijn eigen stankquote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef Schunckelstar het volgende:
dus normaal eten jullie knakworsten die stinken naar katten schijt ?![]()
Dus je moeders opwarmkunst van knakworsten is zo beroerd dat het meestal stinkt naar katten schijt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:02 schreef chiren het volgende:
[..]
hehehehhe neejoh anus, ik rook eerst een wat bitter luchtje, maar een minuut later veranderde dat in een vieze schijtlucht omdat de kat het klepje opendeed van de kattenbak om eruit te vluchten ws. vluchtte hij voor zijn eigen stank
Sowieso ruiken knakworsten vreemd als je ze opwarmtquote:Op woensdag 12 september 2007 19:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus je moeders opwarmkunst van knakworsten is zo beroerd dat het meestal stinkt naar katten schijt?
knappende darmenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef NED het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over de Unox Knaks.
Dat zijn in mijn ogen ook geen echte knakworsten.
Bij echte knakworsten hoor je de darm kneppen als je er in bijt!
Ik wil darmen horen als ik knakworsten eet!
Knaks
Dat eten bij jullie ruikt wel lekker hequote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef chiren het volgende:
[..]
Sowieso ruiken knakworsten vreemd als je ze opwarmt![]()
Nu ruik ik overigens patatjesIk hoop niet dat de kat in m'n kamer gezeken heeft
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef Nobu het volgende:
Als de lucht van knakworsten ook maar in de buurt van die van de kattenbak kwam at ik nooit weer knakworsten![]()
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:44 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat eten bij jullie ruikt wel lekker he
Als je een drol legt ren je ook naar beneden voor een toetje?
Als jij kunt aantonen waar ik dat zeg, krijg je van mij 50 knakkers, volgens mij zeg ik juist het tegenovergesteldequote:Op woensdag 12 september 2007 20:09 schreef TheSorrow het volgende:
Je pwnd jezelf met dit topic, je vind kattenstront lekker ruiken
Daar staat het overduidelijk in, niet? Kneus, steek je 50 knaks maar in je reetquote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef chiren het volgende:
Verdomme! Ik zo een aparte lucht ruikend op m'n kamer, nog een beetje goed ruiken, kom ik tot de conclusie dat we lekker knakworsten eten als avondeten!
Hoor ik een minuut later gekras en gegraaf in de kattenbak en m'n kat keihard wegrennen, met daar achteraan een gigantische schijtlucht![]()
Waren het toch geen knakworstjes![]()
Daar staat dat ik eerst een luchtje rook waarvan ik dacht dat deze odeurs die mijn neusje indrongen, de odeurs waren van een vers potje knakworsten die op stonden te warmen. Een minuut later veranderde deze odeur sterk doordat mijn lieftallige pluizebeest zijn kattenbak verliet en deze odeur in zijn ware vorm de kamer mee in nam, maar ik begrijp dat je soms wat moeite hebt met begrijpend lezenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:21 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Daar staat het overduidelijk in, niet? Kneus, steek je 50 knaks maar in je reet
En als je mij goth noemt wil ik niet weten hoe je een echte goth noemt, nerd
Gewoon kattenbak openen, "knakworstjes" op een boordje scheppen, koken en je hebt lekkere "knakworstjes"... *MJAM*!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef chiren het volgende:
Verdomme! Ik zo een aparte lucht ruikend op m'n kamer, nog een beetje goed ruiken, kom ik tot de conclusie dat we lekker knakworsten eten als avondeten!
Hoor ik een minuut later gekras en gegraaf in de kattenbak en m'n kat keihard wegrennen, met daar achteraan een gigantische schijtlucht![]()
Waren het toch geen knakworstjes![]()
Gooi het maar op verder leren enzoquote:Op woensdag 12 september 2007 20:33 schreef chiren het volgende:
[..]
Daar staat dat ik eerst een luchtje rook waarvan ik dacht dat deze odeurs die mijn neusje indrongen, de odeurs waren van een vers potje knakworsten die op stonden te warmen. Een minuut later veranderde deze odeur sterk doordat mijn lieftallige pluizebeest zijn kattenbak verliet en deze odeur in zijn ware vorm de kamer mee in nam, maar ik begrijp dat je soms wat moeite hebt met begrijpend lezen
Misschien had je wat langer door moeten leren, dan had je nu geen chauffeur geweest en had je wat meer dingen begrepen
Geen 50 knakkers voor jou![]()
Terug ontopic: Kattenschijt en knakworsten
![]()
Goddamn, de nuttigste reactie in heel het topicquote:Op donderdag 13 september 2007 00:56 schreef Spacehamster het volgende:
Ik denk dat je serieus moet overwegen een ander merk knakworsten te kopen.
De knakworsten die ik eet kun je op geen enkele manier met shit verwarren.
Maarja...misschien was je ook gewoon extreem hongerig zodat je bij alle geuren als eerste aan eetbaarheden dacht.
N00bquote:Op woensdag 12 september 2007 19:03 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Knakworsten zijn te frituren
Je moet ze wel paneren
Niet voluit, dan ploffen ze.quote:Op donderdag 13 september 2007 01:45 schreef chiren het volgende:
Je kunt ze ook opwarmen in de Megatron!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |