Schrijf even een klachtenbrief naar de directeur van de knakworstenfabriek, want dat is wel belachelijk ja.quote:
quote:
zoiets zal het zijnquote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef Schunckelstar het volgende:
dus normaal eten jullie knakworsten die stinken naar katten schijt ?![]()
hehehehhe neejoh anus, ik rook eerst een wat bitter luchtje, maar een minuut later veranderde dat in een vieze schijtlucht omdat de kat het klepje opendeed van de kattenbak om eruit te vluchten ws. vluchtte hij voor zijn eigen stankquote:Op woensdag 12 september 2007 18:57 schreef Schunckelstar het volgende:
dus normaal eten jullie knakworsten die stinken naar katten schijt ?![]()
Dus je moeders opwarmkunst van knakworsten is zo beroerd dat het meestal stinkt naar katten schijt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:02 schreef chiren het volgende:
[..]
hehehehhe neejoh anus, ik rook eerst een wat bitter luchtje, maar een minuut later veranderde dat in een vieze schijtlucht omdat de kat het klepje opendeed van de kattenbak om eruit te vluchten ws. vluchtte hij voor zijn eigen stank
Sowieso ruiken knakworsten vreemd als je ze opwarmtquote:Op woensdag 12 september 2007 19:04 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus je moeders opwarmkunst van knakworsten is zo beroerd dat het meestal stinkt naar katten schijt?
knappende darmenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:08 schreef NED het volgende:
Ik dacht dat dit topic zou gaan over de Unox Knaks.
Dat zijn in mijn ogen ook geen echte knakworsten.
Bij echte knakworsten hoor je de darm kneppen als je er in bijt!
Ik wil darmen horen als ik knakworsten eet!
Knaks
Dat eten bij jullie ruikt wel lekker hequote:Op woensdag 12 september 2007 19:06 schreef chiren het volgende:
[..]
Sowieso ruiken knakworsten vreemd als je ze opwarmt![]()
Nu ruik ik overigens patatjesIk hoop niet dat de kat in m'n kamer gezeken heeft
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |