quote:Op woensdag 12 september 2007 18:31 schreef -skippybal- het volgende:
Trage trance met een zeikerig zangetje er door aka nichten-electro
quote:Op woensdag 12 september 2007 20:51 schreef Cool_Runner het volgende:
was wel een vet nummer, 3 jaar geleden
quote:
Ja, en toen ook een redelijk grote hit in de housescene... En eigenlijk ook in het hele uitgaansleven en zelfs de mainstream radiostations. Zelfs 3FM draaide 'm regelmatig toen. Maar je wilt dus zeggen dat ze die opnieuw hebben uitgebrachtquote:Op woensdag 12 september 2007 20:51 schreef Cool_Runner het volgende:
was wel een vet nummer, 3 jaar geleden
Ik vond het 3 jaar geleden eigenlijk wel een erg lekker nummer, nog steeds eigenlijk wel, maar het antworod op die vraag ben ik ook wel eens benieuwd naar:quote:Op zaterdag 15 september 2007 10:42 schreef female81 het volgende:
Ik begreep de massale aandacht voor het nummer al niet toen het voor de eerste keer uit kwam. Zowat iedereen die van dance hield was lyrisch... behalve ik. En drie jaar na dato begrijp ik het nog steeds niet. Het zit aan de ene kant goed in elkaar, maar er mist aan de andere kant ook heel veel aan. Het is wat zouteloos.
Vanwaar de re-release?
Deels ja. Maar een metal-nummer zou b.v. nooit een hit worden, hoe graag 'Hilversum' dat ook zou willen.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Die hitlijsten worden gemaakt hoor. Hilversum bepaalt wat wanneer 'een hit' wordt. Allemaal manipulatie. No proof though
Zo heeft elke stroming vreemde benamingen voor sub-stromingen, b.v. ook :quote:
Bovendien vond ik hun eerste album véél beter, dat was tenminste fris, origineel en vernieuwend, tegenwoordig maken ze alleen nog maar overgeproduceerde commerciele bagger!quote:Op woensdag 12 september 2007 20:55 schreef Herald het volgende:
verkapt-ik-kende-het-nummer-al-voor-de-massa-wie-wil-me-aan-raken-topic
quote:Op donderdag 13 september 2007 14:36 schreef FredvZ het volgende:
Je zou maar Kate Ryan heten en na 5 jaar weer hetzelfde nummer in de hitlijsten staan.
Gelukkig heb je dat soort idioten in de dance-scene weinig. Die zitten meer in b.v. de rock-hoek.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Bovendien vond ik hun eerste album véél beter, dat was tenminste fris, origineel en vernieuwend, tegenwoordig maken ze alleen nog maar overgeproduceerde commerciele bagger!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |