Juist dat is echt heel handigquote:Op maandag 24 september 2007 16:27 schreef Suijk het volgende:
Whehe, beetje psychologische oorlogvoering.
Ik kreeg wel eens van een grote speler een berichtje met 'NAV', of 'Alliantie' als onderwerp. Maar daar stond dan helemaal niks in. Vertelde hij later dat dat alleen maar was om te kijken of ik online was. Als je nl. in je verzonden items kijkt, zie je of het mailtje al is gelezen en dat werkt het beste met een aanlokkelijke titel.
Die vlieger gaat niet altijd op, sommige spelers zijn gewoon zo teringarrogant om nergens op te reageren. De meeste mensen reageren wel op een boodschapje, maar het zijn diegene die stommetje spelen die je het meest serieus moet nemen, zoveel is me inmiddels wel duidelijk.quote:Op maandag 24 september 2007 16:27 schreef Suijk het volgende:
Whehe, beetje psychologische oorlogvoering.
Ik kreeg wel eens van een grote speler een berichtje met 'NAV', of 'Alliantie' als onderwerp. Maar daar stond dan helemaal niks in. Vertelde hij later dat dat alleen maar was om te kijken of ik online was. Als je nl. in je verzonden items kijkt, zie je of het mailtje al is gelezen en dat werkt het beste met een aanlokkelijke titel.
Ik heb iets van 10 op een rij van een gozer, heb nu 3 soldaatjes..quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:04 schreef Boy_Snakeye het volgende:
3 keer aangevallen door dezelfde persoon.....jippie
Spel is echt geen hol aan eigenlijk. Ben de hele dag grondstoffen aan het opbouwen, maar je komt geen reet verder.
Ben nou al 9 keer aangevallen en ik heb nog steeds geen leger.
Ow dus het kan ergerquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:36 schreef ROG het volgende:
[..]
Ik heb iets van 10 op een rij van een gozer, heb nu 3 soldaatjes..![]()
![]()
Het is maar goed dat er geen optie is dat de soldaten eens moeten rusten van een lange veldtocht, die van mij zijn letterlijk 24/7 op pad.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:44 schreef mcintosh het volgende:
Stuur je leger de hele dag op pad zou ik zeggen. Naar een dorp ver weg waarvan je bijna zeker weet dat er niks aan verloren gaat. Dan is de kans klein dat ze verslagen worden als je aangevallen wordt.
Ook zorgen dat je je grondstoffen meteen weer opmaakt aan de opbouw van een nieuw level grondstofveld. Op die manier kun je bijna niets verliezen én kun je aardig wat opbouwen
Wat is jouw naam in travian?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:36 schreef ROG het volgende:
[..]
Ik heb iets van 10 op een rij van een gozer, heb nu 3 soldaatjes..![]()
![]()
RogNL, op 72,-11quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:55 schreef Jump het volgende:
[..]
Wat is jouw naam in travian?
Ik heb er nu al zo'n 100 aanvallen opzitten denk ikLekker veel resources gaan pikken en legertjes opbouwen
Dat doden, dat heb ik nog niet uit kunnen vogelen.. ik had laatst ook drie gevangenen maar ik heb ze maar vrijgelaten bij gebrek/onwetendheid aan sadistische opties.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:07 schreef Jump het volgende:
Ik zit op -76, 24. Dus ik zal je niet aanvallen.
[afbeelding]
Ja, ze gaan bevrijden. Maar de kans is ook groot dat hij ze al gedood heeft
Officieel kan het ook niet geloof ik. Maar je kunt volgens mij je vallen weer afbreken of 1 level terugbrengen (met hoofdgebouw niveau 10). Dan kan het wel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:24 schreef ROG het volgende:
[..]
Dat doden, dat heb ik nog niet uit kunnen vogelen.. ik had laatst ook drie gevangenen maar ik heb ze maar vrijgelaten bij gebrek/onwetendheid aan sadistische opties.
Keertje testen... je kan ze anders idd alleen vrijlaten ..quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Officieel kan het ook niet geloof ik. Maar je kunt volgens mij je vallen weer afbreken of 1 level terugbrengen (met hoofdgebouw niveau 10). Dan kan het wel.
Ja dat klopt, daar kom ik zo'n twee keer per dag boodschappen doen, lijkt me sterk dat ie dan ineens aansluiting zoekt. Ik ben trouwens niet de enige die bij hem farmt, precies aan de andere kant van zijn dorp zit nog iemand die dat bij hem doet, soms kom ik vlak nadat hij is geweest en valt er niks te halen. Ik dacht eerlijk gezegd dat het een dooie account was, hij staat namelijk al een week lang op hetzelfde aantal punten, hij ontwikkelt zich dus helemaal niet, en zelfs al word je gefarmt, is dat nog geen reden om dan maar helemaal niks meer te doen, tenzij je ermee ophoud natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:57 schreef ROG het volgende:
Hathor, check eens ene rekmyflor bij je. Die wil graag toetreden maar volgens mij farm je hem redelijk? Hij reageert in ieder geval niet op mijn vraag of ie Fokt..
Stel jij stuurt 5 equites en hij heeft meer dan 5 scouts of verkenners ofzo, komen ze niet terug en ben je ze dus kwijt. Ik krijg regelmatig 1 scout op me af, die sterft dan en dan val ik die persoon aan, want een scoutaanval zie ik ook als aanval. Maar stel dat andere dorp heeft nog geen scouts, dan ziet die er niets van en heb je aan 1 equites genoeg om je informatie te verkrijgen.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:43 schreef Hathor het volgende:
Hoe werken trouwens die equites legatis? Ik zou graag eens de sterkte van een bepaald dorp bij mij in de buurt onder de loep nemen, stuur ik er dan gewoon wat van die units op af? En hoeveel kan ik er dan het best sturen, meer dan 1 neem ik aan?
En moet je zo'n equite dan gewoon de opdracht "aanval" geven?quote:Op woensdag 26 september 2007 11:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Stel jij stuurt 5 equites en hij heeft meer dan 5 scouts of verkenners ofzo, komen ze niet terug en ben je ze dus kwijt. Ik krijg regelmatig 1 scout op me af, die sterft dan en dan val ik die persoon aan, want een scoutaanval zie ik ook als aanval. Maar stel dat andere dorp heeft nog geen scouts, dan ziet die er niets van en heb je aan 1 equites genoeg om je informatie te verkrijgen.
Of overval, dan krijg je de keuze wat ze moeten scouten, eenheden en grondstoffen of eenheden en verdediging (lvl muur ofzo).quote:Op woensdag 26 september 2007 12:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
En moet je zo'n equite dan gewoon de opdracht "aanval" geven?
Yep, op server 1 zit een alliantie die onder die naam opereert.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:05 schreef BMF het volgende:
Hey allemaal, ik ben nu ook sinds 2 dagen bezig met dit spel. Moet zeggen dat het me heel leuk lijkt. Nu vraag ik me af of het handig is om bij een alliantie te gaan (lijkt mij van wel nl.) En of er nog goeie tips zijn voor een beginner zoals ik. Ik ben inmiddels bezig om mijn velden flink uit te breiden. Ik ben Romein en zit op S3 classic
Is er trouwens zoiets als een FOK alliantie?
Ok ik zit op server 3, dus daar kan ik dan niet bij, denk trouwens ook niet dat ik voorlopig een toevoeging kan zijn aan een alliantie, aangezien ik net begin. Is het ook mogelijk om op meerdere servers te spelen, dan kan ik namelijk opnieuw beginnen op S1 en wat van mijn beginnersfouten rechtzetten.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Yep, op server 1 zit een alliantie die onder die naam opereert.
Ja, dat kan, gewoon een nieuwe account aanmaken op server 1.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:16 schreef BMF het volgende:
[..]
Ok ik zit op server 3, dus daar kan ik dan niet bij, denk trouwens ook niet dat ik voorlopig een toevoeging kan zijn aan een alliantie, aangezien ik net begin. Is het ook mogelijk om op meerdere servers te spelen, dan kan ik namelijk opnieuw beginnen op S1 en wat van mijn beginnersfouten rechtzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |