Ik kan voor geen meter farmen, das ook behoorlijk kloten!quote:Op zondag 23 september 2007 19:58 schreef Suijk het volgende:
Jep, 1 inwoner minder.Maar ik kon vandaag niet groeien, was aangevallen dus heb eerst mijn leger weer op moeten bouwen. Hopen dat de ally een beetje goed wordt.
Mjah.. Je aanval op Snuffel leverde inderdaad ook niet veel opquote:Op zondag 23 september 2007 20:06 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik kan voor geen meter farmen, das ook behoorlijk kloten!
Verder nog geen aanvallen te verduren gehad gelukkig.
Erg irritant. Zal het verder weg moeten gaan zoeken... alleen ff oppassen dat ik geen ally's of nav's aanvalquote:Op zondag 23 september 2007 20:12 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Mjah.. Je aanval op Snuffel leverde inderdaad ook niet veel opWel leuk legertje trouwens
![]()
Mwah, als ik iets aan zie komen, stuur ik mijn soldaten gewoon effe weg. Dat blijf ik gewoon herhalen tot ik het idee heb dat ik een kans maak. Ik ben nu aan het sparen voor de ontwikkeling van imperianen, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 23 september 2007 23:05 schreef mcintosh het volgende:
Ik krijg straks een eerste aanval te verwerken
Ik hoop dat ik em kan afslaan ..
Kun je op den duur geen eenheden trainen waardoor je de sterkte van je tegenstander kunt checken voordat ie bij je nederzetting aankomt?quote:Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef mcintosh het volgende:
Had ze ook weggestuurd, had ik beter niet kunnen doen. Hij kwam met 65, 40 in de val laat nog 25 knuppels over. Daar had ik gehakt van gemaakt... maar ja dat weet je van te voren niet he...
Hij heeft iig niets kunnen meenemen en hij is er 40 kwijt nu
De scout toch?quote:Op maandag 24 september 2007 00:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kun je op den duur geen eenheden trainen waardoor je de sterkte van je tegenstander kunt checken voordat ie bij je nederzetting aankomt?
Komt ie dan niet terug voor die 40?quote:Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef mcintosh het volgende:
Had ze ook weggestuurd, had ik beter niet kunnen doen. Hij kwam met 65, 40 in de val laat nog 25 knuppels over. Daar had ik gehakt van gemaakt... maar ja dat weet je van te voren niet he...
Hij heeft iig niets kunnen meenemen en hij is er 40 kwijt nu
Dat zijn in het geval van de Romeinen toch de equites legati?quote:
Waarschijnlijk wel, maar dan hoop ik voor hem dat ie nu online is, want er is nu een legertje naar hem onderweg...quote:
Daar heb ik hem op aangesproken, maar dat berust meer op een misverstand. Hij had het idee dat ie er niet echt bijpaste omdat ie zelf hier niet post. Het is een Vlaming en verder wel een aardige gozer, dus wat mij betreft is er geen probleem. Verder heb ik nog wel contact met die Electric Ice die met ons een alliantie had gesloten maar die weer verbroken heeft om wat voor reden dan ook. Hij is in ieder geval niet vijandig, en ik heb een persoonlijk NAV met hem, we hebben beide een gezamelijke vijand. Dankzij hem weet ik nu ook dat die Germaan in mijn buurt een stuk of 400 clubswingers in zijn dorp heeft, en dat je dus niet hoeft te proberen daar met 100 legionairs of zoiets naar toe hoeft te gaan, en dat was eik eerst wel van plan. Daarom ga ik nu voor de ontwikkeling van imperialen, en daarna cavalerie, maar die voorsprong zal ie voorlopig wel behouden, tenzij hij zelf eens een keer van iemand goed op zijn lazer krijgt. Die alliantie van de PWNRS zit niet zo ver bij mij uit de buurt, maar dat stelt allemaal niet zo heel erg veel voor militair gezien, dus daar hoef ik ook geen steun van te verwachten.quote:Op maandag 24 september 2007 00:52 schreef ROG het volgende:
Overigens is die knakker van een Meneertje weer uit de alliantie gestapt zonder melding, beetje een prutser dus. Maak 'm maar af Hathor.En zoek eens een nieuwe partner voor erbij daar, beetje een stronghold creeeren?
Nope dat kan niet.. Met scouts kuin je alleen zien áls je gescout wordt, en je kan zien wat iemand heeft voor legers/voorraden/muur/paleis(of residentie) als je diegene zelf scout. Zien waar iemand mee aanvalt is nooit mogelijkquote:Op maandag 24 september 2007 00:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zijn in het geval van de Romeinen toch de equites legati?
Dus als je er daar een van in je dorp hebt, kun je zien waar de tegenstander mee aan komt zetten?
Das weer minder dan, het blijft dus eigenlijk altijd een gok. Daar had wel eens iets beter over nagedacht mogen worden bij het maken van dit spel, verkenners hebben toch altijd een cruciale rol gespeeld.quote:Op maandag 24 september 2007 14:50 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Nope dat kan niet.. Met scouts kuin je alleen zien áls je gescout wordt, en je kan zien wat iemand heeft voor legers/voorraden/muur/paleis(of residentie) als je diegene zelf scout. Zien waar iemand mee aanvalt is nooit mogelijk
Sneaky bastard.quote:Op maandag 24 september 2007 15:09 schreef Suijk het volgende:
Zodra je paleis level 10 is kun je kolonisten trainen om een nieuw dorp te stichten.
En ik vind het alleen maar fijn dat ze niet kunnen zien met hoeveel ik aanval. Ik kreeg laatst op de Speed server een gast die mij aanviel op een van mijn nieuwe dorpjes, dus moeilijk te verdedigen. Ik viel zijn 7 dorpen aan vanuit mijn hoofddorp, maar daarvan waren 4 aanvallen die niks voorstelden (2 phalanxen ofzo) maar de overige 3 aanvallen waren met 1000en Haeduanen enzo. Hij wist dus niet hoe hij zijn legers nou moest verdelen over zijn dorpen om goed te kunnen verdedigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |