KAn wat mij betreft geen kwaad: hij is ook een directe buur van het grootste dorp in mijn omgeving, misschien kunnen we daar samen iets tegen doen op den duurquote:Op donderdag 20 september 2007 00:22 schreef ROG het volgende:
Meneertje van het dorp Green, wat tussen Gurb en John Krete (Hathor) in ligt (klikkerdeklik) wil graag de alliantie joinen. Wel strategisch gelegen voor jullie.. Your call guys.
Welke server? Kan ik je gaan farmenquote:Op donderdag 20 september 2007 16:18 schreef vdvorst het volgende:
Ik ben er na 2 weken weer mee gestopt,
mijn leger kwam in de val, en ineens is alles weg, naja, dan laat maar
zo blijven we aan de gang
server 1quote:Op donderdag 20 september 2007 17:32 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Welke server? Kan ik je gaan farmen
Nee, maar kom op, dat is het spel, even een paar dagen sprokkelen en je kan weer aan de slag
En val nooit een Gallier aan vroeg in het spel, die vallen zijn dodelijk
Nope, dat was niet verstandig geweest.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben nou 2 weken bezig en 5 keer aangevallen., Heb zelf nog niks qua soldaten.... denk dat ik verkeerd ben gegaan met de grondstoffen. Ze staan nou allemaal op 2 en 3 qua niveau, maar volgens mij had ik beter gewoon op 1 klei , 1 graan en 1 ijzer kunnen richten en die zo snel mogelijk naar niveau 10 kunnen brengen
Je bedoelt 200 inwoners in je dorp? Ik ben omgeven door dat soort figuren op de internationale server, dan ga je niet met een gerust hart naar bed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef MoreMark het volgende:
Woehoe.. Net de grens van 200 punten overschreden![]()
![]()
Ik ga onder de naam LittleWhitequote:Op zondag 23 september 2007 19:50 schreef Suijk het volgende:
Ja, inderdaad.Wie ben jij dan ook al weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |