Ligt eraan of de nederzetting waar ie heen is ook scouts heeft geloof ik. Als dat het geval is, overleeft ie het niet.quote:Op zaterdag 29 september 2007 12:51 schreef Jump het volgende:
Verdomme, ik hjeb per ongeluk een scout als versterking naar een onbekende gestuurd. Wat gebeurd er met die scout dan?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 15:28 schreef Hathor het volgende:
Verhaal
Het gaat je voor de wind zie ik.quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:56 schreef Hathor het volgende:
Nou, ik mag wel zeggen dat het zich dubbel en dwars terugbetaald zeg. Het ontwikkelen en trainen van een cavalerie is ontzettend duur, maar je merkt het verschil wel als ze terugkomen van een raid, 400 a 500 van alle grondstoffen per keer is nu eerder regel dan uitzondering.
Sorry dat ik niet eerder reageerde, ik was tijdelijk niet in staat om hier te posten.quote:
1 2 3 4 5 | | ----+----- | ZW | ZO |
Jij zit trouwens dichter bij mij dan ik dacht, als ik drie keer naar links klik en twee keer omhoog, dan heb ik jouw dorp al in beeld.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef Gurby het volgende:
In mijn regio is het stil: onderling worden af en toe kleine aanvallen gepleegd om wat af te tasten, verder farmt iedereen bij dezelfde dorpen die in de steek zijn gelaten door hun gebruikers, waar dan nog maar weinig te halen is. Ik wil nu padvinders gaan onderzoeken, dan kan ik iets beter op onderzoek uit.
In die fase zit ik dus nu ook, dorpen met meer dan 150 pop. laat ik voorlopig nog even links liggen, al word de neiging om er aan te beginnen steeds groter. Zelf nader ik de 250 pop, het moment dat je dorp op de kaart een ander aangezicht krijgt, dus het zou onderhand wel mogen. Toch wacht ik liever nog even tot het moment dat ik de zware cavalerie kan trainen, daar zit ik nu dicht tegenaan, en ook het moment dat ik katapults kan gaan trainen is niet ver meer, en dan word het allemaal toch wat eenvoudiger.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:28 schreef Jump het volgende:
Hij is nu op 16% voor niveau 2. Het is niet zoveel, maar veel mensen zonder leger in de buurt, en te ver stuur ik hem ook niet, want dan zien ze hem van uren ver afkomen.
Te grote mensen wel ik niet aanvallen aangezien ik me het niet wel riskeren om mijn ganse leger op te offeren.
Nou, door de gebouwen van rivalen naar beneden te knallen dacht ik zo, of valt dat tegen? Maar eigenlijk doelde ik meer op het kunnen trainen van equites caesaris.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:55 schreef MoreMark het volgende:
Mijn productie van hout is rond de 650, klein 500, erts 400 en graan 60 () 2de dorpje zit rond de 50 van alle 4. Overigens Hathor, ik weet niet wat je precies met katapulten wil gaan doen.. Maar hoezo wordt het eenvoudiger?
Dan heb je goede farms bij jou in de buurt. Hier enkel die kleine die ik al kapot gefarmed hebquote:Op woensdag 3 oktober 2007 21:58 schreef Hathor het volgende:
Nou ja, ik weet niet hoe snel je katapulten kan bouwen, maar ik hoef de academie nog maar een keer te levelen, en dan kan ik de werkplaats gaan bouwen, dat bedoelde ik eigenlijk. Zware cavalerie vind ik momenteel eigenlijk veel belangrijker met het oog op die meute knuppelvechters waar ik mee te maken ga krijgen.
Productie is niet eens echt hoog,,,
Hout: 165
Klei: 165
Ijzer: 138
Graan: 98
Mijn inkomsten komen voornamelijk uit farmen, ongeveer 3 a 4000 van alle grondstoffen per dag, maar morgen ga ik weer aan het werk, dus dan zal dat wel weer stevig naar beneden zakken.
Ik heb kort bij mij in de buurt een stuk of 5 inactieve dorpen zitten die nog steeds goed produceren. Eentje ervan heeft me vandaag al twee keer meer dan 500 van alle grondstoffen opgelevert, en ik ben nu op weg voor de derde rit. Ik wil daar zo lang mogelijk van profiteren voordat ze voorgoed verdwijnen, want dan moet ik stukken verder reizen.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:01 schreef Jump het volgende:
[..]
Dan heb je goede farms bij jou in de buurt. Hier enkel die kleine die ik al kapot gefarmed heb
Kán beter, gestaag maar gelukkig minder last van aanvallen nu. Ik ben de kleinste van alliantie, daar komt natuurlijk verandering in he!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:40 schreef Hathor het volgende:
Hoe gaat het met de ontwikkeling van jouw dorp?
Komt er een nieuwe bij dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 02:10 schreef ROG het volgende:
[..]
Kán beter, gestaag maar gelukkig minder last van aanvallen nu. Ik ben de kleinste van alliantie, daar komt natuurlijk verandering in he!![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 18:46 schreef Hathor het volgende:
He Gurby, ik zie dat jij dat dorp van de Overwinnende hebt gescout, en dat het niet word verdedigd, terwijl er duizenden grondstoffen voor het oprapen liggen, waarom ben je er niet meteen bovenop gedoken? Zit het soms vol met vallen of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |