abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53256819
quote:
Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef ROG het volgende:

[..]

Hm, mij onbekend.. vreemd!

edit: Heb wat rondgeneusd in het menu, als het goed is heb jij nu ook alle rechten.
Stond in het niewsgedeelte als je de opties in de ambassade bekijkt. Ik heb hem een berichtje gestuurd, maar hij heeft tot nu toe niet gereageerd.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Lieve Belg maandag 17 september 2007 @ 22:18:21 #102
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53257235
ik ben wat units kwijt, maar zij nog meer

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_53257269
Ook goed voor je held, als je wat tegenstand hebt. Hij groeit dan in niveau.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53257536
Zo.. Het eerste paladijntje is over een half uurtje klaar.. Laten er nog maar veel volgen
pi_53260340
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nee, waarschijnlijk krijg je een uitnodiging om je aan te sluiten bij de FOK alliantie.
Kom maar hoor, ik ben nu ook maar zo alleen
pi_53260634
quote:
Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef freak1 het volgende:

[..]

nodig mij ook uit

naam is freak1 in het spel
Zat jij niet op server 3? De naam freak1 bestaat niet op server 1 namelijk.
pi_53260651
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef Gurby het volgende:

[..]

Kom maar hoor, ik ben nu ook maar zo alleen
Jij bent Gurby's gehucht? De coordinaten komen niet overeen met datgene dat je hier vermeld hebt.
pi_53260781
Never mind, uitnodiging zit in je box. Er is blijkbaar nog een Gurby, en ik had al een uitnodiging verstuurd naar hem, maar effe snel weer gedelete.
pi_53262764
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:12 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zat jij niet op server 3? De naam freak1 bestaat niet op server 1 namelijk.
idd op server 3
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_53262856
Maar als je een leuke ally vindt op S3 houd ik me aanbevolen freak1. Ik zat in een hele inactieve ally en ben op zoek naar een leuke.
Klik dan als je durft
pi_53263672
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:20 schreef Hathor het volgende:
Never mind, uitnodiging zit in je box. Er is blijkbaar nog een Gurby, en ik had al een uitnodiging verstuurd naar hem, maar effe snel weer gedelete.
waar zitten jullie ergens?
in server 1 dan,
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_53267215
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 00:20 schreef Hathor het volgende:
Ooh dat wist ik niet, Gurby gebruik ik op Fok ook alleen maar omdat Gurb al bezet was

Ik heb de uitnodiging gevonden en geaccepteerd
pi_53269320
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 09:24 schreef vdvorst het volgende:

[..]

waar zitten jullie ergens?
in server 1 dan,
Ik zit op 60/-60, vrij ver uit de buurt van ROG in ieder geval, maar ik ben niet geheel ongelukkig met mijn positie, ondanks die Germaan die steeds bij me wil farmen. Er zitten nogal wat inactieve spelers in mijn omgeving, en daar farm ik nu zelf continue. Mijn doelstelling van vandaag is de ontwikkeling van Praetorianen, en dat kost vrij duur. Eerst heb ik mijn pakhuis moeten opwaarderen naar level 3, en nu ben ik aan het raiden. Als ik zelf niet word aangevallen, moet het te doen zijn.
pi_53271354
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 13:37 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zit op 60/-60, vrij ver uit de buurt van ROG in ieder geval, maar ik ben niet geheel ongelukkig met mijn positie, ondanks die Germaan die steeds bij me wil farmen. Er zitten nogal wat inactieve spelers in mijn omgeving, en daar farm ik nu zelf continue. Mijn doelstelling van vandaag is de ontwikkeling van Praetorianen, en dat kost vrij duur. Eerst heb ik mijn pakhuis moeten opwaarderen naar level 3, en nu ben ik aan het raiden. Als ik zelf niet word aangevallen, moet het te doen zijn.
ik zit op -50 -56 ofzo ongeveer, vrij ver weg dus
pi_53271698
Ook begonnen aan travian, lijkt me een leuk spel om te spelen. Zie dat jullie allemaal in server 3 zitten. Goede keus van mij om dit ook te doen. Mijn grondstoffen gaan nu 40-38-35-33. Las ergens dat ieder veld op het begin tot L3 opgehoofd moet worden voordat je aan een leger begint?
pi_53271903
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef vdvorst het volgende:

[..]

ik zit op -50 -56 ofzo ongeveer, vrij ver weg dus
Jij zit in een alliantie genaamd N.N.?
pi_53271923
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef VDL018 het volgende:
Ook begonnen aan travian, lijkt me een leuk spel om te spelen. Zie dat jullie allemaal in server 3 zitten. Goede keus van mij om dit ook te doen. Mijn grondstoffen gaan nu 40-38-35-33. Las ergens dat ieder veld op het begin tot L3 opgehoofd moet worden voordat je aan een leger begint?
Zo ongeveer, liefst nog wat hoger. Maar niet iedereen hier zit op server 3, zeker de helft speelt ook op server 1.
pi_53271998
Op de speed server is het saai en ben ik wat aan het ruziemaken om me heen. Eindelijk continu aanvallen en aangevallen worden. Kost me wel al m'n troepen ben ik bang.
Klik dan als je durft
pi_53272165
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zo ongeveer, liefst nog wat hoger. Maar niet iedereen hier zit op server 3, zeker de helft speelt ook op server 1.
Oke, maar ik heb nu een barrack gemaakt en wacht tot ik me eerste soldaten kan maken. Of moet ik eerst verder gaan met upgraden van grondstoffen?
pi_53272270
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:35 schreef VDL018 het volgende:

[..]

Oke, maar ik heb nu een barrack gemaakt en wacht tot ik me eerste soldaten kan maken. Of moet ik eerst verder gaan met upgraden van grondstoffen?
Tsja, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ikzelf heb gewacht tot ik zo'n beetje alle graanfarmen op level 4 heb, en eentje op level 5, en de andere grondstoffen op level 3 en 4. Daarna ben ik pas wat soldaten gaan trainen waarmee ik nu de omgeving aan het afstropen ben. In het kamp laten zitten kan ik niet, want daar is het nog een te kleine groep voor, maar als je wat speelt met de klok, kun je ze ongestoord steeds op pad sturen, 5 soldaten is al genoeg, en met wat je farmt kun je de groep steeds groter maken.
pi_53272283
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Onzin!

Als je als germaan direct begint moet je juist geen veldjes ophogen. Alles moet je dan in de barakken en clubswingers steken.. Met een populatie van 9 kan je al clubswingers maken.. Veldjes zijn dan helemaal niet nodig!
pi_53272392
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:41 schreef MoreMark het volgende:

[..]

Onzin!

Als je als germaan direct begint moet je juist geen veldjes ophogen. Alles moet je dan in de barakken en clubswingers steken.. Met een populatie van 9 kan je al clubswingers maken.. Veldjes zijn dan helemaal niet nodig!
Ik spreek dan ook vanuit het oogpunt van de Romeinen, ik heb geen ervaring met Galliers en Germanen.
pi_53272454
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik spreek dan ook vanuit het oogpunt van de Romeinen, ik heb geen ervaring met Galliers en Germanen.
Ik ben ook romein is mij verteld dat je daar het beste mee kan starten.
pi_53272457
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Jij zit in een alliantie genaamd N.N.?
Ja, daar moet nog een naam voor gezocht worden
pi_53272492
Dan moet je dat erbij zeggen Voor elk volk gelden namelijk andere tactieken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')