Stond in het niewsgedeelte als je de opties in de ambassade bekijkt. Ik heb hem een berichtje gestuurd, maar hij heeft tot nu toe niet gereageerd.quote:Op maandag 17 september 2007 21:45 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm, mij onbekend.. vreemd!
edit: Heb wat rondgeneusd in het menu, als het goed is heb jij nu ook alle rechten.
Kom maar hoor, ik ben nu ook maar zo alleenquote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk krijg je een uitnodiging om je aan te sluiten bij de FOK alliantie.
Zat jij niet op server 3? De naam freak1 bestaat niet op server 1 namelijk.quote:Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef freak1 het volgende:
[..]
nodig mij ook uit
naam is freak1 in het spel
Jij bent Gurby's gehucht? De coordinaten komen niet overeen met datgene dat je hier vermeld hebt.quote:Op maandag 17 september 2007 23:59 schreef Gurby het volgende:
[..]
Kom maar hoor, ik ben nu ook maar zo alleen
idd op server 3quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zat jij niet op server 3? De naam freak1 bestaat niet op server 1 namelijk.
waar zitten jullie ergens?quote:Op dinsdag 18 september 2007 00:20 schreef Hathor het volgende:
Never mind, uitnodiging zit in je box. Er is blijkbaar nog een Gurby, en ik had al een uitnodiging verstuurd naar hem, maar effe snel weer gedelete.
Ooh dat wist ik niet, Gurby gebruik ik op Fok ook alleen maar omdat Gurb al bezet wasquote:Op dinsdag 18 september 2007 00:20 schreef Hathor het volgende:
Never mind, uitnodiging zit in je box. Er is blijkbaar nog een Gurby, en ik had al een uitnodiging verstuurd naar hem, maar effe snel weer gedelete.
Ik zit op 60/-60, vrij ver uit de buurt van ROG in ieder geval, maar ik ben niet geheel ongelukkig met mijn positie, ondanks die Germaan die steeds bij me wil farmen. Er zitten nogal wat inactieve spelers in mijn omgeving, en daar farm ik nu zelf continue. Mijn doelstelling van vandaag is de ontwikkeling van Praetorianen, en dat kost vrij duur. Eerst heb ik mijn pakhuis moeten opwaarderen naar level 3, en nu ben ik aan het raiden. Als ik zelf niet word aangevallen, moet het te doen zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:24 schreef vdvorst het volgende:
[..]
waar zitten jullie ergens?
in server 1 dan,
ik zit op -50 -56 ofzo ongeveer, vrij ver weg dusquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:37 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zit op 60/-60, vrij ver uit de buurt van ROG in ieder geval, maar ik ben niet geheel ongelukkig met mijn positie, ondanks die Germaan die steeds bij me wil farmen. Er zitten nogal wat inactieve spelers in mijn omgeving, en daar farm ik nu zelf continue. Mijn doelstelling van vandaag is de ontwikkeling van Praetorianen, en dat kost vrij duur. Eerst heb ik mijn pakhuis moeten opwaarderen naar level 3, en nu ben ik aan het raiden. Als ik zelf niet word aangevallen, moet het te doen zijn.
Jij zit in een alliantie genaamd N.N.?quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:56 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik zit op -50 -56 ofzo ongeveer, vrij ver weg dus
Zo ongeveer, liefst nog wat hoger. Maar niet iedereen hier zit op server 3, zeker de helft speelt ook op server 1.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:09 schreef VDL018 het volgende:
Ook begonnen aan travian, lijkt me een leuk spel om te spelen. Zie dat jullie allemaal in server 3 zitten. Goede keus van mij om dit ook te doen. Mijn grondstoffen gaan nu 40-38-35-33. Las ergens dat ieder veld op het begin tot L3 opgehoofd moet worden voordat je aan een leger begint?
Oke, maar ik heb nu een barrack gemaakt en wacht tot ik me eerste soldaten kan maken. Of moet ik eerst verder gaan met upgraden van grondstoffen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ongeveer, liefst nog wat hoger. Maar niet iedereen hier zit op server 3, zeker de helft speelt ook op server 1.
Tsja, dat moet iedereen voor zichzelf weten. Ikzelf heb gewacht tot ik zo'n beetje alle graanfarmen op level 4 heb, en eentje op level 5, en de andere grondstoffen op level 3 en 4. Daarna ben ik pas wat soldaten gaan trainen waarmee ik nu de omgeving aan het afstropen ben. In het kamp laten zitten kan ik niet, want daar is het nog een te kleine groep voor, maar als je wat speelt met de klok, kun je ze ongestoord steeds op pad sturen, 5 soldaten is al genoeg, en met wat je farmt kun je de groep steeds groter maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:35 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Oke, maar ik heb nu een barrack gemaakt en wacht tot ik me eerste soldaten kan maken. Of moet ik eerst verder gaan met upgraden van grondstoffen?
Onzin!quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zo ongeveer, liefst nog wat hoger. Maar niet iedereen hier zit op server 3, zeker de helft speelt ook op server 1.
Ik spreek dan ook vanuit het oogpunt van de Romeinen, ik heb geen ervaring met Galliers en Germanen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:41 schreef MoreMark het volgende:
[..]
Onzin!
Als je als germaan direct begint moet je juist geen veldjes ophogen. Alles moet je dan in de barakken en clubswingers steken.. Met een populatie van 9 kan je al clubswingers maken.. Veldjes zijn dan helemaal niet nodig!
Ik ben ook romein is mij verteld dat je daar het beste mee kan starten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 15:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik spreek dan ook vanuit het oogpunt van de Romeinen, ik heb geen ervaring met Galliers en Germanen.
Ja, daar moet nog een naam voor gezocht wordenquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij zit in een alliantie genaamd N.N.?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |