ik zie het, mijn dank is groot.quote:Op maandag 17 september 2007 13:13 schreef ROG het volgende:
Hathor, om ca. 20.30 komen er 5 Phalanxen van mij bij je aan, wat moral support.
Dat gaat niet. Alleen de eerste minuut nadat je ze hebt weggestuurd, kun je ze nog terughalen, er staat dan een klein kruisje bij het overzicht.quote:Op maandag 17 september 2007 13:17 schreef vdvorst het volgende:
lol, ik zag dat er een flink leger op mij af kwam, dus ik mijn legertje even ter versterking weggezet,
bleek die gast uit de ally 8 uur ver weg te zitten,
komt dus over 7 uur aan, maar de aanval is al voorbij!
kan alleen niet vinden hoe je ze terug kunt sturen :S
Ach ja. misschien dat ik vandaag of morgen daar ook wel een accountje aanmaak, met zulk hondeweer buiten valt er voor mij toch geen droge snee brood te verdienen langs de weg, en heb ik weer een hoop vrije tijd.quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef freak1 het volgende:
wie van fok zit er overigens nog meer op server 3?
heb al een lief legertje gebouwd, ook 20 preat. voor verdediging met een level 4 muur, en 20 imper. voor de aanval. en op 40 minuten van me af zit een gast die volgens mij gekapt is met t spel
Server1?quote:Op maandag 17 september 2007 16:39 schreef Gurby het volgende:
Progressie gaat maar langzaam hier...ik probeer mijn productie wat op te krikken, en ik heb vier dorpen in de buurt waar geen troepen zitten en die ik leegroof (met phalanxen, want ik heb nog niets ander) maar het schiet niet echt op
Server 3 zit ik ook, ben nu bezig met kolonisten om m'n 2e dorpje te bouwen.quote:Op maandag 17 september 2007 15:11 schreef freak1 het volgende:
wie van fok zit er overigens nog meer op server 3?
heb al een lief legertje gebouwd, ook 20 preat. voor verdediging met een level 4 muur, en 20 imper. voor de aanval. en op 40 minuten van me af zit een gast die volgens mij gekapt is met t spel
Nee, waarschijnlijk krijg je een uitnodiging om je aan te sluiten bij de FOK alliantie.quote:
nodig mij ook uitquote:Op maandag 17 september 2007 17:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk krijg je een uitnodiging om je aan te sluiten bij de FOK alliantie.
Dat moet ROG doen, die heeft de ambassade op level 3, en is dus min of meer verantwoordelijk voor de uitnodigingen. Als ie dit leest dan zal het verder wel in orde komen.quote:Op maandag 17 september 2007 18:14 schreef freak1 het volgende:
[..]
nodig mij ook uit
naam is freak1 in het spel
Voor zover ik weet kan je met de held oases bezetten en veranderen in een nieuwe nederzetting, maar misschien heb ik dat verkeerd gelezen,.quote:Op maandag 17 september 2007 20:16 schreef mcintosh het volgende:
Kan iemand me in Jip&Janneke uitleggen het voordeel van een held?
Ik heb nu een heldenhof en een held (zwaardvechter) getraint. Nu kan ik punten geven voor aanval etc.
Maar door het level van de wapensmid etc. te verhogen wordt de aanvalskracht van een eenheid toch al verhoogd?
Nou ja misschien kan iemand het me uitleggen.
Ja dat klopt ja.quote:Op maandag 17 september 2007 20:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Voor zover ik weet kan je met de held oases bezetten en veranderen in een nieuwe nederzetting, maar misschien heb ik dat verkeerd gelezen,.
Is er een speciale reden waarom LegioIII de alliantie verlaten heeft? Anders zal ik hem toch eens een bezoekje moeten gaan brengen een dezer dagen.quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef ROG het volgende:
Ik moet even de Ambassade upgraden, momenteel is er maar 1 plek nog vacant..
Hm, mij onbekend.. vreemd!quote:Op maandag 17 september 2007 21:28 schreef Hathor het volgende:
[..]
Is er een speciale reden waarom LegioIII de alliantie verlaten heeft? Anders zal ik hem toch eens een bezoekje moeten gaan brengen een dezer dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |