abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53159572
quote:
Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef Suijk het volgende:
De eerste padvinders zijn af, heb iedereen in mijn omgeving al gescout. Iedereen heeft goede schuilplaatsen en bijna niemand heeft troepen.
Dat iedereen bij jou in de buurt een goede schuuilplaats heeft en geen leger verbaast me eigenlijk niks, wat valt er in hemelsnaam tegen een leger als het jouwe te beginnen? Waarschijnlijk zit iedereen te hopen dat je je gaat vervelen en wat minder actief word.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_53163753
Ja, dat is op de speed server he, daar gaat het allemaal veel sneller. Op S1 heb ik nog maar een bescheiden legertje van een man of 30 en 5 verkenners nu. Maar zoals gezegd zijn al mijn omwonenden goed in het verstoppen van hun grondstoffen of zijn ze geband door de multihunters.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53172686
Ow shit, ik moest me vanochtend haasten voor mijn werk, en in alle commotie was ik helemaal vergeten mijn grondstoffen die ik vannacht had opgespaard te spenderen, dat geintje heeft me dus meer dan 300 units van alle grondstoffen gekost, want mijn Germaanse vriend is weer eens langsgeweest. Ik kan me blijkbaar niet veroorloven om zonder Travian te checken de deur uit te gaan, want het lijkt wel of die gast voor mijn deur ligt te kamperen.
pi_53172774
Vraag of je een 'sitter' in kunt stellen. Dan is er iemand van hier of je alliantie die jouw account kan checken (met zijn eigen wachtwoord). Dat kun je vinden in je profiel ergens.
Klik dan als je durft
pi_53172968
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Vraag of je een 'sitter' in kunt stellen. Dan is er iemand van hier of je alliantie die jouw account kan checken (met zijn eigen wachtwoord). Dat kun je vinden in je profiel ergens.
Ja, dat had ik eigenlijk zelf ook moeten beseffen. Op de internationale server heb ik die namelijk wel, en nog eentje waar over nagedacht is ook, iemand aan de oostkust van Amerika, hij sit mijn nederzetting als ik slaap/werk, en ik die van hem. Gunstiger kan het bijna niet met die 8 uur verschil in tijd. Het probleem op deze server is alleen dat wanneer ik slaap, de rest dat waarschijnlijk ook aan het doen is, en wanneer ik werk, werkt de rest ook, of zit op school. Dat is het probleem als je met alleen maar Nederlanders en Vlamingen op een server zit. Maar ik zal wel effe navragen wat er mogelijk is, want dit is natuurlijk elke keer doodzonde van die verloren resources.
pi_53177579
Is er iemand die mijn account morgen wil sitten? Ik ben er niet en ik moet mijn omgeving wel een beetje angst blijven aanjagen natuurlijk.
Klik dan als je durft
pi_53177941
Sorry, ik ben morgen waarschijnlijk ook niet thuis, er komen wat maten langs en dan staat het zo honds om de hele dag achter je PC te gaan zitten, dus dat zal wel een kroeg worden. Vanavond dus nog maar een keer of twee mijn schuilplaats uitbreiden, dan kan ik met een gerust hart de deur uit morgen.
pi_53211308
Het begint te draaien nu, mijn productie is hoog genoeg om in een dag tijd een sterk genoeg groepje legionairs te trainen om met succes die knuppelaars terug te jagen. Morgen moet het gebeuren, ik ben nu te dronken.
pi_53220127
Tjah.. Dit krijg je dus als je met kleine aantallen raid...

pi_53232453
Je moet ook kieskeurig zijn met wie of wat je aanvalt. Ik heb nu 6 legionairs, en die zijn nu onderweg voor hun achtste aanval van vandaag, op een aanval na, leverden alle raids steeds tussed de 50 en 60 van alle grondstoffen op. Ik pak geen Galliers, in verband met vallen, geen mensen in een alliantie, en alleen dorpen met minder dan 30 inwoners, die hebben zo goed als zeker toch geen verdediging. Dankzij die constante stroom van extra inkomsten is alles in een stroomversnelling geraakt. Mijn dorp is inmiddels al het grootste op de kaart van het gebied waar ik in zit, alle velden staan nu op level 3, en over een paar minuten komt het eerste level 4 graanveld er al weer aan. Inmiddels heb ik ook al een academie staan, en heb ik ook al bijna voldoende grondstoffen voor een wapenuitrustingsmid te plaatsen. Zodra die er staat ga ik Praetorianen trainen en dan ga ik een enorme bak met stront over die pleurisgermaan uitstrooien.

Ik stuur mijn troepen steeds op pad, het is nog een te kleine groep om met succes een aanval af te kunnen slaan, daarom stuur ik ze ook steeds gelijk weer op pad zodra te terugkeren van een raid. Als ik zometeen naar bed ga, stuur ik ze naar een dorp die een uurtje of 4 bij me vandaan ligt, dan duurt het in zijn totaliteit 8 uur voor ze weer terugzijn, maar dan kan ik tenminste met een gerust hart gaan pitten in de wetenschap dat ze morgen nog in leven zijn.

Wat is trouwens het verschil tussen "aanval' en "overval" in het menu waarin je je soldaten er op uit stuurt?
  maandag 17 september 2007 @ 00:08:25 #61
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53233037
Hey all, mijn dorp draait ook steed beter, afgelopen dagen weinig tijd gehad om resources te besteden en ben ook niet aangevallen dus ik heb redelijk alles kunnen upgraden.

De FOK! alliantie heeft een alliantie met LegioIII gesloten, van de PWNRS clan ligt een voorstel om PWNRS2 te worden maar ik zie meer in een NAV, tenslotte zijn wij en blijven wij FOK!, een PWNRS lid zit overigens vlakbij mij maar is tot nu toe neutraal.
pi_53233130
quote:
Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef Hathor het volgende:
Je moet ook kieskeurig zijn met wie of wat je aanvalt.
Wees gerust.. Ik heb vandaag zo'n 70 nieuwe clubswingers gemaakt dus deze paar konden er wel vanaf Later heb ik er nog eens 11 van hem afgemaakt.
quote:
Zodra die er staat ga ik Praetorianen trainen en dan ga ik een enorme bak met stront over die pleurisgermaan uitstrooien.
Praetorianen zijn verdedigingstroepen.. je kan beter voor de Imperianen gaan
quote:
Wat is trouwens het verschil tussen "aanval' en "overval" in het menu waarin je je soldaten er op uit stuurt?
Bij een aanval "vechten" de legers van jou en de tegenpartij tot in de dood. Net zolang dus totdat 1 van de twee geen soldaatjes meer heeft.

Bij een overval raken ze gewoon even slaags en smeren hem weer. Soms is het echter wel zo dat je meer verliest bij een overval dan bij een aanval. (Gesteld natuurlijk dat je wint met een aanval)
quote:
Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef ROG het volgende:
De FOK! alliantie heeft een alliantie met LegioIII gesloten, van de PWNRS clan ligt een voorstel om PWNRS2 te worden maar ik zie meer in een NAV, tenslotte zijn wij en blijven wij FOK!, een PWNRS lid zit overigens vlakbij mij maar is tot nu toe neutraal.
Let je er wel op dat je jezelf niet in de vingers gaat snijden? Allianties met veel Ally's en Navs zijn zeer onaantrekkelijk en het staat amateuristisch Beter kwaliteit dan kwantiteit. En natuurlijk alleen iets afsluiten als het ECHT voordeel voor jouw alliantie biedt. Anders gewoon lekker afwijzen..
pi_53233423
Oh trouwens Jump.. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor leger je nu ongeveer hebt? Al meer dan 100 of dat nog niet? Heb je al andere soorten ontwikkeld?

Wees gerust, ik lig totaal niet bij je in de buurt.. Ben gewoon benieuwd hoe mijn medegermaan het doet
pi_53233894
Mijn productie is nu: 101-101-101-40
Ik heb een schuilplaats level 8 (1200 grondstoffen)
Ik heb 20 Phalanxen.
Ik heb 10 vallen.
Ik kan Zwaardvechters gaan ontwikkelen in de academie bij genoeg grondstoffen.

Als ik nu maar ff met rust gelaten wordt kan ik aardig wat zwaardvechters gaan maken
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_53236175
Graan: -62 per uur

Vanochtend was het nog -78.. Toch maar even weer wat graanveldjes opgehoogd
pi_53236771
maar, heeft Fok! al een alliantie op server 3?
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_53237101
wat heb je aan vallen?

dan moet je ook nog eens die gevangenen laten eten!!
of zitten er ergens ook nog voordelen aan?
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_53237119
Nee, gevangen kosten jou niks. En vooral in het begin zijn vallen erg nuttig. Ik had in het begin nog maar 10 knuppelvechters en die waren gevangen. Ik heb flink moeten betalen om ze weer terug te krijgen (natuurlijk net iets minder als dat je er voor moet betalen als je ze opnieuw maakt).
Klik dan als je durft
pi_53237649
quote:
Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Suijk het volgende:
Nee, gevangen kosten jou niks. En vooral in het begin zijn vallen erg nuttig. Ik had in het begin nog maar 10 knuppelvechters en die waren gevangen. Ik heb flink moeten betalen om ze weer terug te krijgen (natuurlijk net iets minder als dat je er voor moet betalen als je ze opnieuw maakt).
omkopen, ehm.. dat gaat wel lekker ja met vallen
pi_53237905
Heb me ook sinds 1,5 week aangemeld. Weet nog niks over aanvallen.

Lees dat jullie allemaal op server 3 zitten. Ik zit op 6
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_53238406
quote:
Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb me ook sinds 1,5 week aangemeld. Weet nog niks over aanvallen.

Lees dat jullie allemaal op server 3 zitten. Ik zit op 6
Ik op 1, die is pas vanaf 3 september bezig,
daar begin ik nu met kleine aavallen voor grondstoffen
pi_53238631
10 vallen gezet, en de zwaardvechter is in ontwikkeling
pi_53238680
Heb eindelijk een ambassade gebouwd, staan er 9 uitnodigingen in. Krijg ook iedere dag ongeveer 5 berichten van allianties die me graag willen hebben. Moeilijk kiezen.
Klik dan als je durft
  maandag 17 september 2007 @ 13:13:18 #74
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53241993
Hathor, om ca. 20.30 komen er 5 Phalanxen van mij bij je aan, wat moral support.
pi_53242079
lol, ik zag dat er een flink leger op mij af kwam, dus ik mijn legertje even ter versterking weggezet,
bleek die gast uit de ally 8 uur ver weg te zitten,

komt dus over 7 uur aan, maar de aanval is al voorbij!
kan alleen niet vinden hoe je ze terug kunt sturen :S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')