Dat iedereen bij jou in de buurt een goede schuuilplaats heeft en geen leger verbaast me eigenlijk niks, wat valt er in hemelsnaam tegen een leger als het jouwe te beginnen? Waarschijnlijk zit iedereen te hopen dat je je gaat vervelen en wat minder actief word.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:54 schreef Suijk het volgende:
De eerste padvinders zijn af, heb iedereen in mijn omgeving al gescout. Iedereen heeft goede schuilplaatsen en bijna niemand heeft troepen.
Ja, dat had ik eigenlijk zelf ook moeten beseffen. Op de internationale server heb ik die namelijk wel, en nog eentje waar over nagedacht is ook, iemand aan de oostkust van Amerika, hij sit mijn nederzetting als ik slaap/werk, en ik die van hem. Gunstiger kan het bijna niet met die 8 uur verschil in tijd. Het probleem op deze server is alleen dat wanneer ik slaap, de rest dat waarschijnlijk ook aan het doen is, en wanneer ik werk, werkt de rest ook, of zit op school. Dat is het probleem als je met alleen maar Nederlanders en Vlamingen op een server zit. Maar ik zal wel effe navragen wat er mogelijk is, want dit is natuurlijk elke keer doodzonde van die verloren resources.quote:Op vrijdag 14 september 2007 14:50 schreef Suijk het volgende:
Vraag of je een 'sitter' in kunt stellen. Dan is er iemand van hier of je alliantie die jouw account kan checken (met zijn eigen wachtwoord). Dat kun je vinden in je profiel ergens.
Wees gerust.. Ik heb vandaag zo'n 70 nieuwe clubswingers gemaakt dus deze paar konden er wel vanafquote:Op zondag 16 september 2007 23:44 schreef Hathor het volgende:
Je moet ook kieskeurig zijn met wie of wat je aanvalt.
Praetorianen zijn verdedigingstroepen.. je kan beter voor de Imperianen gaanquote:Zodra die er staat ga ik Praetorianen trainen en dan ga ik een enorme bak met stront over die pleurisgermaan uitstrooien.
Bij een aanval "vechten" de legers van jou en de tegenpartij tot in de dood. Net zolang dus totdat 1 van de twee geen soldaatjes meer heeft.quote:Wat is trouwens het verschil tussen "aanval' en "overval" in het menu waarin je je soldaten er op uit stuurt?
Let je er wel op dat je jezelf niet in de vingers gaat snijden? Allianties met veel Ally's en Navs zijn zeer onaantrekkelijk en het staat amateuristischquote:Op maandag 17 september 2007 00:08 schreef ROG het volgende:
De FOK! alliantie heeft een alliantie met LegioIII gesloten, van de PWNRS clan ligt een voorstel om PWNRS2 te worden maar ik zie meer in een NAV, tenslotte zijn wij en blijven wij FOK!, een PWNRS lid zit overigens vlakbij mij maar is tot nu toe neutraal.
omkopen, ehm.. dat gaat wel lekker ja met vallenquote:Op maandag 17 september 2007 09:43 schreef Suijk het volgende:
Nee, gevangen kosten jou niks. En vooral in het begin zijn vallen erg nuttig. Ik had in het begin nog maar 10 knuppelvechters en die waren gevangen. Ik heb flink moeten betalen om ze weer terug te krijgen (natuurlijk net iets minder als dat je er voor moet betalen als je ze opnieuw maakt).
Ik op 1, die is pas vanaf 3 september bezig,quote:Op maandag 17 september 2007 10:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Heb me ook sinds 1,5 week aangemeld. Weet nog niks over aanvallen.
Lees dat jullie allemaal op server 3 zitten. Ik zit op 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |