Doe je vlotquote:Op woensdag 12 september 2007 23:19 schreef Suijk het volgende:
Academie is af, nu verkenners onderzoeken, kan ik anderen gaan bespieden.
Niet veel maar met die reistijd is het misschien een klein beetje meegenomen, ook om die knakker te laten zien dat je hulp krijgt/hebt.quote:Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zie het net ja, ik schrok me in eerste instantie wezenloos, ik dacht dat er weer een aanval aan zat te komen. Maar denk je dat drie phalanxen een beetje een kans hebebn tegen 30 van die knuppelaars? Mijn muur is momenteel level 2, ik heb vanmiddag ook die 10% verdedigingsbonus verlengd in Travian Gold, maar ik heb nog geen legionairs getrained.
Ik ben van plan ook die jongens van LegioIII erbij te betrekken, we hebben tenslotte niet voor niets een verbond, en twee van hen zitten op mijn kaart. In ieder geval bedankt voor de hulp, ik hoop zo snel mogelijk in staat te zijn iets terug te doen.quote:Op donderdag 13 september 2007 00:25 schreef ROG het volgende:
[..]
Niet veel maar met die reistijd is het misschien een klein beetje meegenomen, ook om die knakker te laten zien dat je hulp krijgt/hebt.
Goede acties!quote:Op donderdag 13 september 2007 01:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik ben van plan ook die jongens van LegioIII erbij te betrekken, we hebben tenslotte niet voor niets een verbond, en twee van hen zitten op mijn kaart. In ieder geval bedankt voor de hulp, ik hoop zo snel mogelijk in staat te zijn iets terug te doen.Voorlopig ben ik hem vandaag twee keer te snel afgeweest, een keer door heel erg vroeg mijn bed uit te komen, en een tweede keer toen ik zag dat ie binnen een paar minuten voor mijn poort zou staan, en ik alle aanwezige grondstoffen toen maar heb geinvesteerd in mijn schuilplaats naar level 6 te brengen.
![]()
Tijd voor een overname? Ik neem tenminste aan dat je daar al toe in staat bent? Gewoon een dorpje pakken in een lekker druk gebied, volpompen met resources, sterk garnizoen erbij, en hoppa.quote:Op donderdag 13 september 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Hij zal zijn interesse wel kwijt raken nu hij zag dat er troepen waren en dat er helemaal niks te halen valt.
Ik zit een beetje in een saai gebied. Ik heb 3 NAVs afgesloten, er zijn 3 spelers geband en er zijn 2 inactieve spelers verdwenen. Nu moet ik nog verder reizen om wat leeg te roven.
Wel goed om zijn sterkte te weten nu.quote:Op donderdag 13 september 2007 07:20 schreef Hathor het volgende:
Hij dacht slim te zijn en vandaag zelf een uur vroeger te komen dan gisteren, helaas voor hem zit ik hier zelf nog een uur vroeger dan ik er gisteren zat. Hij vind dus weer de hond in de pot.![]()
Helaas voor die 3 phalanxen, die hebben het niet overleefd. Hij viel aan met 20 knuppelvechters, en verloor er zelf 1.
Kost je geen graan.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Gurby het volgende:
Ik ben voor het eerst aangevallen (door 3 legionairs). De aanval werd door mijn vallen gestopt, maar nu zitten die legionairs daar en dat kost mij graan? Kan ik ze niet gewoon laten verhongeren of zo?
Zou het niet beter te zijn om de aanvaller een berichtje te sturen dat ie ze terug kan kopen voor een nader te bepalen prijs? Als je het zo speelt dat het ietsje voordeliger is voor hem inplaats van 3 nieuwe te recruteren, worden jullie er allebei beter van. Ik zou ze proberen terug te verkopen.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Kost je geen graan.
Ik zou ze afmaken ook, kost je wel die vallen, maar die zijn goedkoop te repareren.
En dan geef je meteen een signaal af, don't fuck with me
Tja kwestie van strategie. Als hij genoeg troepen heeft om ze te bevrijden gaat ie daar voor kiezen. En dan zit jij net zo goed met kapotte vallen en HIJ heeft weer al zijn troepen terug zodat ie je weer kan aanvallen op volle sterkte.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Zou het niet beter te zijn om de aanvaller een berichtje te sturen dat ie ze terug kan kopen voor een nader te bepalen prijs? Als je het zo speelt dat het ietsje voordeliger is voor hem inplaats van 3 nieuwe te recruteren, worden jullie er allebei beter van. Ik zou ze proberen terug te verkopen.![]()
Volgens mij kun je ze doden... heb er alleen nog nooit 1 gevangen ...quote:Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef Gurby het volgende:
OK, hoe kill ik ze? Ik zie alleen een optie om ze vrij te laten?
Kun je ze niet converten en opdracht geven mijn dorp te komen verdedigen?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Suijk het volgende:
Je kunt je vallen 'afbreken', dat ga ik proberen. Ik wil ze niet meer hebben eigenlijk. Heb er 200 gevangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |