abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53134774
Academie is af, nu verkenners onderzoeken, kan ik anderen gaan bespieden.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_53135203
quote:
Op woensdag 12 september 2007 23:19 schreef Suijk het volgende:
Academie is af, nu verkenners onderzoeken, kan ik anderen gaan bespieden.
Doe je vlot

Farmen gaat kut dus de vooruitgang is langzaaaam..
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
  donderdag 13 september 2007 @ 00:25:47 #28
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53136204
quote:
Op woensdag 12 september 2007 20:40 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik zie het net ja, ik schrok me in eerste instantie wezenloos, ik dacht dat er weer een aanval aan zat te komen. Maar denk je dat drie phalanxen een beetje een kans hebebn tegen 30 van die knuppelaars? Mijn muur is momenteel level 2, ik heb vanmiddag ook die 10% verdedigingsbonus verlengd in Travian Gold, maar ik heb nog geen legionairs getrained.
Niet veel maar met die reistijd is het misschien een klein beetje meegenomen, ook om die knakker te laten zien dat je hulp krijgt/hebt.
pi_53137067
quote:
Op donderdag 13 september 2007 00:25 schreef ROG het volgende:

[..]

Niet veel maar met die reistijd is het misschien een klein beetje meegenomen, ook om die knakker te laten zien dat je hulp krijgt/hebt.
Ik ben van plan ook die jongens van LegioIII erbij te betrekken, we hebben tenslotte niet voor niets een verbond, en twee van hen zitten op mijn kaart. In ieder geval bedankt voor de hulp, ik hoop zo snel mogelijk in staat te zijn iets terug te doen. Voorlopig ben ik hem vandaag twee keer te snel afgeweest, een keer door heel erg vroeg mijn bed uit te komen, en een tweede keer toen ik zag dat ie binnen een paar minuten voor mijn poort zou staan, en ik alle aanwezige grondstoffen toen maar heb geinvesteerd in mijn schuilplaats naar level 6 te brengen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 13 september 2007 @ 01:32:33 #30
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53137145
quote:
Op donderdag 13 september 2007 01:22 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik ben van plan ook die jongens van LegioIII erbij te betrekken, we hebben tenslotte niet voor niets een verbond, en twee van hen zitten op mijn kaart. In ieder geval bedankt voor de hulp, ik hoop zo snel mogelijk in staat te zijn iets terug te doen. Voorlopig ben ik hem vandaag twee keer te snel afgeweest, een keer door heel erg vroeg mijn bed uit te komen, en een tweede keer toen ik zag dat ie binnen een paar minuten voor mijn poort zou staan, en ik alle aanwezige grondstoffen toen maar heb geinvesteerd in mijn schuilplaats naar level 6 te brengen.
Goede acties! Morgenochtend produceer ik weer wat Phalanxen voor mezelf, beetje een leger opstarten als 't lukt om écht goede tikken te kunnen uitdelen (en te kunnen roven )!
pi_53137792
Hij dacht slim te zijn en vandaag zelf een uur vroeger te komen dan gisteren, helaas voor hem zit ik hier zelf nog een uur vroeger dan ik er gisteren zat. Hij vind dus weer de hond in de pot.

Helaas voor die 3 phalanxen, die hebben het niet overleefd. Hij viel aan met 20 knuppelvechters, en verloor er zelf 1. Benieuwd of ie het vanmiddag nog een keer komt proberen net als gisteren. Hij moet nou toch onderhand wel door hebben dat er bij mij niks meer te halen valt.

Ik begin me overigens echt te irriteren aan deze gast, hij maakt er gewoon een soort persoonlijke vete van lijkt het wel.
pi_53138097
Hij zal zijn interesse wel kwijt raken nu hij zag dat er troepen waren en dat er helemaal niks te halen valt.

Ik zit een beetje in een saai gebied. Ik heb 3 NAVs afgesloten, er zijn 3 spelers geband en er zijn 2 inactieve spelers verdwenen. Nu moet ik nog verder reizen om wat leeg te roven.
Klik dan als je durft
pi_53138125
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:13 schreef Suijk het volgende:
Hij zal zijn interesse wel kwijt raken nu hij zag dat er troepen waren en dat er helemaal niks te halen valt.

Ik zit een beetje in een saai gebied. Ik heb 3 NAVs afgesloten, er zijn 3 spelers geband en er zijn 2 inactieve spelers verdwenen. Nu moet ik nog verder reizen om wat leeg te roven.
Tijd voor een overname? Ik neem tenminste aan dat je daar al toe in staat bent? Gewoon een dorpje pakken in een lekker druk gebied, volpompen met resources, sterk garnizoen erbij, en hoppa.
pi_53138181
Nee, een overname kost nog wel wat tijd. Dan moet je de residentie op niveau 10 hebben, een leider hebben onderzocht (academie niveau 20) en aangemaakt, die zijn ontzettend duur. Katapulten hebben staan om de residentie van dat andere dorpje te vernielen (anders kun je die niet veroveren), ook zijn rammen wel handig om de stadsmuur van dat dorpje te vernielen zodat er een stuk minder verdediging is...
Nee dat duurt nog wel even. Ik sticht wel gewoon een dorpje met m'n kolonisten, daarvoor hoef ik alleen maar m'n residentie op niveau 10 te hebben.
Klik dan als je durft
  donderdag 13 september 2007 @ 11:31:03 #35
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53141511
quote:
Op donderdag 13 september 2007 07:20 schreef Hathor het volgende:
Hij dacht slim te zijn en vandaag zelf een uur vroeger te komen dan gisteren, helaas voor hem zit ik hier zelf nog een uur vroeger dan ik er gisteren zat. Hij vind dus weer de hond in de pot.

Helaas voor die 3 phalanxen, die hebben het niet overleefd. Hij viel aan met 20 knuppelvechters, en verloor er zelf 1.
Wel goed om zijn sterkte te weten nu.
pi_53142072
ik begin er een beetje flauw van te worden.. ik ben heel langzaam aan het opbouwen omdat mn grondstoffen steeds op zijn...

Le Chef?s Dorp viel Slampamper´s Dorp aan 13.09.07 02:46
Maximus viel Slampamper´s Dorp aan 12.09.07 19:10
Pederstrup viel Slampamper´s Dorp aan 11.09.07 07:38
01. Killer City viel Slampamper´s Dorp aan 11.09.07 03:56

grrrrrr
Hajeto!
pi_53143121
Ik ben voor het eerst aangevallen (door 3 legionairs). De aanval werd door mijn vallen gestopt, maar nu zitten die legionairs daar en dat kost mij graan? Kan ik ze niet gewoon laten verhongeren of zo?
pi_53144091
Kost jou toch geen graan?
Klik dan als je durft
pi_53144791
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:25 schreef Gurby het volgende:
Ik ben voor het eerst aangevallen (door 3 legionairs). De aanval werd door mijn vallen gestopt, maar nu zitten die legionairs daar en dat kost mij graan? Kan ik ze niet gewoon laten verhongeren of zo?
Kost je geen graan.

Ik zou ze afmaken ook, kost je wel die vallen, maar die zijn goedkoop te repareren.
En dan geef je meteen een signaal af, don't fuck with me
pi_53145384
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:29 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Kost je geen graan.

Ik zou ze afmaken ook, kost je wel die vallen, maar die zijn goedkoop te repareren.
En dan geef je meteen een signaal af, don't fuck with me
Zou het niet beter te zijn om de aanvaller een berichtje te sturen dat ie ze terug kan kopen voor een nader te bepalen prijs? Als je het zo speelt dat het ietsje voordeliger is voor hem inplaats van 3 nieuwe te recruteren, worden jullie er allebei beter van. Ik zou ze proberen terug te verkopen.
pi_53145562
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:52 schreef Hathor het volgende:

[..]

Zou het niet beter te zijn om de aanvaller een berichtje te sturen dat ie ze terug kan kopen voor een nader te bepalen prijs? Als je het zo speelt dat het ietsje voordeliger is voor hem inplaats van 3 nieuwe te recruteren, worden jullie er allebei beter van. Ik zou ze proberen terug te verkopen.
Tja kwestie van strategie. Als hij genoeg troepen heeft om ze te bevrijden gaat ie daar voor kiezen. En dan zit jij net zo goed met kapotte vallen en HIJ heeft weer al zijn troepen terug zodat ie je weer kan aanvallen op volle sterkte.

Als je hem laat betalen en je bevrijd ze, grote kans dat ie je dan meteen weer aanvalt om zijn grondstoffen terug te krijgen

Ach er zijn allerlei scenario's denkbaar. Ik ga voor de kill Zoveel grondstoffen kan het je niet opleveren, niet meer dan een uursproductie per dag.
pi_53145915
OK, hoe kill ik ze? Ik zie alleen een optie om ze vrij te laten?

[ Bericht 33% gewijzigd door Gurby op 13-09-2007 14:24:53 ]
pi_53146020
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:19 schreef Gurby het volgende:
OK, hoe kill ik ze? Ik zie alleen een optie om ze vrij te laten?
Volgens mij kun je ze doden... heb er alleen nog nooit 1 gevangen ...
pi_53146136
Je kan ze helemaal niet doden

Sorry
pi_53146155
Je kunt je vallen 'afbreken', dat ga ik proberen. Ik wil ze niet meer hebben eigenlijk. Heb er 200 gevangen.
Klik dan als je durft
pi_53148257
Het ziet er naar uit dat het werkt. Mijn vallen zijn leeg, maar geen idee of ze zijn vrijgelaten of zijn gedood.
Klik dan als je durft
pi_53148263
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:30 schreef Suijk het volgende:
Je kunt je vallen 'afbreken', dat ga ik proberen. Ik wil ze niet meer hebben eigenlijk. Heb er 200 gevangen.
Kun je ze niet converten en opdracht geven mijn dorp te komen verdedigen?
pi_53148801
Ja, dat zou ik ook wel leuk vinden, dat je gevangen genomen troepen tegen een klein bedrag kunt omtoveren tot eigen troepen.
Klik dan als je durft
pi_53159183
De eerste padvinders zijn af, heb iedereen in mijn omgeving al gescout. Iedereen heeft goede schuilplaatsen en bijna niemand heeft troepen.
Klik dan als je durft
  Lieve Belg donderdag 13 september 2007 @ 22:58:30 #50
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_53159296
Ik heb nog geen scouts, anders had ik iedereen ook al eens bekeken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')