Wat je al niet over moet hebben om te groeien in dit spel.....
![]()
Al een week probeer ik de equites imperiales te onderzoeken, maar zoals de meesten hier wel zullen weten is dat behoorlijk prijzig. En het is net alsof mijn rivaal het door had dat ik die kant op wilde want de hele week heeft ie gemiddeld 3 keer per dag mijn dorp aangevallen, zodat ik dus nooit de gelegenheid kreeg om de benodigde grondstoffen bij elkaar te krijgen, en het steeds op een alternatieve wijze moest investeren. Das uiteindelijk ook niet verkeerd natuurlijk, maar niet echt waar ik op aan stuurde. Gisteravond was het dan eindelijk zover....in de wetenschap dat de rivaal in kwestie gedurende de weekends minder actief is, ging ik er eens voor. Een voor een overviel ik alle bekende en minder bekende farms in mijn buurt, en langzaam maar zeker naderde ik de benodigde 3400 hout, 2800 klei, 2700 ijzer, en bijna 900 graan (ruwe schatting), maar na verloop van tijd ging het steeds moeizamer, de opbrengst van het farmen viel steeds weer tegen, soms had ik zelfs helemaal niks, en uiteindelijk, na achtereenvolgens "the Devil wears Prada, The good shepherd, en The Departed" gekeken te hebben, was het vanochtend rond 9 uur dan zover, en kon ik eindelijk naar mijn bed. Mijn hele zaterdag is naar de klote, en ik voel me net alsof ik tegen een bus ben aangeknald, maar ik kan eindelijk een cavalerie gaan trainen waartegen die clubbies geen schijn van kans hebben.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.