Stem in deze Topic wie ERUIT moet.
Bart OF Sabine.
Plaats a.u.b. alleen de naam. Geen tekst (hooguit een korte toelichting). Geen signature.
In deel 1 hebben 53 Fokziners gestemd. De uitslag tot nu toe:
Sabine 41 stemmen
Bart 12 stemmen
Geef hieronder jou stem!
Groet,
The Vote Master
Sabine is pissed en kan nog voor aardig wat opschudding zorgen. Bovendien wil ik haar die postcodes wel zien leren
Weg met dat kind!!!
Anders gaat ze een kliekje vormen met dikke trol Mona en dat kan mijn maag niet aan om daar iedere dag naar te moeten kijken.
Wat een verwend, achterbaks, hypocriet, schijnheilig wijf en zo heel lekker is ze niet en ook nog eens erg dom !
[Dit bericht is gewijzigd door Superknor (Datum 19 Oktober 1999).]
quote:
op 10-19-1999 om 11:25 AM schreef Twinny Sister het volgende:
Bart moet eruit, het is veel interessanter voor ons als Sabine blijft!
helemaal mee eens: Let the bitch stay!
(Deed ie ook al bij Martin en Tara)
(de komende weken worden leuker, meer drama, frustratie, misschien wel weer een nieuwe bewoonster!!!!)
Dan maar kijken hoe Sabine reageert, want als ze blijft wordt ze genadeloos afgestraft door de groep denk ik. Als ze verwend en irritant blijft doen.
[Dit bericht is gewijzigd door CaptTripps (Datum 19 Oktober 1999).]
Sabine daarentegen is nu echt boos, ze is nog nooit zo gekwetst als nu en gaat met iedereen ruzie zoeken als ze mocht blijven. Dat is nog eens TV!!
Los hiervan; Ze overwegen om er samen uit te stappen. Als Sabine gaat acht ik de kans redelijk dat Bart mee gaat. Wat nu als Bart eruit moet? Ik denk dat Sabine niet de ballen heeft om er ook uit te stappen.
NoU DaaRom...
==========================
. . . . .
. . . .
======== . ===============
= . =
= . =
Als Sabinne blijft, vliegen de pannen straks door het huis. En dat willen we natuurlijk zien!!!!!
Bovendien is Bart echt een enorme sukkel
Een geintje is leuk maar er komt nu allemaal wild vlees naar buiten als ik d'r zie!
Grtz,
MiRR0RMaN.
Als Bart weg moet acht ik de kans zeer groot dat Sabine ook weggaat, met wie kan ze anders even wegknuffelen?
Mona is dan de enige die niet tegen haar gestemd heeft.
En mensen die zeggen, laat Sabine blijven want dat levert leukere TV op, waar komt in godsnaam de behoefte vandaan om dat wijf nog langer te zien, wat ten koste gaat van de sfeer voor iedereen daar.
Laat Willem en Ruud toch lekker lol trappen zonder dat hersenloze zeikweif erbij.
Op de off. BB site trouwens: Sabine al gedaald naar een 4, Bart hangt op een vijfje...
Just me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |