abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53128526
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:22 schreef Py het volgende:

[..]

Effe lekker frustratie afreageren? Of dacht je dat je op het forum zat?
[..]

Die kids zitten niet in DGK.
En nog anoniem schelden ook
Nee maar het is zo'n verafgodings hyve dus ik dacht ik geef even een tegenbericht.

Nee gelukkig niet, maar stel je voor dat jou kids op straat zo worden aangepakt.
En niks anoniem, er mag alleen niemand anders dan vrienden op mijn hyves kijken. Maar ik ontvang wel berichten van iedereen, dus echt niet anoniem, ik ben geen lafbek.

ONTOPIC!
Huub en Lieke lezen de post
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_53128538
pi_53128548
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef avonne het volgende:

[..]

welnee...
Jaap kan er niet tegen dat Huub (al is het maar deeltijds) leider over hem is.
Dat zei Jaap vaak toen hij nog met Huub samenwerkte, en daarom wilde hij met Huub kappen. Jaap wil alleen zwakke m ensen om zich heen die hij kan bespelen.
En dat lukt hem goed, hoewel ik Nadia ook verdenk van dubbelspel.
pi_53128579
Het gaat bij Jaap en Dennis nog steeds over Huub en Lieke!!! Zouden er geen andere gespreksonderwerpen zijn ????
  woensdag 12 september 2007 @ 19:27:26 #255
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53128583
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
Jaap: alle ballen op Lieke na 23 september, gewoon psychisch kapotmaken, Lieke wordt Huub's ondergang...
Gelukkig is Jaap z'n jaar nog niet vol en wordt ie eruit gezet met verlies van z'n borg vanwege enorme lafheid.
Dennis: we moeten niet te veel analyseren.
Jaap: piep
Dennis: piep
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_53128609
Ja huub heeft mijn kaart ontvangen,
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_53128657
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef akveor het volgende:

[..]

Gelukkig is Jaap z'n jaar nog niet vol en wordt ie eruit gezet met verlies van z'n borg vanwege enorme lafheid.
Dat is iets wat ik dus wil weten. Alleen Brian zit er toch een jaar na 23 september. Dus voor de andere geldt het toch niet die kunnen er dan toch nog steeds uitgezet worden!!!! En vervangen?
pi_53128666
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
Het gaat bij Jaap en Dennis nog steeds over Huub en Lieke!!! Zouden er geen andere gespreksonderwerpen zijn ????
Als je niet zou kijken dan zou je niets missen dat is inderdaad nog het enige onderwerp
pi_53128680
Ja lieke ik ben die niet Lieke lover....
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_53128698
pi_53128710
WEet je wat een goeie sanctie zou zijn voor de 5, niet meer dan 10 minuten per dag over Huub en Lieke praten.
pi_53128726
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef petraa het volgende:

[..]

Nee maar het is zo'n verafgodings hyve dus ik dacht ik geef even een tegenbericht.

Nee gelukkig niet, maar stel je voor dat jou kids op straat zo worden aangepakt.
En niks anoniem, er mag alleen niemand anders dan vrienden op mijn hyves kijken. Maar ik ontvang wel berichten van iedereen, dus echt niet anoniem, ik ben geen lafbek.

ONTOPIC!
Ik ken zijn hyves niet maar zal eens kijken. Tegengas tegen verafgoding is altijd goed.
Voor die hyver is het alsof iemand met een burka aan hem uitscheldt.
Als mijn kids zich opgeven voor DGK zal ik meer moeten slikken dan als ze op straat lopen.

ontopic
Zat het in enveloppen?
  woensdag 12 september 2007 @ 19:32:20 #264
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_53128739
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:25 schreef petraa het volgende:

[..]

ONTOPIC!
Ik heb vanmiddag ook al gepost wat weer weg is. En als je ziet zijn er vandaag maar 7 reacties. Dus de rest zal wel gedeleted zijn. Maar ondertussen sta ik er weer. Voor hoelang....? lol
Het geeft dezelfde lafheid aan die Jaap ook toont. Niet als een vent maar als iemand die wegloopt voor kritiek. Hij gaat dan ook niet voor verandering een aanpassing van zichzelf maar kiest voor het elemineren van de criticasters
Vandaag is het :tak tak tak van Dennis, gisteren boem boem, eergisteren bam. bam.
Wat zal het morgen zijn.
pi_53128908
Deze kaart hieronder is binnen.

pi_53128925
Amanda krijgt weer kookles van Brian.
Goedemorgen :W
pi_53129012
"lelelelelelelelelelele?"
pi_53129079
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:30 schreef Yollie het volgende:
Ja lieke ik ben die niet Lieke lover....
Ik hoorde het.
pi_53129090
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:41 schreef Mokum020 het volgende:

"lelelelelelelelelelele !"
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 19:44:22 #272
135305 beequeen
Lost.
pi_53129107
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:41 schreef Mokum020 het volgende:
Maak ervan "lulululululululul"
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_53129123
Dennix is ook nog zo'n lafaard van...met zijn vijfen kan eigenijk niet....laten we het maar splitsen

ze hebben dit vanmiddag toch al met zijn vijfen afgesproken om aan te vallen,als hij nu zegt dat ze dat beter gesplitst kunnen doen dat maakt het er toch niet minder om

zo van....je komt de kroeg uit...laat 2 van van je groepje iemand in elkaar meppen en staat erbij en kijkt ernaar.....van tevoren was het gewoon afgesproken iemand in elkaar te meppen,dat maakt het groepje wat toe zit te kijken er niet minder schuldig om
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_53129134
pi_53129145
Ik luister ff naar Jaap en Dennix en het gaat nog steeds over Huub....... die moeten echt moe van zichzelf worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')