net als met het oude systeem, zo lijkt het, zijn er mensen die geluk hebben en die pech hebben. Ik vind het nog steeds wel een leuk systeem, om uit te zoeken hoe t werkt en wat het handigst isquote:Op zondag 16 september 2007 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat nieuwe systeem wel leuk, mijn eerste gepromoveerde youthplayer was een goede en er zitten er nog 3 aan te komen waar ik mee vooruit kan
Slaap er effe een nachtje over Grump.quote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb het wel beetje gehad met Hattrick eigenlijk, los van mijn gelijkspel van vanavond. Die veranderingen hebben mijn plezier wel een beetje verpest eigenlijk.
Neuh, het is wel overwogen eigenlijk, na de stage in Engeland heb ik het wel gezien.quote:Op zondag 16 september 2007 23:19 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Slaap er effe een nachtje over Grump.
Het sloeg iig nergens op dat je gelijkgespeeld hebt![]()
Thnx voor de muziektips nog trouwens
Hij draagt inderdaad meer bij..quote:Op zondag 16 september 2007 23:48 schreef Wurdsje het volgende:
even een n00b vraag.. en ja ik schaam me er voor...
Draagt een middenvelder met uitstekend passen heel veel meer bij aan je aanval dan een gelijke middenvelder met bijv. zwak passen?
ik durf et bijna niet te vragen![]()
quote:Damian van der Graft (172550448)
17 jaar en 36 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 01-12-2007
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 860
Loon: 370 ¤/week
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: rampzalig
Scoren: goed Spelhervatting: slecht
mja train spitsen en wilde gewoon even weten of het nut had om iemand met uitstekend passen te verkiezen boven iemand met zwak passen terwijl conditie en positiespel op hetzelfde niveau zitten....quote:Op zondag 16 september 2007 23:53 schreef Lennox het volgende:
Maar heel veel meer..... Zou eerder een spits met een hogere scorings-stat kopen in dat geval.
verrassend country achtigquote:Op zondag 16 september 2007 23:33 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Neuh, het is wel overwogen eigenlijk, na de stage in Engeland heb ik het wel gezien.
is El Pino wat?
Mijn middenveld is normaal; uit matig (laag) en thuis matig (heel hoog).quote:Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: goed (heel laag)
Linkerverdediging: redelijk (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (heel laag)
Centrale aanval: formidabel (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (laag)
Ondanks dat ik heb gezegd dat je aanpassen aan het spel de sleutel tot succes is, ben ik het hier wel mee eens. De aanpassingen binnen het spel hebben mij bijna 100 hatstats gekost, op dat moment had ik niet genoeg geld achter de hand om te kunnen compenseren (het had best wat gekost om het zover te krijgen). Toen ik eindelijk zou gaan oogsten, kon ik de inkomsten uit wedstrijden vaarwel zeggen door het verlies aan teamkracht. Ik heb nog geprobeerd een oplossing in elkaar te breien, maar dat is eik niet goed gelukt. Stoppen ga ik niet, maar minderen doe ik al een tijdjequote:Op zondag 16 september 2007 23:13 schreef Grumpey het volgende:
Ik heb het wel beetje gehad met Hattrick eigenlijk, los van mijn gelijkspel van vanavond. Die veranderingen hebben mijn plezier wel een beetje verpest.
Iemand nog een leuk alternatieve manier van hattrick spelen in zijn hoofd?
ja ok, maar mijn beleid wordt nu een zelfmoord-beleid, is toch een verschilquote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef twi het volgende:
"Ik ga stoppen met het spel, maar ik ga toch nog een paar seizoenen door!"
Jep, maar uiteindelijk zal het voor de eigenaren van hattrick de goede kant op gaan, de teams die nu nog op lagere niveaus spelen zullen ervan gaan profiteren met als gevolg dat die tegen de tijd dat ze hoger klasses gaan spelen, minder/andere problemen zullen hebben.quote:Op maandag 17 september 2007 11:56 schreef Grumpey het volgende:
het aantal spelers van hattrick is met 65.000 gedaald sinds dien.
Dat voer ik al jaren!quote:Op maandag 17 september 2007 11:57 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja ok, maar mijn beleid wordt nu een zelfmoord-beleid, is toch een verschil
Had hem voor 125k gelist, wat me een redelijk bedrag leekquote:17-09-2007 F.K. Partizan Pu IFK Red stars 312 000 ¤ 1 380
30-07-2007 Heppas boys F.K. Partizan Pu 72 500 ¤ 750
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |