Hoofdbandjes FTWquote:Op zondag 16 september 2007 13:38 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voor nop op de lijst, inclusief kek hoofdbandje
Misschien moet je niet zo op de ht-stats fixeren, maar hem gewoon op zijn zwakste linies aanvallen, dan heb je meer kans om te winnenquote:Op zondag 16 september 2007 14:07 schreef Yankee_One het volgende:
Hopelijk ga ik vanavond weer een beetje normale ratings halen. 220/230 verwacht ik wel met mijn nieuwe keeper en de vormstijgingen van afgelopen vrijdag.
Ik moet kunnen winnen, maarja vorige wedstrijd speelde ik gelijk met 80 hatstats verschi
quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Steijn Lancée en hij is 15 jaar.
Kijken we naar zijn Scoren-vaardigheden, dan is deze jongeman bemoedigend.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
Oude pullsysteemquote:Op zondag 16 september 2007 14:31 schreef Lennox het volgende:
Ik zou wel weer naar het oude pull systeem terug willen. Lekker kansloos hopen op een leuke speler op de zondagmiddag.
Hopen dat HT die mogelijkheid biedt
Wst is de beste manier om te winnen?quote:Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: vleugelaanval
Tactiekvaardigheid: formidabel
Middenveld: waardeloos (laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (laag)
Centrale aanval: slecht (laag)
Linkeraanval: slecht (zeer hoog)
HatStats 98
Verdediging 44
Middenveld 18
Aanval 36
Inderdaad, wat een bout team..quote:Op zondag 16 september 2007 17:15 schreef Lennox het volgende:
Als je die niet wint, dan kan je beter stoppen
M'n YP van vorige weekquote:13-09-2007 Verkocht Ton van Ee aan Sai Baba 378 000 ¤ 1 630
Dat kan gewoon hoorquote:Op zondag 16 september 2007 14:31 schreef Lennox het volgende:
Ik zou wel weer naar het oude pull systeem terug willen. Lekker kansloos hopen op een leuke speler op de zondagmiddag.
Hopen dat HT die mogelijkheid biedt
Ach ik train verdedigen en ook zonder bijstats leveren die toch best een aardig prijsje op als je ze even doortraintquote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef Lennox het volgende:
Ja, dan is het leuk
Aan de andere kant. Wat heb je aan goed 17 jarige met alleen maar waardeloos en rampzalig erbij.
2-1 gewonnen, mijn nieuwe keeper doet zeer goede zaken wbt de defratingsquote:Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: wonderbaarlijk
Middenveld: slecht (laag)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (hoog)
Linkerverdediging: uitmuntend (zeer hoog)
Rechteraanval: uitmuntend (hoog)
Centrale aanval: goed (hoog)
Linkeraanval: slecht (laag)
HatStats 228
Verdediging 122
Middenveld 30
Aanval 76
quote:Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: formidabel (heel laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: formidabel (zeer hoog)
Rechteraanval: redelijk (zeer hoog)
Centrale aanval: redelijk (zeer hoog)
Linkeraanval: goed (hoog)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |