Als je de tijd hebt om een laatste post te plaatsen, kan je ook een nieuw topic openenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:42 schreef foetre het volgende:
[..]
Prutser er zijn mensen die werken en daar geen zin en tijd voor hebben
En de zin dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:51 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Als je de tijd hebt om een laatste post te plaatsen, kan je ook een nieuw topic openen
Luie flikker.quote:
Das knapquote:Yukon's Ian Pixley had a shot to the post in the 36th minute, on a curved free kick by Ian Pixley.
quote:A pleasant guy who is balanced and honest.
Has outstanding experience and solid leadership abilities.
quote:Ton van Ee (176710255) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar en 91 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider.
Volgende verjaardag: 04-10-2007
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 630
Loon: 650 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0 Advanced Injury Calculator Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool Kawasaki Tigers Injury Healing Time Prediction Tool 2 hattriX-Ray healing hattriX-Ray healing TSI
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak
Je logo is gay, maar dat past wel bij je..quote:
Wat is er mis met m'n logoquote:Op donderdag 13 september 2007 14:02 schreef Daemon19 het volgende:
TT![]()
![]()
![]()
[..]
Je logo is gay, maar dat past wel bij je..![]()
heb ook nog 4 slots vrij, wie wil?quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zie btw dat ik nu ook nog 9 vrije supportersslots hebEnige die ik support is Joralf, dus zal eens ff een paar oude FH'ers toevoegen
quote:Op donderdag 13 september 2007 00:05 schreef yvonne het volgende:
-J-D- , logs en pm's zijn privé, dus niet op FOK!, 72 uur weg
En dan met dat paarse spandoek erbovenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
die 2 donkerrose keepertrainers erop
quote:Op donderdag 13 september 2007 13:50 schreef FritsFluitketel het volgende:
Zie btw dat ik nu ook nog 9 vrije supportersslots hebEnige die ik support is Joralf, dus zal eens ff een paar oude FH'ers toevoegen
Ik heb nog een aantal stoeltjes vrij om de alom gerenommeerde Daemon-supportertafel...quote:Op donderdag 13 september 2007 16:27 schreef AirRaid het volgende:
heb ook nog 4 slots vrij, wie wil?
omg..quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hier een kleine verduidelijking over het plotseling verdwijnen van JD:
Oмє м α α я т є и zegt:
kan je dit ff posten in het HT topic?
Oмє м α α я т є и zegt:
[..]
quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oмє м α α я т є и zegt:
Oмє м α α я т є и zegt:
[..]
Posten namens een gebande is ook banwaardig, wist je dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
Oмє м α α я т є и zegt:
Oмє м α α я т є и zegt:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |