Inderdaad. Een counterteam bestaat uit verdediging en een hele sterke aanval. Dat laatste mist er nog aan.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou investeren in een nieuwe aanvaller, dan niet 1 niveau hoger dan je huidige, maar gelijk stuk of 3 (indien betaalbaar). Ik weet niet wat je nu heb rondlopen?
mn huidige aanvals opties :quote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik zou investeren in een nieuwe aanvaller, dan niet 1 niveau hoger dan je huidige, maar gelijk stuk of 3 (indien betaalbaar). Ik weet niet wat je nu heb rondlopen?
quote:Spits:
Gunnar Erik Nordby23 jaar en 58 dagenPassen: zwak
Vleugelspel: zwak
Passen: zwak
Scoren: uitstekend
spits cq vleugel:
Osmo Ogresevic 24 jaar en 31 dagen
Passen: redelijk
Vleugelspel: redelijk
Scoren: uitstekend
Vleugel cq reserve spits: (is aan vervanging toe)
Philippe Lamalle 24 jaar en 33 dagen
Vleugelspel: goed
Scoren: goed
Vleugelmids:
Vic Le Clercq 27 jaar en 97 dagen
Positiespel: redelijk
Passen: matig
Vleugelspel: redelijk
Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht
Spelhervatting: goed
Betto van Oldebarneveld 29 jaar en 73 dagen
Positiespel: zwak
Passen: matig
Vleugelspel: goed
Verdedigen: redelijk
Scoren: matig
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Inderdaad. Een counterteam bestaat uit verdediging en een hele sterke aanval. Dat laatste mist er nog aan.
Jonks, Feli!!
quote:F.K. Partizan Puttershoek
Spelersrapport en teamopstelling
Type wedstrijd: normaal
Tactiek: counter
Tactiekvaardigheid: briljant
Middenveld: zwak (hoog)
Rechterverdediging: formidabel (hoog)
Centrale verdediging: goed (laag)
Linkerverdediging: briljant (laag)
Rechteraanval: uitstekend (heel laag)
Centrale aanval: goed (heel laag)
Linkeraanval: redelijk (zeer hoog)
lol... Ik heb het ook tot bekerronde 8 gered, in de competitie slechts 1x concessie moeten doen (alhoewel ik toch had moeten winnen). Je kan het met een goed middenveld en thuisvoordeel aardig ver reddenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Kingstown het volgende:
Het gaat niet alleen om het uitnadeel, maar ook om het feit dat dergelijke teams alles op de beker zetten en tevens bereid zijn om in 1 seizoen miljoenen en miljoenen over de balk te gooien....ieder z'n meug. ;-)
*Infiltratiepost in FOK! gemeenschap* 8)
Ik heb het tot bekerronde 9 gered met allemaal uitwedstrijden en 9 keer piccen, zonder extra aankopen te doen, dus het thuisvoordeel alleen is niet doorslaggevend....afgezien van de paar cupfighters die er elk seizoen zijn en hun geld extreem aan het verbranden zijn is het overgrote deel "gewoon" te verslaan....het vervelende voor de eredivisie is dat ze die echte cupfighters al heel snel tegen komen.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
lol... Ik heb het ook tot bekerronde 8 gered, in de competitie slechts 1x concessie moeten doen (alhoewel ik toch had moeten winnen). Je kan het met een goed middenveld en thuisvoordeel aardig ver redden
Ja jijquote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het tot bekerronde 9 gered met allemaal uitwedstrijden en 9 keer piccen, zonder extra aankopen te doen, dus het thuisvoordeel alleen is niet doorslaggevend....afgezien van de paar cupfighters die er elk seizoen zijn en hun geld extreem aan het verbranden zijn is het overgrote deel "gewoon" te verslaan....het vervelende voor de eredivisie is dat ze die echte cupfighters al heel snel tegen komen.![]()
Een reusachtig MF heb ik nog nooit in m'n HT-carriëre gehaald ....quote:Op donderdag 20 september 2007 12:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja jijMaar ik heb niet zo'n uberteam
Al haal ik toch wel soms een hele hoge midrating
Aankomende zondag ga ik voor een reusachtig midrating
Had 2 weken terug bovennatuurlijk midquote:Op donderdag 20 september 2007 12:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Een reusachtig MF heb ik nog nooit in m'n HT-carriëre gehaald ....![]()
Welkomquote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef Kingstown het volgende:
Het gaat niet alleen om het uitnadeel, maar ook om het feit dat dergelijke teams alles op de beker zetten en tevens bereid zijn om in 1 seizoen miljoenen en miljoenen over de balk te gooien....ieder z'n meug. ;-)
*Infiltratiepost in FOK! gemeenschap* 8)
Ik denk dat dit zijn team is: Hunebed (764029), 1e in III.7.quote:Op donderdag 20 september 2007 14:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Welkom
Hoe heet je team? In welke league speel je?
Helemaal juist!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik denk dat dit zijn team is: Hunebed (764029), 1e in III.7.
Zolang het niet ten koste gaat van Thunder wil ik best volgend seizoen samen met je in divisie II zitten....ow nee....jij ging de komende seizoenen flink spenden, dus promoveer dan maar naar een andere II.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Grumpey het volgende:
III.7, buurman, hier een III.8Moet alleen nog even 1e worden
Vieze lurkert!quote:Op donderdag 20 september 2007 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het niet ten koste gaat van Thunder wil ik best volgend seizoen samen met je in divisie II zitten....ow nee....jij ging de komende seizoenen flink spenden, dus promoveer dan maar naar een andere II.![]()
hehe, is geen geheim hoor, denk alleen niet dat je moet verwachten dat Thunder nog dit seizoen naar II gaat, want dat wordt voor hem nog krap lastigquote:Op donderdag 20 september 2007 19:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang het niet ten koste gaat van Thunder wil ik best volgend seizoen samen met je in divisie II zitten....ow nee....jij ging de komende seizoenen flink spenden, dus promoveer dan maar naar een andere II.![]()
krap óf knap lastigquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hehe, is geen geheim hoor, denk alleen niet dat je moet verwachten dat Thunder nog dit seizoen naar II gaat, want dat wordt voor hem nog krap lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |