Jaquote:Op woensdag 12 september 2007 16:08 schreef MewBie het volgende:
Hebbie dat ding nou nog steeds liggen
Verder geen interresse, ben reeds voorzien
Het boekje zegt:quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef MdMa98 het volgende:
wat voor vermogen zit er op de uitgangen? ik heb 2x jbl gto vandaar..
Jahoor, ik weet alleen niet of het onder de 10kg (=6,20 verzendkosten) zal blijven omdat de versterker zelf nogal zwaar is en ik hem natuurlijk flink goed moet inpakken, omdat zowel jij als ik niet willen dat hij onderweg kapot gaatquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Bertran het volgende:
Doe je ook aan versturen?
Nou, de kabelset heeft al bijna 50euro gekost, dus lager dan dat wil ik eigenlijk niet gaanquote:Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef Bertran het volgende:
Jammer dat hij niet helemaal goed is.
Zal eens kijken of het wat voor me is.
Wat wil je er voor hebben incl. verzendkosten?
Nieuw varieren de prijzen nog steeds van een kleine 200 euro tot bijna 300 euro, het is niet dat de mijne kapot is, je moet alleen oppassen met het afstellen van de gain en hem aansluiten icm een subwoofer (vanwege de high pass/low pass filters, dit ding is niet echt gemaakt om alleen hoedenplankspeakers te versterkenquote:Op zondag 16 september 2007 22:15 schreef Bertran het volgende:
Kabelset heb ik eigen niet nodiig ,want die heb ik zelf nameijk al.
Wat ik zelf in gedachten heb.. lastig.
Zolang er geen slotje op dit topic zit is hij er nogquote:Op maandag 17 september 2007 17:14 schreef Captain_N het volgende:
nog aanwezig 75.4
Met, want die gebruik ik zelf toch niet meerquote:Op maandag 17 september 2007 23:40 schreef Bertran het volgende:
Oja, is het dan met of zonder kabelset.
Heb het wel niet nodig ,maar misschien toch handig:)
40ex is een lager bod dan 50incl, en ik ga ook niet m'n eerste bieder afschepen omdat iemand toevallig een euro of 2 meer bied, voor het geval je 45 mocht gaan biedenquote:Op dinsdag 18 september 2007 01:11 schreef Luxxious het volgende:
goed bij deze 40 en dan kom ik hem halen ook!
Ik ga eerst in onderhandelingen met Bertran, mocht hij afhaken mag je het komen oppikken! Ik had trouwens nog een reserve zekering, dus je hoeft dan eventueel niet onder m'n motorkap te schroevenquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:48 schreef Banzi het volgende:
Ik geef je 50 euro voor de hele set... Maar dan kom ik nog wel de zekering uit je auto schroeven... (alles ophalen dus)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |