abonnement Unibet Coolblue
pi_53122485
Ik heb nog een gebruikte in dubieuze staat verkerende JBL 75.4 versterker liggen. De gaten waar de schroeven doorheen moeten om hem ergens aan vast te zetten hebben wat krasjes, voor de rest ziet hij er prima uit.

Enige probleem is dat hij (de laatste keer dat ik hem heb gebruikt) .... 'vreemd' deed. Ik had toen mijn subs verkocht en wilde hem alleen op mijn voor en achterspeakers aansluiten, dus ik moest hem opnieuw afstellen. Bij het afstellen van de gain gaf hij af en toe vreemde 'ploppen/klapjes' uit de speakers en leek het of de gain kortsluiting gaf?

Anyway, heb het uiteindelijk wel goedgekregen (het geluid) en heb er ook altijd naar tevredenheid mijn JBL speakers en Kicker subs mee aangestuurd en ik heb hem ook werkend losgekoppeld.

Omdat ik nu wil overstappen op iets anders en deze versterker toch niets ligt te doen op zolder mag hij (vanwege de dubieuze staat) voor een zeer zacht prijsje weg. Doos en de handleiding zitten er nog bij.

Ik heb er eventueel ook nog wel een (gebruikte) ground kabel en een voedingskabel bij, kabels zijn van Audio Essentials en de voedingskabel is 20mm² dik. Zekering heb ik ook nog, ook van Audio Essentials, maar die zit nog onder m'n motorkap vastgeschroefd

Ik zou zeggen, de eerste die er e50,- voor wil geven mag het spul meteen af komen halen (in Delft)

Uiteraard geldt ook hier: Bieden staat vrij!

Het gaat om deze versterker:

(Y)
  woensdag 12 september 2007 @ 16:08:23 #2
46254 MewBie
Uitstellen is een gave.
pi_53123775
Hebbie dat ding nou nog steeds liggen

Verder geen interresse, ben reeds voorzien
  woensdag 12 september 2007 @ 16:14:27 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53123930
Filter ingesteld.
So we just called him Fred
pi_53124033
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:08 schreef MewBie het volgende:
Hebbie dat ding nou nog steeds liggen

Verder geen interresse, ben reeds voorzien
Ja ! Ik had al eerder een topic gemaakt, to-taal vergeten, dan maar opnieuw

en ik zit in geldnood
(Y)
pi_53152080
Kick!
(Y)
pi_53180998
wat voor vermogen zit er op de uitgangen? ik heb 2x jbl gto vandaar..
pi_53182401
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 20:33 schreef MdMa98 het volgende:
wat voor vermogen zit er op de uitgangen? ik heb 2x jbl gto vandaar..
Het boekje zegt:

Product Beschrijving
Krachtige 4 kanaals MOSFET versterker
Power Output: 104 watts RMS x 4 at 4 ohms
284 watts RMS x 2 channel at 4 ohms


Als je JBL GTO hoedenplankspeakers hebt, is dit misschien een beetje overkill (JBL hoedenplank speakers hebben vaak niet meer dan 75watt RMS), heb je 2 JBL GTO subwoofers (die van '1000watt') zijn deze prima, aangezien die subwoofers elk 250watt RMS hebben

Ik had hem ook eens aan 2 kicker subwoofers hangen, dat klapte behoorlijk
(Y)
pi_53200776
zgop!
(Y)
pi_53214650
Doe je ook aan versturen?
pi_53218371
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef Bertran het volgende:
Doe je ook aan versturen?
Jahoor, ik weet alleen niet of het onder de 10kg (=6,20 verzendkosten) zal blijven omdat de versterker zelf nogal zwaar is en ik hem natuurlijk flink goed moet inpakken, omdat zowel jij als ik niet willen dat hij onderweg kapot gaat
(Y)
pi_53222263
Jammer dat hij niet helemaal goed is.
Zal eens kijken of het wat voor me is.

Wat wil je er voor hebben incl. verzendkosten?
pi_53222611
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef Bertran het volgende:
Jammer dat hij niet helemaal goed is.
Zal eens kijken of het wat voor me is.

Wat wil je er voor hebben incl. verzendkosten?
Nou, de kabelset heeft al bijna 50euro gekost, dus lager dan dat wil ik eigenlijk niet gaan

Wat had je zelf in gedachte?

[ Bericht 5% gewijzigd door chiren op 16-09-2007 17:33:04 ]
(Y)
pi_53230195
Kabelset heb ik eigen niet nodiig ,want die heb ik zelf nameijk al.

Wat ik zelf in gedachten heb.. lastig.
pi_53231326
quote:
Op zondag 16 september 2007 22:15 schreef Bertran het volgende:
Kabelset heb ik eigen niet nodiig ,want die heb ik zelf nameijk al.

Wat ik zelf in gedachten heb.. lastig.
Nieuw varieren de prijzen nog steeds van een kleine 200 euro tot bijna 300 euro, het is niet dat de mijne kapot is, je moet alleen oppassen met het afstellen van de gain en hem aansluiten icm een subwoofer (vanwege de high pass/low pass filters, dit ding is niet echt gemaakt om alleen hoedenplankspeakers te versterken )

Dus 50 euro is echt mijn minimumprijs, daaronder vind ik het niet waard om te verkopen, dan hou ik hem liever zelf....
(Y)
pi_53232079
ik heb zelf ook een 75.4 ,maar momenteel geen auto ,maar het wel handig 1tje extra te hebben.
Heb hem dan ook niet direct nodig en als ik er nog z'n 1tje erbij kan kopen voor weinig is dat meegenomen. Ik heb zelf niet echt last van de Gain misschien een fabrieksfoutje. Ben er zelf erg te vreden over. Ik bekijk het even hoe of wat. Lijkt het me toch wat dan kom ik er op terug.

Ik zit zelf dan aan 50 euro incl. verzendkosten te denken (ondervoorbehoudt)
pi_53232338
Prima, voor dat geld is hij voor jou als je besluit om hem te nemen, ik lees het vanzelf wel
(Y)
pi_53247846
nog aanwezig 75.4
pi_53248061
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:14 schreef Captain_N het volgende:
nog aanwezig 75.4
Zolang er geen slotje op dit topic zit is hij er nog

Tevens kick!
(Y)
pi_53259822
Oja, is het dan met of zonder kabelset.

Heb het wel niet nodig ,maar misschien toch handig:)
pi_53261518
goed bij deze 40 en dan kom ik hem halen ook!
pi_53262270
quote:
Op maandag 17 september 2007 23:40 schreef Bertran het volgende:
Oja, is het dan met of zonder kabelset.

Heb het wel niet nodig ,maar misschien toch handig:)
Met, want die gebruik ik zelf toch niet meer
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 01:11 schreef Luxxious het volgende:
goed bij deze 40 en dan kom ik hem halen ook!
40ex is een lager bod dan 50incl, en ik ga ook niet m'n eerste bieder afschepen omdat iemand toevallig een euro of 2 meer bied, voor het geval je 45 mocht gaan bieden

Tenzij Bertran zegt dat hij hem niet meer hoeft te hebben, dan mag je hem op komen halen wat mij betreft

[ Bericht 10% gewijzigd door chiren op 18-09-2007 03:23:27 ]
(Y)
pi_53284800
Wat mij betreft ga ik akkoord.

mail me even op Bertran( at ) home .nl
pi_53286405
Ik geef je 50 euro voor de hele set... Maar dan kom ik nog wel de zekering uit je auto schroeven... (alles ophalen dus)
pi_53290780
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:48 schreef Banzi het volgende:
Ik geef je 50 euro voor de hele set... Maar dan kom ik nog wel de zekering uit je auto schroeven... (alles ophalen dus)
Ik ga eerst in onderhandelingen met Bertran, mocht hij afhaken mag je het komen oppikken! Ik had trouwens nog een reserve zekering, dus je hoeft dan eventueel niet onder m'n motorkap te schroeven
(Y)
pi_53290849
Ik heb nog eens gekeken (toen ik het pakket alvast ging samenstellen voor eventuele verzending), ik krijg het geheel (kabelset en versterker) niet zodanig verpakt dat het geen schade op zal lopen tijdens het transport. Ook gaat het geheel op mijn weegschaal over de 10 kilo heen... Mijn excuses voor Bertran voor dit ongemak en voor het geval hij het spul niet kan afhalen (maar hier had ik je al voor gemaild).

De optie van verzenden vervalt hierbij

Afhalen is dus aan te raden

De mensen die aangegeven hebben af te kunnen halen en geboden hebben kunnen weer van zich laten horen in dit topic

NOTE

De kabelset is overigens COMPLEET en in de originele verpakking, ik heb alles bij elkaar gezocht, en in plaats van alleen de zekering, ground kabel en de voedingskabel krijgt de koper er nu ook de remote kabel en de tulpkabel die van de radio naar de versterker loopt, bij !

Foto van de zekering (eentje van de middelste rij):


Foto van de ground kabel (de grijze) en de voedingskabel (de blauwe, 20mm²):


Eigen foto van de hele kabelset:


[ Bericht 19% gewijzigd door chiren op 19-09-2007 03:32:56 ]
(Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')