quote:Op woensdag 12 september 2007 19:31 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Da's ook bijna room ofzo wat daar op ligt.
nee maar als je bier dood slaat zit er te veel vet in je bier.. het servetje onttrekt het vet. dat in het servertje terecht komt..quote:Op woensdag 12 september 2007 13:58 schreef knnth het volgende:
[..]
ja want in servetjes zit koolzuur
ik moest het drie keer opnieuw typen, misschien had ik het inderdaad gewoon niet moeten gebruikenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:39 schreef Lyzio het volgende:
Je bent misschien best een leuke gozert, maar mensen die "ongegeneerd" zeggen moeten echt deaud
dood bier = zonder koolzuur. daar gaat het omquote:Op donderdag 13 september 2007 12:45 schreef markiemark het volgende:
[..]
nee maar als je bier dood slaat zit er te veel vet in je bier.. het servetje onttrekt het vet. dat in het servertje terecht komt..
en toch werkt het servetje... verklaar dat dan eens!quote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef knnth het volgende:
[..]
ik moest het drie keer opnieuw typen, misschien had ik het inderdaad gewoon niet moeten gebruiken
[..]
dood bier = zonder koolzuur. daar gaat het om
Komt er dan meer koolzuur in je bier?quote:Op donderdag 13 september 2007 15:57 schreef markiemark het volgende:
[..]
en toch werkt het servetje... verklaar dat dan eens!
Opgelost, slotje.quote:Op maandag 17 september 2007 01:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat boeit het? Als je bier dood is, in je bek begraven en resurrecten met een verse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |