dame met pitquote:Op donderdag 13 september 2007 18:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu is het net alsof ik heel snel kwaad ben..
Dat schijn ik te hebben, maar of dat positief is...?quote:
meestal wel.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat schijn ik te hebben, maar of dat positief is...?.
Is dat zo erg dan? Beter dan chinees ofzo...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
zie je een mooi meisje op TV, spreekt ze Nederlands
Ik keek Omrop Fryslân, dan is het erg.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:12 schreef Aryon het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Beter dan chinees ofzo...
Och...quote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Weten we nog dat Professor Jos Hermans was overleden aan kanker? Z'n broer heeft nu ook kanker. Waarschijnlijk al 2 jaar of langer. Vorige week dinsdag achter gekomen.
quote:Op donderdag 13 september 2007 19:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Weten we nog dat Professor Jos Hermans was overleden aan kanker? Z'n broer heeft nu ook kanker. Waarschijnlijk al 2 jaar of langer. Vorige week dinsdag achter gekomen.
Ja dan is het erg ja.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik keek Omrop Fryslân, dan is het erg.
En ik dacht dat mn voorkeur voor oostelijke vrouwen bekend was?
Idd.quote:
Hmm.. Ik ben alleen Chinezen tegengekomen die alleen goed Engels konden. Verder nog niet. Maja ik ben nog jong he.. Mischien komt het ooit nog.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:30 schreef Alexxxxx het volgende:
De Chinezen die ik tot nu toe heb gesproken konen allemaal uitstekend Engels, Nederlands en/of Frysk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |