quote:Op woensdag 12 september 2007 13:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Nerds moet sowieso allemaal dood.
idd.. ik moet uitleggen hoe je gewiste bestanden terug haaldquote:Op woensdag 12 september 2007 13:29 schreef Salatrel het volgende:
haha herkenbaar.
heb in een duister verleden ook mbo ict gedaan![]()
klas van 30 man waarvan 26 marocs en turken die stufi zitten te leechen en 4 autochtonen die zich zitten te vervelen omdat het gemiddelde lesmateriaal op het niveau ligt van een 65+ computercursus![]()
quote:
Je kiest er zelf voorquote:Op woensdag 12 september 2007 13:22 schreef junkiesietze het volgende:
Moederneukende ICT opleiding,
Nerds overal naast me, marokkanen overal WOLLAH!
en kijk je ze verkeerd aan word je gelijk gebost! wtf gek, mij raken ze niet aan want ik ben de shit. maar die nerdjes hier weetje, die worden hard gebost af en toe
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:43 schreef Kreupelhout het volgende:
Gebost worden... Is dat een andere vorm van gebaft worden
Marokkanen op een (ICT) opleiding?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:22 schreef junkiesietze het volgende:
Moederneukende ICT opleiding,
Nerds overal naast me, marokkanen overal WOLLAH!
en kijk je ze verkeerd aan word je gelijk gebost! wtf gek, mij raken ze niet aan want ik ben de shit. maar die nerdjes hier weetje, die worden hard gebost af en toe
loop maar eens een ict opleidng binnenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:01 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Marokkanen op een (ICT) opleiding?
Hoax!
Zo bedoel jequote:Op woensdag 12 september 2007 13:45 schreef kikoooooo het volgende:
20 jaar en nog scooter rijden
20 jaar en nog mbo doen
quote:Op woensdag 12 september 2007 14:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
loop maar eens een ict mbo opleidng binnen
Idd bij ons stikte het er van. Maar ook niet verder dan het eerst (half) jaar komenquote:Op woensdag 12 september 2007 14:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
loop maar eens een ict opleidng binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |