abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 september 2007 @ 13:11:04 #1
191353 iSwets
provider neuroloog
pi_53119354

Zit je gisteravond even op You Tube te kijken naar een Gordon Ramsey aflevering van F Word, zie je hem een snake-whiskey uit Laos opdrinken. Nooit van gehoord en kon me er niet veel van voorstellen totdat ik dus bovenstaande foto zag van de bereidingswijze. Iemand dit weleens geproefd en zoja... hoe smaakt het en wat is er zo speciaal aan en wat koste het en... je leeft dus nog
"Sitecom is alleen voor losers"
pi_53120300
Dit is wel even wat heftiger dan de tequilla met een mescalineworm onderin.

Moet je de slang hier ook opvreten voor een goeie trip?!
pi_53124973
kheb het wel eens gezien op vakantie in Blanes bij een chinees... kwamen ze na afloop aan met een fles drank met een salamander erin! heb me er niet aan gewaagd!
phuuh
pi_53125021
is de slang nie gewoon een bijgeleverd rietje?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 12 september 2007 @ 17:37:50 #5
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_53126014
Het lijkt mij alleen een kwestie van show, het alc% zorgt ervoor dat de slang goed blijft, soort sterk water, als de slang smaak zou afgeven is dat volgens mij een smerig iets.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_53126118
Ik heb ze vrij veel gezien (Vietnam en Cambodja) maar niet gedronken,... leek me bovenal meuk.
Verder ook veel neppers erbij.
pi_53128134
Heb het in Laos gezien ja. Niet geproefd. Wel een of andere Tigerwhisky waardoor je een tijger in de broek zou krijgen...smaaktr gewoon als smerig sterk distellaat. Niet bijzonder...
Take on the situation, but not the torment ...
  woensdag 12 september 2007 @ 19:13:47 #8
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_53128195
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:02 schreef KneusTeun het volgende:
is de slang nie gewoon een bijgeleverd rietje?
Wiskey en een rietje
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  woensdag 12 september 2007 @ 19:21:41 #9
139677 Curiosity
pi_53128409
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:11 schreef SevenWonders het volgende:
Heb het in Laos gezien ja. Niet geproefd. Wel een of andere Tigerwhisky waardoor je een tijger in de broek zou krijgen...smaaktr gewoon als smerig sterk distellaat. Niet bijzonder...

rrrrrrrgggggggghhhhhhhhhhhh
pi_53138290
Ik ken het vanuit Vietnam. Ik heb het niet gedronken omdat ik de bereidingswijze ken.

Een pot of fles met alcohol (percentage wisselt naar gelang wat beschikbaar is)
Een levende slang en een stokje.
Je prikt de stok dwars onder de kop van de slang zodat deze er links en rechts uitsteekt.
Je laat de slang in de alcohol glijden. Door het stokje blijft de slang rechtop staan.
Deksel erop.

Dit goedje blijft ze enkele weken tot maanden staan tot de stofjes uit de slang in de alcohol zijn opgenomen.

en dan Proost
pi_53138479
quote:
Op donderdag 13 september 2007 08:33 schreef Oceanonix het volgende:
Ik ken het vanuit Vietnam. Ik heb het niet gedronken omdat ik de bereidingswijze ken.

Een pot of fles met alcohol (percentage wisselt naar gelang wat beschikbaar is)
Een levende slang en een stokje.
Je prikt de stok dwars onder de kop van de slang zodat deze er links en rechts uitsteekt.
Je laat de slang in de alcohol glijden. Door het stokje blijft de slang rechtop staan.
Deksel erop.

Dit goedje blijft ze enkele weken tot maanden staan tot de stofjes uit de slang in de alcohol zijn opgenomen.

en dan Proost
Dus? Hoe denk je dat bv. koeien geslacht worden?

Misschien is het wel heel lekker
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 13 september 2007 @ 12:12:21 #12
269 vats
Live life to the max!
pi_53142750
Als je een beest in een fles alchol gooit en het percentage is boven de 40% (ongeveer) dan gebeurd er niets. Is het percentage echter daaronder dan begint het beest te ontbinden. Om deze reden zitten er wormen in tequila in mexico (bewijs dat het bepaalde volume van alchol heeft) Ik neem wel aan dat het meespeelt in Azie dat er medische krachten in de dieren zit.
pi_53165676
gatverdamme !!!!

En nee kom dan niet met koeien in whiskey oid !!
Moet je die kleur zien, hoorapparaat-beige !
  vrijdag 14 september 2007 @ 12:01:49 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53168240
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:12 schreef vats het volgende:
Als je een beest in een fles alchol gooit en het percentage is boven de 40% (ongeveer) dan gebeurd er niets. Is het percentage echter daaronder dan begint het beest te ontbinden. Om deze reden zitten er wormen in tequila in mexico (bewijs dat het bepaalde volume van alchol heeft) Ik neem wel aan dat het meespeelt in Azie dat er medische krachten in de dieren zit.
ha leuk! dat wist ik nog niet. plausibel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_53169066
Heb 3 flesjes meegenomen toen ik er was , een slang, een schorpioen en een combinatie van de twee (en nee niet om op te drinken).

Heb ook mogen proeven van de whisky met een tijgerpenis erin...tis dat ik het gezien had want het had geen speciale smaak eigenlijk..

"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_53174488
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:12 schreef vats het volgende:
Dat beest ontbind dan niet maar de groei van bacterien stopt ook niet. Deze gaat hoogstens wat langzamer.
Heb inmiddels genoeg bacterien, schimmels en gisten voorbij zien komen die alcohol als een smakelijk drankje zagen.
  vrijdag 14 september 2007 @ 16:10:46 #17
139677 Curiosity
pi_53174905
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Dat beest ontbind dan niet maar de groei van bacterien stopt ook niet. Deze gaat hoogstens wat langzamer.
Heb inmiddels genoeg bacterien, schimmels en gisten voorbij zien komen die alcohol als een smakelijk drankje zagen.
Dat wordt al moeilijker boven de 15%.
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:47:38 #18
62913 Blik
The one and Only!
pi_53179818
Nooit geprobeerd, maar je ziet het overal in Vietnam en Cambodja
  vrijdag 14 september 2007 @ 19:50:27 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_53179879
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 15:54 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

is dat echt zo? 40% blijft bij mij soms jaren in de kast staan.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 14 september 2007 @ 20:22:16 #20
139677 Curiosity
pi_53180752
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 19:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

is dat echt zo? 40% blijft bij mij soms jaren in de kast staan.
Als een fles gesloten is gebeurt en niks, mits er geen besmetting voor het sluiten heeft plaatsgevonden, en dan nog, boven de 15% wordt dat heel moeilijk.
pi_53262014
Ooooeh dit ken ik!!

In Thailand sprak ik een Israeliër die van dit soort flesjes met slangen erin bij zich had! En volgensmij dronk hij het ook gewoon. Hij had ze ook in Laos gekocht...

pi_53262167
Ik heb het ook op in Laos.

Had het uit een grote bak waar wel 50-60 slangen in zaten. Heb daar gezellig met iemand anders een beetje staan praten terwijl we wat shotjes snake-wisky naar binen werkte. Ze verkochten het ook gewoon los in potjes. Trouwens hadden ze hetzelfde principe met gigantische duizendpoten, gordeldieren en allerlei andere vage dieren (Laos he?)

In mijn herinnering zat er niet echt een speciale smaak aan, maar het zag er wel stoer uit.
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  woensdag 26 september 2007 @ 17:27:22 #24
191763 r.liong
Kiem Foei & Janet
pi_53491598
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 12:35 schreef hp22 het volgende:
Heb 3 flesjes meegenomen toen ik er was , een slang, een schorpioen en een combinatie van de twee (en nee niet om op te drinken).

Heb ook mogen proeven van de whisky met een tijgerpenis erin...tis dat ik het gezien had want het had geen speciale smaak eigenlijk..

[afbeelding]
dank voor de foto maar mijn trek om het drankje evt uit te proberen is bij deze helemaal vergaan
verpachten & verpachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')