Ik doe al zo weinig thuis, krijg ik dan te horen.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Jeetje, dat kan toch...Kun je ze niet zeggen dat je behoefte hebt aan rust en dat ze dat dan ook accepteren?
Ja, ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 23:11 schreef wonderer het volgende:
Ik begin me steeds meer te realiseren dat ik het wel erg makkelijk heb gehad vroeger...
Dat niet alleen, gebrek aan discussiemogelijkheden schiet ook niet erg op.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:19 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Het lijkt me erg vervelend als je gepusht wordt om maar gezellig met het gezinsleven mee te doen.
* NanKing hugt Erik
Ik voel met je mee, Erik, ik voel zeker met je mee.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgens haar dan. Enig kritiek daarop wordt gevolgd met de volgende reeks beschuldigingen, of het wordt gewoon weggewuifd dat ze wel veel geduld heeft en wel een hele goede ouder is.
Oh, ik vind dat 'gezellig' doen nu juist altijd wel belangrijk en mijn ouders wat minder.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:25 schreef liefie_ het volgende:
ik woon nu al 3 jaar opmezelf en mn moeder doet het nog ;')
daarom ga ik er zo min mogelijk heen (wat nog inhoud dat ik om het weekend daar zit want anders besta ik echt niet meer voor dr denk ik)
en als ik daar ben moet ik ook gezellig doen, netjes doen (niks in mn piama onbijten op zondag en dat soort dingen dat staat lui)
Dat vind ik eng.quote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef liefie_ het volgende:
gezellig doen is prima
ik ga bv graag met mn mama en de honden naar het bos
wat minder is, is dat ik dan van mama aan van allerlei dingen moet denken waar volgens haar bv de buren op letten (hoe mijn haar zit, wat voor laarsjes ik aan heb, wat voor jas... hallo we gaan naar het bos!!!! )
Herkenbaar... :-Squote:Op donderdag 13 september 2007 23:32 schreef liefie_ het volgende:
gezellig doen is prima
ik ga bv graag met mn mama en de honden naar het bos
wat minder is, is dat ik dan van mama aan van allerlei dingen moet denken waar volgens haar bv de buren op letten (hoe mijn haar zit, wat voor laarsjes ik aan heb, wat voor jas... hallo we gaan naar het bos!!!! )
Das niet eens gezond!quote:Op donderdag 13 september 2007 23:37 schreef liefie_ het volgende:
het bos of mn mama
ach eng
pedagogisch is t niet echt
alles is gebaseerd op uiterlijke schijn (zo ben ik volgens mij ook al op mn 9 op dieet geknalt)
volgens mij wil Faithz gewoon zelf graag hier de koffiejuffrouw komen spelenquote:
Ja dan moet ik er ook nog niet aan denkenquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:38 schreef JamesBrownie het volgende:
die lust ik ook wel hoor alleen 'sochtends is miss wat veel van t goeie...
Die drink ik sinds kort niet meerquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij wil Faithz gewoon zelf graag hier de koffiejuffrouw komen spelen![]()
maar volgens mij gaat het bezorgen van breazahs haar veel beter af![]()
quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:56 schreef JamesBrownie het volgende:
Tjee, die belastingdienst weet wel wat ie doet, nu werk ik twee keer zoveel, verdien ik gewoon ruim een euro per uur minder.
Ik wist wel dat het zou schelen, maar dit vind ik toch wel veel hoor!
Ik ga denk ik maar zwart de hoer uithangen, misschien dat ik dan nog wat overhoud![]()
Of speculaas...quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:46 schreef Faithz het volgende:
[..]
Die drink ik sinds kort niet meer![]()
Beetje hetzelfde effect als kitsen nadat je tomatensoep hebt gegeten.. hoef je dat ook ff niet meer te ruiken. Iets waar ik tevens aan lijd op het moment
Lach me niet uitquote:
Daar was in KLB laatst ook iemand over aan het klagen.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:25 schreef liefie_ het volgende:
jeetje ik word gewoon door msn gedwongen om een nieuwe versie te instaleren anders kon ik niet op msn
bah
ja die live hotmail is ook vreselijk!quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar was in KLB laatst ook iemand over aan het klagen.
Maar dan over hotmail
Daar kijk ik 'sochtends meestal naar als ik thuis ben, bijna nooit dus.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:27 schreef liefie_ het volgende:
ow ik weet niet of jullie van mooie huizen kijken houden maar dan moet je nu echt ff op bbc 1 kijken
LOLquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:26 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Lach me niet uit![]()
Ik was vijf ofzo en toen heb ik bijna driekwart pak speculaas opgegeten(dat waren van die dubbele verpakkingen) en ben daar zo ziek van geweest dat ik nog steeds niet dol ben op speculaas.
Nou, dan ebt die Smirnof nog best lang na!quote:Op vrijdag 14 september 2007 13:13 schreef Faithz het volgende:
[..]
LOL
Bij mij ebt dat niet zo lang naTomatensoep lust ik over een jaar of wat wel weer.
Smirnoff daarin tegen
Ik vrees het ergste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |