Ik kon er ook niet voor warmlopen, maar in de periode dat ik 's nachts vrijwel helemaal niet meer sliep had ik weinig keus/puf voor ander vermaak.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vind het niet geweldig, maar ik kijk meestal met Brad mee. Het is alsof je naar een operatie kijkt. Extreem pijnlijk maar je kunt je hoofd niet afwenden
Stom is dat he?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik een keer midden in de nacht naar de live-ER keek ofzo. Allemaal gapende wonden, bloed, goorheid, echt verschrikkelijk. Ik lag mijn adem in te houden en vol walging te kijken. Maar wegzappen lukte me niet.
Daar hebben ze p2p voor uitgevondenquote:Op donderdag 13 september 2007 20:35 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik kon er ook niet voor warmlopen, maar in de periode dat ik 's nachts vrijwel helemaal niet meer sliep had ik weinig keus/puf voor ander vermaak.
Wat?!quote:Op donderdag 13 september 2007 20:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar hebben ze p2p voor uitgevonden
Ja, in zoverre dat we nu weten waar we voorlopig aan toe zijn. Het is wel spannend als ze straks de eerste keer naar H gaan, hoe het zal gaan en zo..quote:Op donderdag 13 september 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
*knuffel*
Hoe is het? Last van je afgevallen?
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, in zoverre dat we nu weten waar we voorlopig aan toe zijn. Het is wel spannend als ze straks de eerste keer naar H gaan, hoe het zal gaan en zo..
quote:Op donderdag 13 september 2007 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, in zoverre dat we nu weten waar we voorlopig aan toe zijn. Het is wel spannend als ze straks de eerste keer naar H gaan, hoe het zal gaan en zo..
de omgangsregeling gaat woensdag de 19e in, maar omdat er dan bijna 3 weken tussen zit heeft hij ze a.s. zondag eenmalig een middag op bezoek van half 1 tot half 6.quote:
Oeh, spannend, dan al... En natuurlijk ben ik er dan niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de omgangsregeling gaat woensdag de 19e in, maar omdat er dan bijna 3 weken tussen zit heeft hij ze a.s. zondag eenmalig een middag op bezoek van half 1 tot half 6.
Ja, laten we het daar eens over hebben... Hoe gaat het met jou, heb je al iets gehord m.b.t. je bod?quote:Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oeh, spannend, dan al... En natuurlijk ben ik er dan niet.
We hebben het tegenbod geaccepteerd dus volgens mij is het nou rond, op die andere bieders na. Maar die kunnen het toch niet betalen.quote:Op donderdag 13 september 2007 20:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar eens over hebben... Hoe gaat het met jou, heb je al iets gehord m.b.t. je bod?
Enneh.. waarom ben je er dan niet?
Heeeeej, dan mag ik jou ook feliciteren begrijp ik!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
We hebben het tegenbod geaccepteerd dus volgens mij is het nou rond, op die andere bieders na. Maar die kunnen het toch niet betalen.
En ik zit zondag in Boston in het theater.
Ja, nou, wacht nog maar even tot we het koopcontract getekend hebben...quote:Op donderdag 13 september 2007 21:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Heeeeej, dan mag ik jou ook feliciteren begrijp ik!![]()
![]()
![]()
ik ookquote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
ik zal straks kijken, ok?
Ik heb nog niet geupdatequote:Op donderdag 13 september 2007 21:11 schreef DR34M3R het volgende:
Ja, sorry wonderer, het is er gisteren niet van gekomen om je blog te lezen en ik ben de mijne nu zelf aan het bijwerken, ik zal straks kijken, ok?
dat is heel goed te doen hoor... ik vind het altijd een sport om dat zo snel mogelijk te doen, alleen gaat het daardoor juist mis....quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga wel duimen en feliciteren als het zover is!
Ik ben nu minesweeper aan het doen en ik wil hem perse een keertje vol hebben!![]()
Soms zit er bet eentje waarbij het twee vakjes kunnen zijn, ik kies dan altijd net de verkeerde.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
dat is heel goed te doen hoor... ik vind het altijd een sport om dat zo snel mogelijk te doen, alleen gaat het daardoor juist mis....
Minesweeper is leuk he, doe je dat ook via msn?
wheheh. Ja, mijnenveger... ben ik ook een tijdje verslaafd aan geweest. Je weet dat als je tegelijk beide knoppen indrukt als de vlaggetjes op de juiste plek staan, dat je dan alle andere vakjes tegelijk openmaakt? Scheelt tijd.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ga wel duimen en feliciteren als het zover is!
Ik ben nu minesweeper aan het doen en ik wil hem perse een keertje vol hebben!![]()
Ik weet niet eens wat je BEDOELT!quote:Op donderdag 13 september 2007 21:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
wheheh. Ja, mijnenveger... ben ik ook een tijdje verslaafd aan geweest. Je weet dat als je tegelijk beide knoppen indrukt als de vlaggetjes op de juiste plek staan, dat je dan alle andere vakjes tegelijk openmaakt? Scheelt tijd.
Probeer het eens dan. Markeer de mijnen en klik de andere vakjes niet open, maar gebruik jje muisknoppen op hetzelfde moment op een nummertje waarvan je alle mijnen al hebt gemarkeerd. Hij zal dan alle overige vakjes waar geen mijnen zitten openen.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat je BEDOELT!![]()
Dan doe je het toch niet?quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet dadelijk naar bed...Geen zin in.
Dan maak je maar zin.quote:Op donderdag 13 september 2007 21:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik moet dadelijk naar bed...Geen zin in.
<zucht>quote:
blog bijgewerkt.quote:
Ik de jouwe ook. Wat een verhaal, zeg. Die gast spoort echt niet.quote:Op donderdag 13 september 2007 22:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
blog bijgewerkt.
En inmiddels die van wonderer gelezen.
Ik weet het. Laat hem eerst zijn verliezen maar eens verwerken, zoals ik gisteren bij de Raad al zei, hij zit midden in een rouwproces en zolang hij dat niet verwerkt heeft zal hij het belang van de kinderen niet voorop kunnen zetten. Misschien dat hij daarna ook weer wat normaler zal doen...quote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook. Wat een verhaal, zeg. Die gast spoort echt niet.
sluit zich hier volledig bij aanquote:Op donderdag 13 september 2007 22:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik de jouwe ook. Wat een verhaal, zeg. Die gast spoort echt niet.
sweet dreamsquote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh... ik ga weer naar bed, morgen weer vroeg op.
Welterusten allemaal en ongetwijfeld tot morgen
Truste dromertjequote:Op donderdag 13 september 2007 22:33 schreef DR34M3R het volgende:
Maarreh... ik ga weer naar bed, morgen weer vroeg op.
Welterusten allemaal en ongetwijfeld tot morgen
Heeft ie dat gedaan dan?quote:Op donderdag 13 september 2007 22:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik weet het. Laat hem eerst zijn verliezen maar eens verwerken, zoals ik gisteren bij de Raad al zei, hij zit midden in een rouwproces en zolang hij dat niet verwerkt heeft zal hij het belang van de kinderen niet voorop kunnen zetten. Misschien dat hij daarna ook weer wat normaler zal doen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |