10,6%, als ik het me goed herinner.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:24 schreef SlimShady het volgende:
hoeveel procent suiker zit er eigenlijk in?
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:21 schreef Doodmetaal het volgende:
Koop Dr. Pepper, heerlijk spul.
...niet. Bij onze AH staan er nog genoeg Coca cola in de rekken.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
dat verhaal klopt
Aan het begin van de supermarktoorlog is de prijs zelfs 80 cent geweest toen ter tijd. Nu is hij gewoon langzaam weer aan het stijgen richting de prijs van voor de supermarktoorlogquote:Op woensdag 12 september 2007 16:18 schreef Alcarin het volgende:
Voordat ze de nieuwe flessen invoerden kostte een 1,5 liter Coca-Cola maar 0,97 euro!
Stelletje oplichters zijn het ook![]()
Maar goed dat ik ben afgekickt
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:31 schreef wadgem het volgende:
[..]
10,6%, als ik het me goed herinner..
ik drink dus zo min mogelijk cola.
ranzige rommelquote:Op woensdag 12 september 2007 13:21 schreef Doodmetaal het volgende:
quote:Op woensdag 12 september 2007 13:21 schreef Doodmetaal het volgende:
Nog nooit een gaatje gehad in mn 23 jaar en mn maag leeft ook nog steeds.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Ga gezond drinken kopen dan, of pak de kraan.
Wat is er nu lekker aan rotte tanden en een roestwalm uit je bek.
(nieteens gehad over het destructieve effect van koolzuur op de maag)
Kom je nog wel achter over een paar jaar hoorquote:Op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nog nooit een gaatje gehad in mn 23 jaar en mn maag leeft ook nog steeds.
Dus zo evil is cola niet. Nouja Aldi cola dan, daar leef ik vooral op.![]()
Eigenlijk de enigste reden waarom we nog naar de Aldi gaan![]()
Heb ik ook gedaan hier bij de Jan Linders. Staan nu 3 pakken in de gang, kan ik ook weer 3 weken vooruit (maximaal)quote:Op donderdag 13 september 2007 15:47 schreef C2000 het volgende:
Sla wel een paar 4 voor 3 actiepakken in bij de plaatselijke. Kan ik voorlopig vooruit.
Interessant, dan rij ik de volgende keer wel ff naar Duitsland. Is toch maar 6 km verderquote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Trouwens we worden hier in NL dus echt gruwelijk genaait qua Coca Cola. Was dit weekend in Duitsland...actiepak van 6 flessen van 1,5 liter: 4,44 oftewel 0,74 per fles.
+ praktisch lege Autobahn, je zou toch bijna dichter naar de grens gaan verhuizen
Je weet dat ik het vaak met je eens ben, maar Dr. Pepper is wel zo ontzettend smerigquote:
Dan werk je vast bij een of andere pauperwinkel waar nooit iemand komtquote:Op woensdag 12 september 2007 16:19 schreef _Endymion_ het volgende:
[..]
...niet. Bij onze AH staan er nog genoeg Coca cola in de rekken.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |