In die landen hebben ze ook geen honger daar hebben ze alleen een ander eetpatroon. De TS heeft dus gewoon honger !quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef TNA het volgende:
Wéét je waar ze honger hebben? Jij hebt hooguit trek!
[/clichémodus]
iig niet afrika, want die krijgen elke dag rijst uit zo'n halve kokosnoot.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef TNA het volgende:
[/clichémodus]
dank je dat je me hoofd lelijk vindtquote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef T1M het volgende:
En wat een lelijke icon heb je trouwens.
in het vervolg maar weer mee gaan nemen ja...quote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef Deceit het volgende:
liga'tje of banaan voortaan meenemen! stilt de honger altijd
heb je de productiviteit van die mensen gezien?quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef TNA het volgende:
[/clichémodus]
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef hamkaastosti het volgende:
dat maakt in een sociale werkplaats toch niet zo veel uit?
Ik heb geen tussendoortjes én ik ben in de groei. Lekker puhquote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Aresdreams het volgende:
dat is even rekenen... 150+40=190 minuten? wat zever je man!
ik ontbeit, ga naar het werk (ff voor het gemak geen reistijd meegerekend) mag ik pas na 240 minuten eten, wat neerkomt op 4 volle uren!
(oke, tussendoortjes die ik vandaag wel meeheb niet meegerekend)
ik ben ook nog in een soort van groeiquote:Op donderdag 13 september 2007 16:30 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik heb geen tussendoortjes én ik ben in de groei. Lekker puh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |