Als ik soms het studenten volk van Nederland zie dan denk ik wel eens dat er zo weinig saamhorigheids gevoel meer is. Dat studentenvolk is zo divers, en dan bedoel ik ook qua uiterlijk.
Er is niet meer iets van een echt Nederlands ras ofzo, wat ze nog wel hebben in landen als Spanje of MExico e.d.
Daar zien de mensen er nog allemaal ""hetzelfde uit"". Als ik al die studenten koppen zie maakt me dat nou niet echt trots op het Nederlandse volk ofzo. Dan denk ik dat volk krijgt ook allemaal weer kinderen, hoe moet dat er over 50 jaar hier uitzien.
( dan heb het vooral over de mannelijke studenten )
Alleen nu vindt ik het vooral vreemd dat je dit verschijnsel vooral ziet onder studenten/ scholieren.
Als mensen ouder worden dan lijkt dit verschijnsel zich minder voor te doen, of op een camping ofzo.
Zoals bejaarden in een bejaarden huis zien er allemaal ongeveer hetzelfde uit. Of voetbal suporters e.d
Mischien heeft dit met de leeftijdsfase te maken, dat iedereen zijn eigen identiteit nog aan het vormen is.
En ook de instelling van de meeste nederlandse studenten jongere bevalt me niet, iets staat me tegen in het doen en laten van die Nederlandse studenten. Mischien is het die over het algemen lakse/ stoere houding en dat gelul om niks. Ik heb het hier trouwens wel over HBo studenten.
Het lijtk wel of alles om zuipen draait, en neuken draait. Dat oppervlakkige van zulk soort gasten, daar kan ik niet tegen.
Kortom mijn klacht is het studenten volk van Nederland.
( ik ben zelf trouwens ook student )