Ik wou hem eigenlijk eerst op onzin zetten, maar goed ik ben vereerd over dit complimentquote:Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef Posdnous het volgende:
Tjee, zelden zo'n domme OP gezien, en dat wil wat zeggen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef ELdudeness het volgende:
En ook de instelling van de meeste nederlandse studenten jongere bevalt me niet, iets staat me tegen in het doen en laten van die Nederlandse studenten. Mischien is het die over het algemen lakse/ stoere houding en dat gelul om niks. Ik heb het hier trouwens wel over HBo studenten.
Het lijtk wel of alles om zuipen draait, en neuken draait. Dat oppervlakkige van zulk soort gasten, daar kan ik niet tegen.
Daar gaat het niet om, maar het is ook een bepaalde manier van doen en laten die me niet aanstaat bij studenten.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef kikoooooo het volgende:
het is verschrikkelijk idd dat niet iedereen er hetzelfde uitziet
Ik zou nog wat meer gaan studeren in plaats je hier druk over te maken......quote:
Waar moet je anders studeren dan?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mensen die op de universiteit 'studeren'
Krijg één voor één ebola, jaloerse teringhonden.
Jaloers op watquote:Op woensdag 12 september 2007 13:05 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Mensen die op de universiteit 'studeren'
Krijg één voor één ebola, jaloerse teringhonden.
Als je bij Toerisme gaat kijken vast wel jaquote:Op woensdag 12 september 2007 13:00 schreef Pool het volgende:
Maar dat vermeende probleem van een gebrek aan saamhorigheid zie ik niet. Al die HBO-scholieren dragen toch dezelfde Björn Borg-tasjes?
Inderdaad. Ik moet maar een KLB-topic openen over die domme studenten van tegenwoordig.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef Posdnous het volgende:
eensquote:Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef Posdnous het volgende:
Nee, maar dat is een gevoel toch? Je weet wel, je voelt je boven iemand verheven omdat je 'slimmer' bent. Dat zetten ze er in een woordenboek niet bij he...quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
Even voor de mensen die HBO'ers geen studenten vinden/noemen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Student
en het woordenboek:
stu·de·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
2 zich praktisch in de muziek oefenen
Over gepwnt gesproken![]()
Ik geloofde het totdat ik de bovenstaande zinnetje zag staanquote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef ELdudeness het volgende:
( ik ben zelf trouwens ook student )
Niks gevoel. hbo'ers zijn feitelijk studenten en daar ging het over: zijn het studenten of niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:00 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een gevoel toch? Je weet wel, je voelt je boven iemand verheven omdat je 'slimmer' bent. Dat zetten ze er in een woordenboek niet bij he...
Ja, en als het in de Vandale of op wikipedia staat, dan is het per se waar.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:56 schreef EdAtTheBar het volgende:
Even voor de mensen die HBO'ers geen studenten vinden/noemen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Student
en het woordenboek:
stu·de·ren (ov.ww., ook abs.)
1 (een studie) volgen aan een universiteit of hbo-instelling
2 zich praktisch in de muziek oefenen
Over gepwnt gesproken![]()
hoe wist ik dat dit soort reactie zou komenquote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, en als het in de Vandale of op wikipedia staat, dan is het per se waar.Bij de bewerking van dat soort teksten zit natuurlijk een dikke HBO-vinger in de pap, maar wij WO'ers weten uiteraard wel beter hoe het echt zit.
Echt typisch HBO om je gelijk te willen halen via een woordenboek of encyclopedie, zonder verder zelf na te denken over de diepere gedachten en grondslagen der dingen.
Zeg dan niks als je uitgeluld bentquote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, en als het in de Vandale of op wikipedia staat, dan is het per se waar.Bij de bewerking van dat soort teksten zit natuurlijk een dikke HBO-vinger in de pap, maar wij WO'ers weten uiteraard wel beter hoe het echt zit.
Echt typisch HBO om je gelijk te willen halen via een woordenboek of encyclopedie, zonder verder zelf na te denken over de diepere gedachten en grondslagen der dingen.
Iemand zich al afgevraagd wat het eigenlijk uitmaakt? Of ben ik de enige professional hier?quote:Op woensdag 12 september 2007 15:03 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Niks gevoel. hbo'ers zijn feitelijk studenten en daar ging het over: zijn het studenten of niet.
Vervelend hè, constant op moeten kijken naar de elite. Wij snappen heus wel dat je tegen ons aan wil trappen hoor, ga gerust je gang.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
hoe wist ik dat dit soort reactie zou komen.
typisch ballen gedrag.
heb dik betaalde baan, dus nee.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:08 schreef Pool het volgende:
[..]
Vervelend hè, constant op moeten kijken naar de elite. Wij snappen heus wel dat je tegen ons aan wil trappen hoor, ga gerust je gang.![]()
"Volgend jaar ben ik ook WO'er"quote:Op woensdag 12 september 2007 15:07 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zeg dan niks als je uitgeluld bent![]()
Volgend jaar ben ik ook WO'er en dan zal ik HBO'ers nog steeds studenten noemen.
Altijd weer vermakelijk, die misplaatst arrogante rechten-studentjesquote:Op woensdag 12 september 2007 15:11 schreef Pool het volgende:
[..]
"Volgend jaar ben ik ook WO'er"
Hoe schattig, doet me denken aan de tijd dat ik ook nog een scholier was.![]()
Wel goed meedoen hoor, die HBO-instromers vliegen er hier massaal weer uit na een half jaartje aanmodderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |