Good choicequote:Op woensdag 12 september 2007 18:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik begin nu zo langzamerhand wel vermoeid te raken, heb dit weekend ook vrij om ff bij te komen, maar vanavond is ook slim om thuis te blijven. Net gesmst dat ik niet kom. Ik laat Chinees bezorgen, ga nu ff snel aan een op te stellen contract werken, en doe vanavond lekker niks. Filmpje ofzo, beetje voetballen kijken...heerlijk rustig
Goed zo! Je verdient het wel even een avondje helemaal nietsquote:Op woensdag 12 september 2007 19:26 schreef Mikkie het volgende:
Nu eerst ff een bak koffie, en straks nog even toetje (yoghurt met perziken)
Dat contract dat ik nog moest doen kan me gestolen worden, morgen weer een dag. Vanavond is van mij!
Dat ga je gewoon wel halenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:31 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb trouwens besloten dat ik ga zakken voor mijn theorie-examen, hoe triest ik dat ook vind, gezien de voorbeeldvragenMaar ik ga dat nooit redden, nog maar één week en geen tijd
Dat niet, maar ik heb een oefenprogramma dat ik niet aan de praat krijgquote:Op woensdag 12 september 2007 19:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat ga je gewoon wel halen![]()
Zo moeilijk is het toch niet?
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik heb een oefenprogramma dat ik niet aan de praat krijgHij pikt de activatiecode niet, maar hij zat zelfs nog in folie, gloedjenieuw
Mensen in een groep willen samenhang hebben en durven daarom niet buiten de groep te vallen. Als er dan een besluit genomen moet worden, wordt er dus niet echt kritisch gekeken naar alle mogelijke alternatieven.quote:Op woensdag 12 september 2007 19:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]Weet je nog waar het over ging, of wat de conclusie was?
Alleen hoofdletters en cijfers, ik had het precies hetzelfde. Maar hij zegt ook niet dat het fout is, hij doet gewoon niks meerquote:Op woensdag 12 september 2007 19:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet toevallig caps lock aanstaan, of dat 't hoofdlettergevoelig is? Anders even mee terug naar de winkel
Ik heb geen slechte ervaringen hoor. Alleen dit nu, maar wie zegt dat het daaran ligt?quote:Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom zou je überhaupt Vista willen hebben?
Zou je de opkomst van de nazis daar ook door kunnen verklaren? Een typisch geval van ´doen wat de rest doet´ en natuurlijk mensen die geilen op macht, met name de mensen die anders nooit macht zouden hebben...quote:Op woensdag 12 september 2007 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Juist. Niet de kop boven het maaiveld uitsteken, maar lekker anoniem opgaan in de menigte. Net zoiets als wanneer je in een kring van 10 man staat, om hulp vragen. Grote kans dat niemand reageert, je moet mensen persoonlijk aanspreken, en dan gaat het nog met tegenzin.
Weet ik, maak maar een grapjequote:
Ik probeer het straks nog een keer met hulp van mn vader. Papa's kunnen allesquote:Op woensdag 12 september 2007 19:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weet ik, maak maar een grapjeMaar aangezien vista steeds zo slecht in het nieuws komt zou het best wel eens daaraan kunnen liggen
Ho, nou wordt het wel heel serieus!quote:Op woensdag 12 september 2007 19:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zou je de opkomst van de nazis daar ook door kunnen verklaren? Een typisch geval van ´doen wat de rest doet´ en natuurlijk mensen die geilen op macht, met name de mensen die anders nooit macht zouden hebben...
Ik woon nog niet zo lang in Leeuwarden en ken de meeste mensen nog niet goed genoeg om te weten of zij een pubquiz leuk vinden of niet. Mijn best bets hebben vanavond al wat te doen, en huisgenoot kan ook niet. En ik wil liefst wel een partner die ook wat weet, anders verslapt de aandacht zo snelquote:Op woensdag 12 september 2007 18:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm lastigMaar je kan vast wel iemand meekrijgen toch? Pubquizen zijn tof
Die van mij niet, ik ben toch een stukje handiger met computersquote:Op woensdag 12 september 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik probeer het straks nog een keer met hulp van mn vader. Papa's kunnen alles
Blijf voorlopig hier, zeker nu net alles opnieuw ingericht is. Ben niet van plan om tot het einde hier te blijven, wil uiteindelijk op kamersquote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Komt ineens een vraag in me op: wil je over een tijdje nog op kamers, of blijf je bij je ouders wonen tijdens je studie?
Ik ben meestal ook beter, maar soms ziet hij net iets, of heeft hij op dat punt meer ervaringquote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die van mij niet, ik ben toch een stukje handiger met computers. Verbaas me ook steeds als studiegenotes zeggen hulp van hun vader nodig te hebben om bijvoorbeeld Photoshop te installeren
Ik denk dat ze bij hotel spa en sma blijftquote:Op woensdag 12 september 2007 19:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Komt ineens een vraag in me op: wil je over een tijdje nog op kamers, of blijf je bij je ouders wonen tijdens je studie?
Hehe mijn vader niet hoorquote:Op woensdag 12 september 2007 19:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik probeer het straks nog een keer met hulp van mn vader. Papa's kunnen alles
dat schiet niet op nee... Misschien voor de volgende keer wat eerder een groepje verzamelen? Is bij ons elke twee weken ook altijd weer een werk om iedereen bij elkaar te krijgenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik woon nog niet zo lang in Leeuwarden en ken de meeste mensen nog niet goed genoeg om te weten of zij een pubquiz leuk vinden of niet. Mijn best bets hebben vanavond al wat te doen, en huisgenoot kan ook niet. En ik wil liefst wel een partner die ook wat weet, anders verslapt de aandacht zo snel
Dat kan natuurlijk altijd voorkomenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik ben meestal ook beter, maar soms ziet hij net iets, of heeft hij op dat punt meer ervaring
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hehe mijn vader niet hoorHyperintelligent, maakt zelf software en studeerde wiskunde, maar technisch ho maar
Laatst lag internet uit, hij wilde meteen de systeembeheerder bellen maar ik zei laat mij maar even kijken. Bleek het interkabeltje niet helemaal goed aangesloten te zijn. En mijn vader supertrots dat ik het gefixed had
![]()
Inderdaad, voor die tijd alvast uitzoeken wie er eventueel zin in heeft, dat schiet toch wat meer opquote:Op woensdag 12 september 2007 19:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat schiet niet op nee... Misschien voor de volgende keer wat eerder een groepje verzamelen? Is bij ons elke twee weken ook altijd weer een werk om iedereen bij elkaar te krijgen
quote:Op woensdag 12 september 2007 19:57 schreef MaJo het volgende:
Ik heb trouwens opeens een ontzettende agressieve buiZag mijn ex net op MSN (wel geblokkeerd) en werd even zo kwaad dat ik gelijk maar heel MSN van mijn computer verwijderd heb
Ach misschien ook wel goed, dan zie ik tenminste ook niet wanneer hij online is enzo. Wil hem eigenlijk ook verwijderen op hyves maar vind dat nog even te ver gaan
Dus tja ben even boos
![]()
Nu Arcade Fire op keihard staan om weer even te bedaren
Ja, net een weekjequote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef MaJo het volgende:
Studeer je nu ook B.ertha? Zo ja, wat? Ben de draad een beetje kwijt geraakt wat iedereen precies doet
Ben de laatste tijd zo verliefd op Antony and the Johnsons en Joan as Police Woman dat ik er geen tijd voor heb gehadquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Hey MaJo, The Doors al geluisterd?
Ach ja, jij kunt veel je eigen muziek luisterenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ben de laatste tijd zo verliefd op Antony and the Johnsons en Joan as Police Woman dat ik er geen tijd voor heb gehadBovendien heb ik ook nog mijn dagelijkse portie
Arcade Fire
dus ik ben er maar druk mee
Inderdaad jaquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Inderdaad, voor die tijd alvast uitzoeken wie er eventueel zin in heeft, dat schiet toch wat meer op
Ach na 2 dagen nergens last van gehad te hebben is het ook niet zo heel gek dat ik nu weer even een terugslag hebquote:Op woensdag 12 september 2007 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]![]()
Af en toe moet je even uitrazen, heerlijk
Ah ok, en bevalt het een beetje? (voor zover je dat tot nu toe kan zeggenquote:Op woensdag 12 september 2007 20:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ja, net een weekjeBedrijfswetenschappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |