abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53492444
Nou ook van mij nog even een update. Ik heb nu die hoek waar die eerst pieste geloof ik wel afgeleerd, heb er alufolie op gelegd en dat helpt. Alleen....... Nu heeft ie een nieuw hoekje gevonden om te pissen ! (en iets van kots wat erbij ligt )
Ik zie helaas geen andere optie meer dan hem in de keuken op te gaan sluiten als ik niet zelf aanwezig ben of als ik slaap dit gaat hem zo niet worden. En ik verschoon nu de bak al 3x per week ipv 1 keer per week
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53492894
Metro, kan jouw kat wel vaak genoeg naar buiten?
Van onze katten weet ik dat ze de voorkeur geven aan buiten hun behoeftes doen. Zelden zitten ze op de kattenbak, ze poepen nog liever onder de kast op mijn slaapkamer als ze niet naar buiten kunnen.. .)
  woensdag 26 september 2007 @ 22:31:23 #78
32543 Sammetje
Ik is ook lief!
pi_53501134
quote:
Op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef Metro2005 het volgende:
Nou ook van mij nog even een update. Ik heb nu die hoek waar die eerst pieste geloof ik wel afgeleerd, heb er alufolie op gelegd en dat helpt. Alleen....... Nu heeft ie een nieuw hoekje gevonden om te pissen ! (en iets van kots wat erbij ligt )
Ik zie helaas geen andere optie meer dan hem in de keuken op te gaan sluiten als ik niet zelf aanwezig ben of als ik slaap dit gaat hem zo niet worden. En ik verschoon nu de bak al 3x per week ipv 1 keer per week
Zit jij kat veel buiten dan? Hier wordt de kattenbak 1x per dag verschoond en soms nog wel vaker!
Fun is a good thing, but only when it spoils nothing better!!!
pi_53506938
kat gaat 's ochtends naar buiten en als ik weer thuis kom tot ik naar bed ga staat de deur op een kier en loopt ie af en aan naar buiten. Dus ja hij komt zeer regelmatig buiten en hij poept / plast volgens mij ook wel buiten.
Voorheen was 1x per week de bak schoonmaken voldoende, hij piste er nooit naast maar nu lijkt het niet te helpen of ik hem vaker schoonmaak. Gister lag er welgeteld 1 drol in en een klein plasje. Niet echt heel vies ofzo verder.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_53536331
Uit mijn topic:
quote:
Voor mensen met een plasprobleem: Een kat plast niet voor niets in huis. Het kan dus goed stress zijn door verhuizing, nieuwe meubels, vakantie enz. Opsluiten is zo'n beetje het ergste wat je kunt doen, straffen van de kat, wat helemaal geen zin heeft, is nog veel erger, je maakt dan de stress nog groter waardoor het probleem dus blijft. Radeloze mensen: Ga gewoon even naar je dierenarts. Hij/Zij kan je waarschijnlijk beter helpen dan de mensen hier op fok. (niets negatiefs)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53560552
Ben je nou al bij een dierenarts geweest? Toen mijn kat in huis begon te plassen, was ze ten eerste nog niet gesterilliseerd en ten tweede had ze blaasontsteking. Dus ga eerst even naar de DA, voordat je je kat op gaat sluiten.
Stress is when you wake up screaming
and realize you haven't fallen asleep yet.
pi_53560588
Mijn kat deed dat ook. Een goede oplossing is het lieve beestje samen met een paar ferme stoeptegels in een vuilniszak te stoppen en de dichtsbijzijnde rivier op te zoeken. succes!
pi_53560677
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn kat deed dat ook. Een goede oplossing is het lieve beestje samen met een paar ferme stoeptegels in een vuilniszak te stoppen en de dichtsbijzijnde rivier op te zoeken. succes!
Ben jij wel goed bij je hoofd
pi_53560717
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:33 schreef vronie het volgende:

[..]

Ben jij wel goed bij je hoofd

Grapje.
pi_53560770
Hoi Metro.
Ik denk dat jouw kat zich verveeld,misschien een maatje erbij?
Anders de kattenbak eens voorzien met valeriaandruppels.
pi_53563231
al gezegd
  zaterdag 29 september 2007 @ 13:32:13 #87
105263 Litso
Interlectueel.
pi_53566312
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:

Hihi, kijk allemaal! The_Langolier maakte een grapje
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_53610553
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef Litso het volgende:

[..]

Hihi, kijk allemaal! The_Langolier maakte een grapje
Ik keek net in mn agenda, maar ik heb vanmiddag wel een gaatje om even te lachen om dit grapje...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')