Zit jij kat veel buiten dan? Hier wordt de kattenbak 1x per dag verschoond en soms nog wel vaker!quote:Op woensdag 26 september 2007 18:00 schreef Metro2005 het volgende:
Nou ook van mij nog even een update. Ik heb nu die hoek waar die eerst pieste geloof ik wel afgeleerd, heb er alufolie op gelegd en dat helpt. Alleen....... Nu heeft ie een nieuw hoekje gevonden om te pissen ! (en iets van kots wat erbij ligt)
Ik zie helaas geen andere optie meer dan hem in de keuken op te gaan sluiten als ik niet zelf aanwezig ben of als ik slaapdit gaat hem zo niet worden. En ik verschoon nu de bak al 3x per week ipv 1 keer per week
![]()
quote:Voor mensen met een plasprobleem: Een kat plast niet voor niets in huis. Het kan dus goed stress zijn door verhuizing, nieuwe meubels, vakantie enz. Opsluiten is zo'n beetje het ergste wat je kunt doen, straffen van de kat, wat helemaal geen zin heeft, is nog veel erger, je maakt dan de stress nog groter waardoor het probleem dus blijft. Radeloze mensen: Ga gewoon even naar je dierenarts. Hij/Zij kan je waarschijnlijk beter helpen dan de mensen hier op fok. (niets negatiefs)
Ben jij wel goed bij je hoofdquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn kat deed dat ook. Een goede oplossing is het lieve beestje samen met een paar ferme stoeptegels in een vuilniszak te stoppen en de dichtsbijzijnde rivier op te zoeken. succes!
quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:27 schreef The_Langolier het volgende:
Mijn kat deed dat ook. Een goede oplossing is het lieve beestje samen met een paar ferme stoeptegels in een vuilniszak te stoppen en de dichtsbijzijnde rivier op te zoeken. succes!
Ik keek net in mn agenda, maar ik heb vanmiddag wel een gaatje om even te lachen om dit grapje...quote:Op zaterdag 29 september 2007 13:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Hihi, kijk allemaal! The_Langolier maakte een grapje![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |