quote:Op woensdag 12 september 2007 07:16 schreef SuperwormJim het volgende:
En je klacht is dat je daardoor niet meer in je spiegel durft te kijken?
spinnen gif:Pquote:Op woensdag 12 september 2007 07:37 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
@ TS: gewoon gif op je spiegel doen?
Of hogedrukspuitquote:Op woensdag 12 september 2007 08:32 schreef THN het volgende:
Gewoon ff met de compressor daar kunnen ze niet zo goed tegen met hun 2 gram;)
GADVERDAMME!!! Dat is dus smerig...klein spinnetjequote:Op woensdag 12 september 2007 09:39 schreef -td6d- het volgende:
Zo als jij een slimme spin hebt had ik een tijdje terug een domme spin, die dacht dat als ie zn lijfje verstopte hij onkwetsbaar was!![]()
[[url=http://aycu08.webshots.com/image/27447/2003247845176660636_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu08.webshots.com/image/25687/2003249700924732699_rs.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://aycu09.webshots.com/image/28248/2003298481998582448_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Onzin. Een sterk insectengif (bv. Permanent) werkt prima op spinnen. Nee, ik weet het, spinnen zijn geleedpotigen. Maar het gif werkt, daar gaat het om.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:38 schreef Bill_E het volgende:
[..]
spinnen gif:P
das niet verkrijgbaar zomaar in nl..
hooguit een geurstof die ze niet fijn vinden.
Spinnen zijn beschermt weetje
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:07 schreef jeroen25 het volgende:
Als je aan de andere kant instapt dan ziet ie je niet aankomen.
Heh, precies zoiets heb ik ook wel eens gehad met een kat !quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb ook eens een insectje, krekel of zo gewoon voor op m'n ruit gehad.
Dat kreng heeft de hele weg over de snelweg van Nijmegen naar Amsterdam gewoon weten blijven te hangen.
Kranige beestjes wel.
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:30 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Heh, precies zoiets heb ik ook wel eens gehad met een kat !
Ik heb aan mijn linkerspiegel ook een spinneke, als ik de deur open doe rent ie inderdaad weer snel naar de achterkant van de spiegel.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:29 schreef Posdnous het volgende:
Ik heb ook eens een insectje, krekel of zo gewoon voor op m'n ruit gehad.
Dat kreng heeft de hele weg over de snelweg van Nijmegen naar Amsterdam gewoon weten blijven te hangen.
Kranige beestjes wel.
nou ja... hanen... hanen... eerder sprinkhaantjes! hihiquote:Op woensdag 12 september 2007 11:49 schreef -td6d- het volgende:
Sprinkhanen, wtf.
Waar woon jij dan?!
ehm.. Nederland? Nooit een sprinkhaan gezien?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:49 schreef -td6d- het volgende:
Sprinkhanen, wtf.
Waar woon jij dan?!
Je eigen auto spin, die hebben wij ook regelmatig, leuk om te zien hoe ze snel achter de spiegel kruipt als het waaien teveel wordt.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:03 schreef the_contract_killer het volgende:
ik heb nu al 4 weken last van een spin in mn linker spiegel van mn auto,elke ochtend zit er weer een spinneweb voor![]()
maar het ergste is nog,als ik mn hand naar de portiergreep van mn auto beweeg zie je die kutspin snel wegduiken achter de spiegel..waardoor je hem dus niet te pakken krijgt....hij ziet het gewoon![]()
ik heb al geprobeert het web een beetje te bewegen,maar daar is hij te slim voor en blijft veilig achter mijn spiegel zitten![]()
en ook tegen de wasstraat is hij bestand![]()
spinnen in je spiegel...![]()
Nouja ik heb geen last van tientallen sprinkhanen op mn autoruit..quote:Op woensdag 12 september 2007 11:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
ehm.. Nederland? Nooit een sprinkhaan gezien?
Dat weet ik niet, ik weet niet waar vandaan jij dit bericht hebt gestuurd.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dit is Nederland toch?
Nou die sprinkhaan-belaagt-auto verhalen klinken anders heel spaans of weet ik veel waar.quote:Op donderdag 13 september 2007 13:42 schreef annelies80 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik weet niet waar vandaan jij dit bericht hebt gestuurd.![]()
je weet waarom ze een zacht plekje boven op hun hoofd hebben he?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:53 schreef kipburger het volgende:
deze had ik laatst op mn bumper zitten
[afbeelding]
Niet aan te raden met elektrische spiegels.quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:27 schreef P8 het volgende:
trouwens, moeilijk te bereiken spinnen kan je heel makkelijk weg krijgen door even met een bus deo te spuiten op het spinnetje. Wel eerst even een vlammetje tussen de spin en spuitende deobus houden.
succes gegarandeerd!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:28 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Niet aan te raden met elektrische spiegels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |