Ahja!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Staat in de omschrijving erbij, André Popp - Perles de Cristal.
Even reclame gemaakt voor je liedje!quote:Op zaterdag 3 januari 2009 14:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Staat in de omschrijving erbij, André Popp - Perles de Cristal.
Wow!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:10 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
The shot was taken by shutting off all the lights in the room for 30 minutes and taking a long exposure of the path the Roomba took while cleaning up.
Over de scooba zijn gedeelde meningen te vinden. Komt er op neer dat ie heel picky is wat betreft schoonmaakmiddel, en dat een schoongemaakte vloer heel nat blijft. En je moet het na elke beurt schoonmaken (maar dat zeggen ze ook van de roomba)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:55 schreef vosss het volgende:
Die Roomba's heb je toch ook een dweilversie van als ik me niet vergis?
Ik heb een tyfushekel aan dweilen en stofzuigen. Dweilt dat ding ook echt goed, want hier gaat nog we leens wat over de vloer tijdens feestjes en dat word dan niet opgemerkt en blijft dan liggen.
Dus het zijn wel hardnekkige vlekken zegmaar.
Iemand ervaring met dat dweilding?
Neuh, hij heeft een sensor zodat ie nergens vanaf rijdtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 12:28 schreef Merel het volgende:
Ooooooh ik wil er ook eentje!! Alleen heb ik hier een hoop op- en afstapjes, dan valt het ding natuurlijk van de trap?
Ohw? Dat zou wel interessant zijn! Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:01 schreef DennisMoore het volgende:
En de Roomba gaat binnenkort verbeterd (?) worden las ik.
quote:Op zondag 1 november 2009 10:02 schreef DaFrenk het volgende:
Ohw? Dat zou wel interessant zijn! Waar heb je dat gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |