Dat is wat mannen onder de plak ook altijd zeggen. Ik zit niet echt onder de plak hoor, ik geef haar alleen maar die illusiequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:30 schreef MASD het volgende:
je moet zorgen dat ze dénkt dat ze de controle heeft
Zal vast hetzelfde programma zijn geweestquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:32 schreef ruud_fr het volgende:
mijn ouders zaten net een programma te kijken over een man die z'n werk belangrijker vond dan z'n vrouw. haar mening was ook totaal niet belangrijk voor hem
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef Heathen het volgende:
yeah but no but yeah but no but yeah but no but yeah
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:34 schreef Heathen het volgende:
yeah but no but yeah but no but yeah but no but yeah
Ik heb behoorlijk onder de plak gezeten dat wil ik nooit weer meemaken!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Vaak zijn degenen die onder de plak zitten ook degenen die klagen.
Wil de TS ons soms wat vertellen?![]()
ja, maak dat die betreffende man maar wijsquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:29 schreef Ricard0j het volgende:
Eensch![]()
Zie vaak genoeg mannen die de slaafjes van de vrouwen zijn, wees een echte vent!
Geen ervaring meequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:43 schreef Nemain het volgende:
[..]
![]()
Vaak zijn degenen die onder de plak zitten ook degenen die klagen.
Wil de TS ons soms wat vertellen?![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:48 schreef Snien het volgende:
[..]
Geen ervaring mee
Ik irriteer erger me er altijd zo aan als ik het op tv zie, of in real life. Vreselijk!
zeg maar Houniet.quote:
Ja het lijkt me ook wel waar dat zwavelzuur irriteertquote:Op woensdag 12 september 2007 00:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
zeg maar Houniet.
maar hij heeft wel gelijk hoor
Indeed so....geef mij maar 50/50quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:28 schreef GebakkenEi het volgende:
Andersom is net zo erg.
Het is alleen wel fout.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:12 schreef Snien het volgende:
[..]
Maar irriteer in mijn zin vind ik niet fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |