quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:57 schreef bojaaper het volgende:
Ik zoek een nr wat je op vrijdagavond nogal eens hoort bij Dance Departement. Soort accordeon speelt erin, en gister hoorde ik dat ie iets heette van 'Samin - Header', alleen ik kan daar niks van vinden. Iemand een idee?
Dank!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:40 schreef -Menn0- het volgende:
Suede - Beautiful Ones
http://nl.youtube.com/watch?v=8Z8TBF05RoE
http://www.youtube.com/watch?v=2_Nsi05HkXw ?quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:27 schreef wayn het volgende:
Een r&b nummer oid.. met de tekst ''it's murder.... murder she'' ofzo... tis een blij nummertje...
Offtopique:quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef bartrid het volgende:
Samim - heater. Je bent pas nummer 455868094 in dit topic die daarom vraagt.
Het is werkelijk een baggerplaat.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:37 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Offtopique:
Na die titel bij iedere scroll hier tegengekomen te zijn, heb ik 'm maar es beluisterd. Persoonlijke mening: wat een baggerplaat!Maar goed, daar schijnen minstens 455868094 mensen anders over te denken
![]()
..en verder maar weer
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?
Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.
Zit net op BearShare, hij is gewoon volop te krijgen hoorquote:Op zondag 23 september 2007 00:57 schreef rooie60 het volgende:
Ik zoek de muziek van de serie MEDIUM,ik las op het forum dat het van siouxsie&the banshees is: something wicked this way comes.
Kan het niet vinden op bearshare,limeware,kazaa,krijg steeds troep van harry pitter????
Kan iemand mij aan dat nummer helpen?
"Jouw hand" ?quote:Op zondag 23 september 2007 14:00 schreef bravo het volgende:
Ik hoorde afgelopen vrijdag het concert van guus meeuwis. Daar zat in nummer in ( iets met handen ) maar de maatsoort veranderede, van een 6-kwartsmaat naar een 3 kwartsmaat in het refrein...
iemand enig idee?
en nee, het is niet het nummer ' neem mijn hand '
Ja maar speel het maar eens af! is andere muziekquote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Zit net op BearShare, hij is gewoon volop te krijgen hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |