Uit: De Jantjesquote:Toffe jans: ja zo kennen we ze weer dat zijn onze jantjes.
Refrein:
dat zijn onze jantjes dat zijn onze jantjes.
Dat zijn de jantjes met de branie kraag.
En vrolijke buisies en stevige vuisies
dat zien de meiden allemaal even graag.
blonde greet:
As rovers uit de middeleeuwen zien ze er niet uit.
Maar meiden heust vertrouw ze niet ze loeren op de buit.
gevaarlijk voor de vrouwen zijn de ridders nou siceur.
Toffe jans:zijn lekkere druiven maar laat ze maar schuiven.
Want kom je in de kluive dan ben je zuur.
blonde greet:
Wat zijn ze toch bedeest heb ik gedacht.
Toffe jans en blonde greet:
Maar wolven zijn het in een blauwe vacht.
refrein.
toffe jans:der is geen een matroos die niet op tijd zijn kerel staat.
Blonde greet:er is geen een matroos
die zich met smoesies lijmen laat.
Toffe jans:ze voelen zich het heertje in de fijn marine blauw.
ze denken alle rokken heel gauw telokken.
Blonde greet:en kletsen van de sokken elke vrouw.
Toffe jans:maar het mooiste is laferen doen ze niet.
Toffe jans en blond greet:
Een echte jan die stoot altijd vol speed.
refrein.
De Jantjes:
er is geen jan die niet optijd een hasiebasie lust.
de is geen jan die niet optijd een aardig meisie kust.
toffe jans:en zie je er wel eens een die voor een glassie voskos zit.
dat zijn de nieuwewetse die laat je maar zwetsen
blonde greet:die doen niets anders dan kletsen zonder pit.
toffe jans:maar een rieele
blonde greet en toffe jans:toffe stoere jan.
De jantjes:dat is een brok graniet een echte jan.
refrein.
De jantjes:en wij zien de meiden allemaal even graag.
de mop:en wij zien de mensen allemaal even graag.
quote:Op woensdag 12 september 2007 10:41 schreef RSie het volgende:
Ik ben nu aan het google'en op mensen die vermoord overleden zijn in 1989 en kom op Ferry Koch.
iemand die ook met bruinsma etc. contacten had en ook met de inmiddels door Natasia welbekende Steven Brown.
Uit de eerste hit op google.quote:Toevalligerwijs de straat waar Ferry Koch werd geliquideerd
Ja, zoiets denk ik dus ook.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:55 schreef RSie het volgende:
Klein hersenspinseltje omtrent de achternaam.
Kan het niet zo zijn dat Amanda is opgevoed door haar oma omdat haar moeder teveel andere bezigheden had? en dat ze om die reden de achternaam van haar Oma heeft aangevomen?
Ben je niet in de war met Blonde Dolly?quote:Op woensdag 12 september 2007 11:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Verbaasd me nog steeds dat Thea Moear nog niet is omgelegd na de uitgave van dat boek...
Weet iemand hoe die Blonde Greet aan d'r eind is gekomen?
Die is nog wel oud geworden toch?
Ik vroeg alleen maar hoe die Blonde Greet aan haar eind is gekomen, had het niet over moord want dat weet ik dus nietquote:Op woensdag 12 september 2007 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Blonde Dolly?
Die is wel vermoord,
waarom weet ik dit?
De achternaam van Amanda is Balk, dezelfde als de achternaam van Blonde Greet, de (stief?)moeder van Moear.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:33 schreef Pavement het volgende:
ik zie eigenlijk nog geen enkele bewijs, qua namen leeftijden of foto's maar het is wel leuk om te lezen.
Daniëlle heet het zusje.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:50 schreef Copycat het volgende:
Samantha? Of is dat de vriendin?
Yepz.quote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef yvonne het volgende:
Achternamen en geboortedata zeggen idd niks, wel is het allemaal heel opvallend, ook weer Steve Brown rond natasja, en John de Mol die naam komt ook overal terug.
Fishy indeed.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
Heb net mijn journalist gesproken. En die gaat er een dezer dagen induiken. Vooral de connectie tussen DGK en de onderwereld is een interessante. Zeker als dit vermoeden van mij waar is.
Ik zie toch echt Amanda en haar zus deborah in deze gezichten terug.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Dan moet dit Amanda haar oma zijn
Van Thea Moear haar hyves
Ik geniet met volle teugen van dit topic, complimenten Cc.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yepz.
Heb net mijn journalist gesproken. En die gaat er een dezer dagen induiken. Vooral de connectie tussen DGK en de onderwereld is een interessante. Zeker als dit vermoeden van mij waar is.
Duidelijk achter haald. Die kickbokstrainer is gewoon een goede trainer en John de Mol heeft zoveel geld dat hij zich door helemaal niemand laat intimideren.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet met volle teugen van dit topic, complimenten Cc.![]()
Deze mag niet ontbreken als het over de onderwereld en DGK gaat.
Holleeder-tuig in de Gouden Kooi
Dit is wel een hele rare stelling.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
John de Mol heeft zoveel geld dat hij zich door helemaal niemand laat intimideren.
Ja ze lijken echt wel, helemaal op de foto die gepubliceerd is van Thea Moear als Miss Hotpantsquote:Op woensdag 12 september 2007 12:36 schreef kybe het volgende:
[..]
Ik zie toch echt Amanda en haar zus deborah in deze gezichten terug.
Met dat geld dat John heeft, kan hij gewoon een heel priveleger kopen waar hij de grootste boef nog mee kan gek maken.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Dit is wel een hele rare stelling.
Neem aan dat ze de link heeft gelegd nadat duidelijk werd dat de moeder van Amanda publiciteit schuwt en haar vader vermoord is, en haar ooms ook....quote:Op woensdag 12 september 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Desalniettemin, Copycat zit op de zaak en spoedig zal alles uitkomen.![]()
Copycat, hoe ben je eigenlijk begonnen aan deze "zaak"?
Mijn speurneus probeert dit weekend het eea uit te zoeken voor me.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:49 schreef noekje het volgende:
Desalniettemin, Copycat zit op de zaak en spoedig zal alles uitkomen.![]()
Copycat, hoe ben je eigenlijk begonnen aan deze "zaak"?
Ik denk dat hij -juist met al dat geld - een sappig target is voor grote boeven.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef JohnDope het volgende:
Met dat geld dat John heeft, kan hij gewoon een heel priveleger kopen waar hij de grootste boef nog mee kan gek maken.
Ik kan me levendig voorstellen dat Ma Moear haar kinderen op deze manier bescherming geeft, aangezien ze met de vijand (justitie) heeft geheuld. Door ze dood te zwijgen. Doet de moeder van Amanda nu immers ookquote:Op woensdag 12 september 2007 12:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Amanda heeft dus altijd geroepen dat haar moeder uit Australië komt en haar pa van de NA...
Ik heb het boek van de Godmother maar er staat niets in over dat ze dochters heeft
John de Mol is iemand die de meest bizarre televisie concepten verzint, dan is dat ook wel een type die een priveleger realiseert wanneer hij in de shit zit en de politie zoals gewoonlijk geen zak doet.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat hij -juist met al dat geld - een sappig target is voor grote boeven.
En wie weet bestaat zijn privéleger wel uit de grootste boeven.
Het is en blijft typisch dat er in DGK een aantal mensen rondloopt/liep dat connecties heeft met de onderwereld. En daar openlijk mee koketteert (denk aan de bedreigingen aan het adres van Huub) Die screen je er normaal toch meteen uit?
Vind het nog steeds een rare steling. Alsof je niet geïntimideerd kan worden omdat je geld bezit. Ook Dhr. de Mol heeft kinderen, familie en geld ja. Een privéleger, daar moet ik toch wel om lachen.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met dat geld dat John heeft, kan hij gewoon een heel priveleger kopen waar hij de grootste boef nog mee kan gek maken.
Dat is inderdaad de zwakke schakel; familie en kinderen. Maar diegenen die mensen afpersen, die hebben ook 99 van de 100 keer 1 of meerdere personen waar ze van houden. Dus wanneer je wordt afgeperst, dan moet je ook duidelijk die personen in kaart gaan brengen en dat is dus ook iets dat je met geld vrij makkelijk kan uitzoeken...quote:Op woensdag 12 september 2007 13:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Vind het nog steeds een rare steling. Alsof je niet geïntimideerd kan worden omdat je geld bezit. Ook Dhr. de Mol heeft kinderen, familie en geld ja. Een privéleger, daar moet ik toch wel om lachen.![]()
Geld is geen garantie voor een veilig bestaan. Het tegenovergestelde is waar volgens mij.
Nou het zou me ook echt helemaal niets verbazen, ze lijkt echt!quote:Op woensdag 12 september 2007 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me levendig voorstellen dat Ma Moear haar kinderen op deze manier bescherming geeft, aangezien ze met de vijand (justitie) heeft geheuld. Door ze dood te zwijgen. Doet de moeder van Amanda nu immers ook.
Dat wil ik dus ook te weten komen...
Voralsnog is het enkel speculatie, uiteraard, maar toch.
Alles kan met elkaar in verband worden gebracht zelfs mijn honden met george bush, maar neemt niet weg dat het heerlijk leesvoer isquote:Op woensdag 12 september 2007 11:51 schreef yvonne het volgende:
Achternamen en geboortedata zeggen idd niks, wel is het allemaal heel opvallend, ook weer Steve Brown rond natasja, en John de Mol die naam komt ook overal terug.
Fishy indeed.
Je wilt wel erg graag dat het niet zo is...heb je iets te verbergenquote:Op woensdag 12 september 2007 13:22 schreef JohnDope het volgende:
Laten we eerlijk zijn, hoe lang zit amanda al in de GK? Als dit echt haar moeder was geweest, dan had een jaloers kreng uit Amanda's wereld dit allang verklikt tegen de media.
JohnDope is het suikeroompje van Amanda's moederquote:Op woensdag 12 september 2007 13:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je wilt wel erg graag dat het niet zo is...heb je iets te verbergen![]()
![]()
Mij maakt het niks uit, ik zou het wel cool vinden als dat haar moeder wasquote:Op woensdag 12 september 2007 13:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je wilt wel erg graag dat het niet zo is...heb je iets te verbergen![]()
![]()
Deze foto van oma op pag 2 is duidelijk Amanda over 20 jaar.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:15 schreef Ning het volgende:
[afbeelding]
Dan moet dit Amanda haar oma zijn
Van Thea Moear haar hyves
Wat voor tattoo heeft Amanda dan waarvan ze zegt dat het een familieding is?quote:Op woensdag 12 september 2007 13:40 schreef m1sse het volgende:
Is er niet ergens een foto van haar in bikini? Als het haar moeder/oma is, heeft ze dezelfde (familie) tattoo.
Was die vlinder niet juist een famillie tatoo.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat voor tattoo heeft Amanda dan waarvan ze zegt dat het een familieding is?
Ik weet dat ze een vlinder ergens op de achterkant heeft, maar wat heeft ze voor dan?
Familie tatoeage? Daar weet ik niets van.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:04 schreef kybe het volgende:
Was die vlinder niet juist een famillie tatoo.
Weet iemand nog dat Amanda haar volledige namen noemde,zat daar ook niet iets van Tetje of Fatima bij?
Die vlinder is volgens haar inderdaad een familieding die alle vrouwen in haar familie hebben.quote:Op woensdag 12 september 2007 13:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat voor tattoo heeft Amanda dan waarvan ze zegt dat het een familieding is?
Ik weet dat ze een vlinder ergens op de achterkant heeft, maar wat heeft ze voor dan?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef 2live het volgende:
amanda diana tatjana menja Balk heet ze voluit.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:56 schreef 2live het volgende:
haar moeder heet ook Diana [ op zijn engels] ik vond die ordinaire namen wel goed passen; ik had ze neit beter kunnen verzinnen.
My dear Watson!quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef m1sse het volgende:
Over die naam van haar moeder, staat me bij dat Amanda recentelijk zei dat je het uitsprak als Diana, maar dat je het schreef als Tiane oid.quote:Op woensdag 12 september 2007 14:24 schreef m1sse het volgende:
Lijkt op Thea als je het in het engels uitspreektquote:Op woensdag 12 september 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over die naam van haar moeder, staat me bij dat Amanda recentelijk zei dat je het uitsprak als Diana, maar dat je het schreef als Tiane oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |