Ik maar uitleggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde "wtf??? wat een lul"
op 3+4:
Het idee om het huwelijk geheim te houden is zojuist door Huub overboord gegooid.
Alweer een kaartje die Lieke niet wou voorlezen, maar Huub dus toch maar wel (een foto met trouwringen).
Nu zullen de anderen het ook wel gauw via een brief te horen krijgen.
Net als die mannen die hun vrouwen in elkaar rammen en daarna jankend tussen hun borsten uithuilen, omdat zij er zoveel spijt van hebben. Dit moet echt stoppen, want dit is misbruik en ook mishandeling. Wellicht nu niet fysiek, maar weldegelijk geestelijk. Jongens van de redactie. Geef Brain eens ECHT een lesje.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
WAT EEN LUL. Hij denkt' "Verdomme. Snel een excuses aanbieden, want anders zou ik wel eens een sanctie kunnen krijgen". Bah bah bah.
Euhmmm help me ff, was het niet zo dat je de villa pas gewonnen had als je 2 jaar daar in dat huis had gezeten en als winnaar er uit kwam? en als je na een jaar als winnaar er uit kwam dat je dan een miljoen kreeg?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
En wéér wil Lieke niet verder lezen en Huub lachen.
De brief gaat weer over trouwen.
Weer in de trand van "Als jullie gaan trouwen, kan Huub Lieke laten winnen, want ze zijn dan toch gezamenlijk eigenaar"
En toen ging ie als een klein kind janken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena liet zo niet tegen zich praten, die schopte hem tegen zijn poten als hij zo'n sjmoel opentrok.![]()
YEPquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:52 schreef farceman het volgende:
Waarom komt er nu gewoon geen sanctie voor Brian?!
Hij gooit toch ook met champagne naar Amanda?
Laat de redactie nu eens bewijzen dat ze objectief zijn en niet altijd Brian voortrekken.
Als Amanda als reactie hag geslagen was ze toch ook exit geweest! Dit was uitlokking van Brian
Sanctie graag.
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat met Naad babbelen.
Hopelijk bemoeit ze zich er straks weer mee en wordt Brian weer helemaal loco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |