Ik maar uitleggenquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:42 schreef avonne het volgende:
[..]
ik bedoelde "wtf??? wat een lul"
op 3+4:
Het idee om het huwelijk geheim te houden is zojuist door Huub overboord gegooid.
Alweer een kaartje die Lieke niet wou voorlezen, maar Huub dus toch maar wel (een foto met trouwringen).
Nu zullen de anderen het ook wel gauw via een brief te horen krijgen.
Net als die mannen die hun vrouwen in elkaar rammen en daarna jankend tussen hun borsten uithuilen, omdat zij er zoveel spijt van hebben. Dit moet echt stoppen, want dit is misbruik en ook mishandeling. Wellicht nu niet fysiek, maar weldegelijk geestelijk. Jongens van de redactie. Geef Brain eens ECHT een lesje.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef hetbabbelaartje het volgende:
WAT EEN LUL. Hij denkt' "Verdomme. Snel een excuses aanbieden, want anders zou ik wel eens een sanctie kunnen krijgen". Bah bah bah.
Euhmmm help me ff, was het niet zo dat je de villa pas gewonnen had als je 2 jaar daar in dat huis had gezeten en als winnaar er uit kwam? en als je na een jaar als winnaar er uit kwam dat je dan een miljoen kreeg?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:46 schreef avonne het volgende:
En wéér wil Lieke niet verder lezen en Huub lachen.
De brief gaat weer over trouwen.
Weer in de trand van "Als jullie gaan trouwen, kan Huub Lieke laten winnen, want ze zijn dan toch gezamenlijk eigenaar"
En toen ging ie als een klein kind janken.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nena liet zo niet tegen zich praten, die schopte hem tegen zijn poten als hij zo'n sjmoel opentrok.![]()
YEPquote:Op dinsdag 11 september 2007 23:52 schreef farceman het volgende:
Waarom komt er nu gewoon geen sanctie voor Brian?!
Hij gooit toch ook met champagne naar Amanda?
Laat de redactie nu eens bewijzen dat ze objectief zijn en niet altijd Brian voortrekken.
Als Amanda als reactie hag geslagen was ze toch ook exit geweest! Dit was uitlokking van Brian
Sanctie graag.
ik hoop met je meequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:56 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat met Naad babbelen.
Hopelijk bemoeit ze zich er straks weer mee en wordt Brian weer helemaal loco.
Liep hij even voor lul met zijn 2 mokken?quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef grazygirl het volgende:
oh god dit gaat nog lang duren hij maakt twee bakken koffie of thee![]()
Met een beetje geluk gooit Amanda die straks over hem heen, waarop hij gaat slaan.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef grazygirl het volgende:
oh god dit gaat nog lang duren hij maakt twee bakken koffie of thee![]()
Hij stuurde er in het begin op aan dat haar toenmalige relatie zonder dat hij in de kooi had gezeten, ook wel uitgegaan was door het sletterige gedrag van Amanda, dronkenschap, zoenen met iedereen en ook sex.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:52 schreef ruby het volgende:
Maar wat wil Brian nou met deze informatie? Wat schiet ie er verder mee op? Klootzak.
Oh is dat het weer? Alles wat Brian doet, daar moet men dankbaar voor zijn.quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:57 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij stuurde er in het begin op aan dat haar toenmalige relatie zonder dat hij in de kooi had gezeten, ook wel uitgegaan was door het sletterige gedrag van Amanda, dronkenschap, zoenen met iedereen en ook sex.
Hij heeft ervoor gezorgd dat zij zich niet helemaal voor schut heeft gezet.
Althans, dat is denk ik wat zij had moeten zeggen en hem daarvoor dankbaar zou moeten zijn.
Welnee, hij heeft toch z'n excuses aangeboden?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:01 schreef STAP01 het volgende:
Hallo! Dit is toch exit Brain of ben ik nou gek!?!!Champagne over haar heen gooien! Duidelijke exit!
En alle cp's inleveren en Naatje ook want die heeft aan Lieke der spullen gezeten.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Yollie het volgende:
Boete voor Brian gewoon na het champagne gooien.
Lijkt me wel, maar ja hij is de Messias he!!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef farceman het volgende:
SNap echt niet als er geen sactie voor Brian komt?
Of mag je mensen weer uitlokken door met drinken te gaan gooien?
Regels zijn er toch voor iedereen ook voor Brian?!
Nee, Brian krijg waarschijnlijk weer cp, omdat het haar van Amanda er stukken beter uit gaat zien na een glas champagnequote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef farceman het volgende:
SNap echt niet als er geen sactie voor Brian komt?
Of mag je mensen weer uitlokken door met drinken te gaan gooien?
Regels zijn er toch voor iedereen ook voor Brian?!
Was het champagne of water? Hoe gebeurde dit?quote:Op woensdag 12 september 2007 00:02 schreef Yollie het volgende:
Boete voor Brian gewoon na het champagne gooien.
Beidequote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Was het champagne of water? Hoe gebeurde dit?
Eerst water daarna champagne!quote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat hier niet op wordt gereageerd. Volgens mij kijkt er hier niemand naar de televeeuitzendingen (terecht).quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:53 schreef tipsch het volgende:
De tv-uitzending was weer om te janken zo droefVanavond zijn er wat beelden laten zien van die zaterdagnacht vol streamlocks, waarin Brian Lieke (ik geloof haar daar in) een klap heeft gegeven. Uiteraard liet die kutredactie als enig "fysiek" momentje een veeg van Huub in het gezicht van Dennis zien. En de aanleiding daartoe, die er vast en zeker is geweest, totaal niet laten. kutredactie
![]()
Dit was eerder vandaagquote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En alle cp's inleveren en Naatje ook want die heeft aan Lieke der spullen gezeten.
Komop redactie, je kan het!
quote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Eerst begon ie als een wilde water over 'r heen te gooien (wat je kleinde kinderen ziet doen) en dat was om 'r aan het lachen te maken.... Dat lukte blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
oh, dat laatste mag al láng niet meer.quote:Op woensdag 12 september 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Eerst water daarna champagne. Het water deed hij om haar aan het lachen te krijgen en de champagne om haar te vernederen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |